2015-01-07, 22:38
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Definitionerna, som övertygar folk så pass... att de går oc skalar snoppar på löpande band-PRINCIP

nåt för dig att klara av att lite seriöst försvara?

du svamlar om gud som vore det inandingsluft, vi har ett namn för luft... men du behagar se all ämneslära som "snobberi" och "högmod"

goran, med den respektlösheten du uppvisar... har du bevisat hur viktigt det är att ALDRIG någonsin mer ens försöka avvika evidensens livsavgörande kriterier.

du kan sätta dig bredvid könsstympade kvinnor och sjunga halleluja och ge dem en koran, det finnsså många kvinnor i islams kölvatten som skulle vilja berätta för dig VARFÖR din gud är ett SVIN.

PER DEFINITION att dem du beundrar så satans hårt i tron att de "väl är männskor", att du är lika intelligent som en KO.

du sknar varenda jävla en förenankring till snart varenda stavelse du yttrar här.

BEVISA att abdullah smhismeillalahs gud... är kvinnornas gud, OCKSÅ

för mig vore det en ynnest att få en skott i pannan än att enbart i tanken för två sekunder känna.. att leva-med-gud

du vill spela dengodhjärtade.. men du sknar t.o.m hjärta nog.

usch vad jag personpåhoppar dig, min gud vad du fick lida nu va?

Vad tycker du om Guds existens då?
Citera
2015-01-07, 23:11
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Vad tycker du om Guds existens då?

Frågan är om DU för din del har tänkt dig att komma med 'guds'-bevis eller inte.

Inte att bolla frågan vidare för att slingre dig undan kritiken av din irrelevante retorik.
Citera
2015-01-07, 23:19
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Frågan är om DU för din del har tänkt dig att komma med 'guds'-bevis eller inte.

Inte att bolla frågan vidare för att slingre dig undan kritiken av din irrelevante retorik.
Det gjorde hon ju tidigare idag.

""Många människor pratar om Gud och man har gjort det i tusentals år.
SÅ DÅ FINNS GUD OCH DET ÄR LOGISKT MED!""

LOL
Jaa du, vad skall man göra
Citera
2015-01-07, 23:21
Medlem
goran744s avatar
Citat:

ja då om du börjar med motbeviset, tack! Utförligt och kritiskt granskat av ett gäng gubbar och tanter.
Väntar med spänning på din bevisbörda: Finns inte GUD? Hur kan BOGOMIL bevisa det?
Var så god. Nu inväntar jag med spänning på belägget.
Citera
2015-01-07, 23:28
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Det gjorde hon ju tidigare idag.

""Många människor pratar om Gud och man har gjort det i tusentals år.
SÅ DÅ FINNS GUD OCH DET ÄR LOGISKT MED!""

Visst slängar göran744 in ett halvstekt 'guds'-bevis från och till ... och återgår blixtsnabbt till "men det FINNS inga 'guds'-bevis", när hennes "bevis" utsättas för granskning.

Det kommar förmodentligen att ta lite tid, men före eller senare blir hennes retoriska lekar och lögnar så uppebara, att det inte går att fortsätta med dessa.
Citera
2015-01-07, 23:32
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
ja då om du börjar med motbeviset, tack!

Motbeviset mot VAD?

Motbevisat mot 'gud' eller ett motbevis mot ditt eventuella 'guds'-bevis ... om du öht kommar så långt som till att presentera ett 'guds'-bevis du inte flyr från så snart kritik av det manifesterar sig?
Citera
2015-01-07, 23:33
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Visst slängar göran744 in ett halvstekt 'guds'-bevis från och till ... och återgår blixtsnabbt till "men det FINNS inga 'guds'-bevis", när hennes "bevis" utsättas för granskning.

Det kommar förmodentligen att ta lite tid, men före eller senare blir hennes retoriska lekar och lögnar så uppebara, att det inte går att fortsätta med dessa.
Joo tillslut blir posthistoriken ett bevis för hur falsk man är i sin argumentation om man driver en sådan linje.
Citera
2015-01-07, 23:33
Medlem
goran744s avatar
Citat:

Glöm det! Här har du en som har fightas med GUD. Oj oj oj! Har du hittat ett belägg på frågan ännu? Finns INTE GUD?
Tala ur skägget nu.
Jag har GUD på min sida. Vi väntar på ditt belägg som du tjatat på mig om så länge nu. Nu är det din tur.
Jag kan inte bevisa att GUD existerar men jag TROR på GUD. Kan du bevisa att GUD inte finns?
Ge mig bevisbördan här nu......
Citera
2015-01-07, 23:36
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Glöm det! Här har du en som har fightas med GUD. Oj oj oj! Har du hittat ett belägg på frågan ännu? Finns INTE GUD?
Tala ur skägget nu.
Jag har GUD på min sida. Vi väntar på ditt belägg som du tjatat på mig om så länge nu. Nu är det din tur.
Jag kan inte bevisa att GUD existerar men jag TROR på GUD. Kan du bevisa att GUD inte finns?
Ge mig bevisbördan här nu......

Och vad har din narcissistiska retorik och din tro med "bevis" att göra?
Citera
2015-01-07, 23:37
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Kan du bevisa att GUD inte finns?

Varför skulle jag försöka på det?
Citera
2015-01-07, 23:44
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Då har du och jag inget mer att säga varandra helt enkelt.
Hör av dig då du vill diskutera med mig på mänsklig nivå och i trådarnas frågor. Så slipper vi störa de andra som vill diskutera och jag kan koncentrera mig på dem som verkligen har intresse att diskutera sakfrågorna.
Ur allas perspektiv och utan dumskallesnack.
Det är mitt bevis att GUD finns. Skall visa dig styrkan.Vi pratar då du respekterar mig.
Annars nada från mig.
Tar du utmaningen?
Citera
2015-01-07, 23:57
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Kan du bevisa att GUD inte finns?

Citat:

Citat:
Då har du och jag inget mer att säga varandra helt enkelt.

Speak for yourself.

JAG har mycket att säga till dig om ditt bevisbörda-jonglerande och din slingre-retorik.

Citat:
Hör av dig då du vill diskutera med mig på mänsklig nivå och i trådarnas frågor.

Japp: NÄR kommar du med ett 'guds'-bevis du inte flyr från när det kritiseras?

Citat:
Så slipper vi störa de andra som vill diskutera och jag kan koncentrera mig på dem som verkligen har intresse att diskutera sakfrågorna.

Vem är det som anser att ditt egocentriska navelskådande och slingre-retoriken är ett 'guds'-bevis eller en sakfråga?

Citat:
Det är mitt bevis att GUD finns. Skall visa dig styrkan.

Är envetenhet eller nått liknande du refererar till nu ett 'guds'-bevis?

Citat:
Vi pratar då du respekterar mig.

Jag har ingen respekt för pådyvlande lögnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in