Citat:
Ursprungligen postat av
atreyeri
Lehtonen sägs flytta nu. Tråkigt.
Bäste forward på försäsongen, sedan kom danskjäveln i pajasturneringen och förstörde karln.
Det va jävligt surt, Lehtonen va som en raket innan skadan, full fart och sköt från alla vinklar, sen dess har han aldrig kommit tillbaka, det där kan vara knätacklingen som avslutade Lehtonens karriär.
Det går inte tycka illa om Lehtonen fast han spelar dåligt, för man vet att egentligen är han en kung men det måste va så att skadan sitter i än. CHL har verkligen varit en förbannelse för oss, det gäller att se upp för Lules armbågar nu på tisdag, dom lär sikta in sig ordentligt.