Måste ändå ge cred till luleåklacken, måste vara den klack i serien som är bäst på att skrika hatramsor samt skälsord! Sen i slutet när Pettersson gör fyran börjar det flyga vattenflaskor och skit därifrån
Skön hemmadebut för Pesonen, ser inte så pass vass ut i skridskoåkningen men verkar ha näsa för var målchanserna dyker upp.