2015-01-08, 09:48
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HierosGamos
Flygteknikern och KTH-killen favoriter hittills. Båda verkar vara trevliga människor och gjorde fina rätter.
Instämmer
Varför fick jag flashback på en viss bonde söker frudeltagare när jag såg flygvärdinnan? O those lips...
Citera
2015-01-08, 12:05
Medlem
Autoziones avatar
Synd att en av de där brorsorna gick vidare, han var jävligt arrogant också. Matlagning lär man sig inte via några amatörer på Youtube, jävla tomte. Märktes att ingen av dem visste vad en helhet är, de hade bara slängt på individuella delar som antagligen kändes bra i deras tomma skallar. "Plejta", Jeep-brah!

Och varför gick hon med palten vidare, det såg riktigt äckligt ut med benbitarna på tallriken. Hade en servitör kommit med det där snusket på en restaurang hade jag gått på direkten.

Hon den nya jurymedlemmen var inget vidare heller. Stirrande ögon, ett behov att visa sina äckliga tänder konstant och konstiga formuleringar. Vips blev till och med gråtfesten Masterchef USA rena Breaking Bad.
Citera
2015-01-08, 13:48
Medlem
Det finns ju så många kvinnliga kockar i Sverige som hade passat bättre om man nu är ute efter att ha med just en kock.

Kanske var det ingen som ville eller hade tid, tydligen är det många som inte gillar att det är lite hård ton i programmet och att det är lite för mycket dokusåpa över det.
Citera
2015-01-08, 13:54
Medlem
Var det inte ovanligt låg nivå på deltagarna jämfört med tidigare år? Det var ingen höjdare direkt. Får hoppas att det blir bättre i kommande avsnitt.
Citera
2015-01-08, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Det finns ju så många kvinnliga kockar i Sverige som hade passat bättre om man nu är ute efter att ha med just en kock.

Kanske var det ingen som ville eller hade tid, tydligen är det många som inte gillar att det är lite hård ton i programmet och att det är lite för mycket dokusåpa över det.

Tina Nordström var ju med i Sveriges Yngsta Mästerkock, hon kanske hade passat eller Alexandra Zazzi som varit på tal tidigare. Men det var tydligen tidsbristen det föll på.
Citera
2015-01-08, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tina Nordström var ju med i Sveriges Yngsta Mästerkock, hon kanske hade passat eller Alexandra Zazzi som varit på tal tidigare. Men det var tydligen tidsbristen det föll på.

Ja eller Malin Söderström på heltid, eller Karin Andersson
Citera
2015-01-08, 20:12
Moderator
Dr Kings avatar
Frida Eriksson, en klockren charmig girl-next-door som borde ha goda förutsättningar att gå riktigt långt i denna tävling. Ett otroligt smittande leende hade hon.
Citera
2015-01-08, 20:13
Medlem
Trumpeters avatar
Inkassohandläggaren var väl duktig, men var hon verkligen så duktig som juryn sa. Vi får väl se.
Citera
2015-01-08, 20:23
Medlem
Haha hon sågar svensk mat och kolla leifs min ☺
Citera
2015-01-08, 20:24
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Haha hon sågar svensk mat och kolla leifs min ☺
Ganska skön typ ändå.