Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-01-08, 14:33
  #1
Medlem
nordztroms avatar
Ja finns det ens fortfarande?
Eller är alla cannabinoider på marknaden antingen ett klent miffo rus på 10min
eller en direkt biljett till sjuckhuset bårhuset eller psykhem?
Citera
2015-01-09, 08:52
  #2
Medlem
5f-akb48 blandade dock 9g på ett h reslängd 1timme starkt rus
Citera
2015-01-09, 09:01
  #3
Medlem
Primalskris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte-4
5f-akb48 blandade dock 9g på ett h reslängd 1timme starkt rus

Gissar på att han är ute efter en laglig cannabinoid?

Jag har lagt av med de där gifterna så jag vet inte längre.
Men till dig TS, läs lite här om de i dagsläget lagliga så kan du nog få en ganska bra uppfattning.
Citera
2015-01-09, 13:23
  #4
Medlem
nordztroms avatar
Jo lagligt är jag ute efter . Ingen lust att riskera att tulen tar det :/ . Värkar som gud hör bön letade efter Nat insulin igår och vad hittade jag en plast burk med lite gamla rester av ab fubinica inte myckett men räcker till 2-3 st cigaretter ^^
PS akb 48 blev jag aldrig direkt förtjust i :/
Citera
2015-01-09, 15:32
  #5
Medlem
5f-akb48 blandade dock 9g på ett h reslängd 1timme starkt rus
Citera
2015-01-09, 17:47
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte-4
5f-akb48 blandade dock 9g på ett h reslängd 1timme starkt rus

Är du hög eller?

OT: Gillade själv aldrig akb. Har fortfarande kvar bieffekter från den idag, sen är den ju inte laglig längre vilket ts verkar ha behov av.
Citera
2015-01-10, 01:44
  #7
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiftigBanan
Är du hög eller?

OT: Gillade själv aldrig akb. Har fortfarande kvar bieffekter från den idag, sen är den ju inte laglig längre vilket ts verkar ha behov av.
Har lite kassa njurar fortfarande av 5F, men ruset gillade jag.
Det var sådär lagom trippigt och sov som en stock under påverkan. Men sen när AB-FUB kom så var det ett helt annat stuk på ruset, AB-FUB > ALLT törs jag nästan säga.
Citera
2015-01-10, 02:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Har lite kassa njurar fortfarande av 5F, men ruset gillade jag.
Det var sådär lagom trippigt och sov som en stock under påverkan. Men sen när AB-FUB kom så var det ett helt annat stuk på ruset, AB-FUB > ALLT törs jag nästan säga.

Med det stora minuset att AB-FUB smakade som diesel när man rökte det. Smaken var verkligen fantastiskt äcklig.

Annars håller jag med dig om att den var bra. Jag älskade dock 5F-AKB48 också av de anledningar som du radar upp.
Citera
2015-01-10, 08:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Har lite kassa njurar fortfarande av 5F, men ruset gillade jag.
Det var sådär lagom trippigt och sov som en stock under påverkan. Men sen när AB-FUB kom så var det ett helt annat stuk på ruset, AB-FUB > ALLT törs jag nästan säga.

Ab-fubben var bra tills man börja röka ofta. Sjuka avtändningar och biverkningar.

Bryr ni er om era liv så lägg ner med giftet.

Till ts; enbart de binoider som cannabis innehåller.
Citera
2015-01-10, 11:44
  #10
Medlem
nordztroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Med det stora minuset att AB-FUB smakade som diesel när man rökte det. Smaken var verkligen fantastiskt äcklig.

Annars håller jag med dig om att den var bra. Jag älskade dock 5F-AKB48 också av de anledningar som du radar upp.
Jag gjorde rökmix på mynta The av ab fubinican då smakade det gött
jag tolkar det som att ingen pratar om lagliga canabinioder som att det inte inne några vettiga
Citera
2015-01-10, 16:36
  #11
Medlem
Primalskris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordztrom
Jag gjorde rökmix på mynta The av ab fubinican då smakade det gött
jag tolkar det som att ingen pratar om lagliga canabinioder som att det inte inne några vettiga

Nej dagens varianter är riktigt dödsknark.
Kan visserligen inte uttala mig om alla lagliga som finns, men jag skulle ALDRIG våga mig på att röka någon av dagens noider.
Då har jag ändå rökt hyfsade mängder förut, kommer ihåg när jag började när första generationen kom ut.
Då rökte jag olika thai-high mixar, de var riktigt jävla bra, och satan vad man började gapflabba åt precis allt när man rökte i sällskap.

Så mitt råd är väl egentligen också att avstå helt, Om du nu inte hittar nån pålitlig kran som säljer av första generationens. Fast det är kanske inget alternativ om du går och tar up?
Citera
2015-01-11, 23:09
  #12
Medlem
blazns avatar
NM-2201 är helt okej tycker jag.
Den är den bästa som finns just nu efter fubinaca tycker jag.
Man blir inte helt totalknullad i huvudet och rustiden är okej.
Visst smakar det skit men vilket spice smakar gott...

Förövrigt finns 5F-AKB48 på CS vilket är en inrikes sida, hur kommer det sig att dom säljer den om den är olaglig?
Jag rökte 5f-akb48 förr en hel del och vet att den sen blev klassad men nu har den dykt upp igen på CS.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback