2013-03-27, 20:37
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Hon är väl den enda som är kvar som är en värdig vinnare. Vinner någon annan är något fel.

Helt klart är det så. Jag tycker inte att någon varit ens nära lika bra som henne. Att hon dessutom verkar vara en riktigt bra ledare och duktig på planera kommer sannolikt göra henne till en framgångsrik kökschef på lite sikt.
Citera
2013-03-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Han är ju en sån där dramatisk snyftbög som sitter med ögon stora som tefat och munnen som en fågelholk så fort någonting aningens oväntat händer. Jag har inget emot homofiler men när såna där utagerande fikusar drar av hela gråtregistret så blir det otroligt frustrerande och energikrävande.

Kunde inte sagt det bättre själv
Citera
2013-03-27, 20:42
Medlem
Sir_Ks avatar
Fasen vad trött jag är på han... Carl?
Putslustig och dryg...
Citera
2013-03-27, 20:44
Moderator
Dr Kings avatar
Hade varit kul om de haft med Bea bland såserna som skulle göras i elimineringen också med tanke på att Leffa själv åkte ut på det på Mästerkocktävlingen på fyran i höstas.
Citera
2013-03-27, 20:50
Medlem
Trumpeters avatar
Helena verkar sitta säkert. Carl har väl varit duktigast sett över hela säsongen men tappat en del på sistone. Tror dock ändå att det blir Markus som får lämna.
Citera
2013-03-27, 20:59
Moderator
Dr Kings avatar
Finalen bör rimligen stå mellan Jennie och Carl med Jennie som segrare. Det finns dock risk att Magnus med sitt tackarrrrrr halkar in i finalen på något sätt.
Citera
2013-03-27, 20:59
Medlem
Skönt att hon fick åka hem
Citera
2013-03-27, 21:08
Medlem
Kedoxs avatar
Inte direkt oväntat att Marcus åkte ut då han som han själv sa måste ha rekord i eliminerinstävlingar. Dock så han det på ett komiskt sätt men jag ser det som ett bevis på att han är nivåer under de andra när det gäller matlagning! Fast han kunde gärna fått åka ut förra veckan så vi haft Julien kvar

Måste också gratta Oddball som börjat med självskadebeteende pågrund av all bögighet Marcus utstrålar xD
Citera
2013-03-27, 21:46
Bannlyst
Fick ett riktigt skrattanfall när kameran hamnar på Helena och den överviktiga kocken berömmer henne för hennes hanterande av varmrätten.
"Jag förstår inte hur man kan steka den så bra .... (Helena hurrar av glädje och kan knappt hålla sig) och sedan köra över den på det sättet som du gjorde..."

Hahaha...

Marcus flambering var helt sanslöst kunglig. Såg ni hur det rök från hans skalle?
Senast redigerad av Adutrumque 2013-03-27 kl. 21:53.
Citera
2013-03-28, 07:42
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Äntligen åkte den där jäveln ut. Det enda han gjort under serien är att ha sagt :
- "Hallå! jag borde kunna det här"
- "Jag kan ju detta, varför vispar jag inte?"
- "Jag vet ju att jag kan göra det bra, varför gör jag inte det då?"
- "Jag vet att jag kan bättre"
- "Det står helt still, jag vet inte vad jag ska göra först"

Och så vidare, och så vidare. Gör det då för helvete och håll käften sen.
Stå och se förvånad och gråtfärdig var han ett proffs på också.

Förbannat trött på "Tackarrrrr" också.
Citera
2013-03-28, 08:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Äntligen åkte den där jäveln ut. Det enda han gjort under serien är att ha sagt :
- "Hallå! jag borde kunna det här"
- "Jag kan ju detta, varför vispar jag inte?"
- "Jag vet ju att jag kan göra det bra, varför gör jag inte det då?"
- "Jag vet att jag kan bättre"
- "Det står helt still, jag vet inte vad jag ska göra först"

Och så vidare, och så vidare. Gör det då för helvete och håll käften sen.
Stå och se förvånad och gråtfärdig var han ett proffs på också.

Förbannat trött på "Tackarrrrr" också.
Om inte 'tackarr' åker ut nästa gång kommer jag pumpa upp en stor badboll fylld med bakpulver och varmvatten för att sedan kasta in på redaktionen .
Citera
2013-03-28, 08:43
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Om inte 'tackarr' åker ut nästa gång kommer jag pumpa upp en stor badboll fylld med bakpulver och varmvatten för att sedan kasta in på redaktionen .

Haha det gör du rätt i. De "manliga" kockarna är som kvinnor nästan.
Som någon tidigare nämnde i tråden så var Julien den enda som var manlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in