Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
En fråga från en som inte orkat följa detaljerna i terroristjakten.
Vet man med säkerhet att det var GM som rånade bensinmacken?
Inte 100% säkert. Men det var två personer, tungt beväpnade och enligt mackägaren var de väldigt lika de personer som utförde massakern. Kommer inte ihåg om de var maskerade under mackrånet, någon kanske kan förtydliga det.