2015-01-08, 23:42
  #6229
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
En liten hand i ryggen, det ska väl va tio matchers avstängning enligt rengödarnas if?

Minst.
Citera
2015-01-08, 23:45
  #6230
Medlem
Strobeliciouss avatar
Måste ändå ge cred till luleåklacken, måste vara den klack i serien som är bäst på att skrika hatramsor samt skälsord! Sen i slutet när Pettersson gör fyran börjar det flyga vattenflaskor och skit därifrån


Skön hemmadebut för Pesonen, ser inte så pass vass ut i skridskoåkningen men verkar ha näsa för var målchanserna dyker upp.
Citera
2015-01-08, 23:49
  #6231
Medlem
Tim Heed leder vår interna poängliga. Hahaha!
Citera
2015-01-09, 00:09
  #6232
Medlem
.-.-.s avatar
Ledin är skadad men är ändå igång och bölar om att domarna va dumma.
https://twitter.com/PerLedin/status/553256760820400128

Det skulle införas böter på domargnäll, då skulle lule bli ruinerade, finns inget annat lag som tycker så synd om sig själva. Samma sak med fansen, efter varje förlust så är det domarnas fel.
Citera
2015-01-09, 00:09
  #6233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Ledin är skadad men är ändå igång och bölar om att domarna va dumma.
https://twitter.com/PerLedin/status/553256760820400128

Det skulle införas böter på domargnäll, då skulle lule bli ruinerade, finns inget annat lag som tycker så synd om sig själva. Samma sak med fansen, efter varje förlust så är det domarnas fel.

Men herregud vad du ska gnälla på oss..

Har du inget eget lag och hålla koll på?
Citera
2015-01-09, 00:17
  #6234
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Men herregud vad du ska gnälla på oss..

Har du inget eget lag och hålla koll på?

Två skaikare har ju som hobby att skriva om Luleå. Blir mer skrivet om Luleå än deras eget lag. Fast man ändå inte bryr sig
Citera
2015-01-09, 00:53
  #6235
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
En liten hand i ryggen, det ska väl va tio matchers avstängning enligt rengödarnas if?

Rengödarnas IF? Kom ihåg att det är ditt lags spelare och fans som håller på och leker samer med lappmössor och sånt skit.


Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Två skaikare har ju som hobby att skriva om Luleå. Blir mer skrivet om Luleå än deras eget lag. Fast man ändå inte bryr sig

Hata Löven heter det väl?
Citera
2015-01-09, 01:53
  #6236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Hata Löven heter det väl?
Ja, så heter det för alla utom vår begåvningsreserv.

Fint att Lundberg och Pettersson klivit fram denna säsong när det verkligen behövdes. Ta spelare från fjärdekedjan, sätt ett A på bröstet och vips slår de sina poängrekord. Anser förövrigt att Martin Lundberg redan är en AIK-legend trots sin relativt unga ålder.
Citera
2015-01-09, 07:17
  #6237
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Ledin är skadad men är ändå igång och bölar om att domarna va dumma.
https://twitter.com/PerLedin/status/553256760820400128

Det skulle införas böter på domargnäll, då skulle lule bli ruinerade, finns inget annat lag som tycker så synd om sig själva. Samma sak med fansen, efter varje förlust så är det domarnas fel.
Skärp dig nu förfan. Ingen orkar läsa om ditt patetiska hat för Luleå längre. Vi har fattat vad du tycker.
Citera
2015-01-09, 10:00
  #6238
Medlem
.-.-.s avatar
Fulaste lagen i SHL

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/article20130412.ab

1. Växjö
2. Luleå

Växjö har dragit på sig avstängningar på sammanlagt 30 matcher, det är ju helt sjuka siffror mer än dubbelt så många som lule(14) på andra plats. Är Hallam en ful fisk eller varför är det så här?

DIF, LHC, SKEÅ har inte dragit på sig en enda avstängning under säsongen.
Citera
2015-01-09, 10:30
  #6239
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Fulaste lagen i SHL

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/article20130412.ab

1. Växjö
2. Luleå

Växjö har dragit på sig avstängningar på sammanlagt 30 matcher, det är ju helt sjuka siffror mer än dubbelt så många som lule(14) på andra plats. Är Hallam en ful fisk eller varför är det så här?

DIF, LHC, SKEÅ har inte dragit på sig en enda avstängning under säsongen.
Det är domarnas fel.
Citera
2015-01-09, 10:35
  #6240
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Fulaste lagen i SHL

DIF, LHC, SKEÅ har inte dragit på sig en enda avstängning under säsongen.

Det har väll inte FHC heller elr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in