Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Jag pratar om tråden och bevis för att det ej finns bevis för Guds existens. Inte för att bevisa dig något.
Du då? Vad gör du här utan bevis?
Definitionerna, som övertygar folk så pass... att de går oc skalar snoppar på löpande band-PRINCIP
nåt för dig att klara av att lite seriöst försvara?
du svamlar om gud som vore det inandingsluft, vi har ett namn för luft... men du behagar se all ämneslära som "snobberi" och "högmod"
goran, med den respektlösheten du uppvisar... har du bevisat hur viktigt det är att ALDRIG någonsin mer ens försöka avvika evidensens livsavgörande kriterier.
du kan sätta dig bredvid könsstympade kvinnor och sjunga halleluja och ge dem en koran, det finnsså många kvinnor i islams kölvatten som skulle vilja berätta för dig VARFÖR din gud är ett SVIN.
PER DEFINITION att dem du beundrar så satans hårt i tron att de "väl är männskor", att du är lika intelligent som en KO.
du sknar varenda jävla en förenankring till snart varenda stavelse du yttrar här.
BEVISA att abdullah smhismeillalahs gud... är kvinnornas gud, OCKSÅ
för mig vore det en ynnest att få en skott i pannan än att enbart i tanken för två sekunder känna.. att leva-med-gud
du vill spela dengodhjärtade.. men du sknar t.o.m hjärta nog.
usch vad jag personpåhoppar dig, min gud vad du fick lida nu va?