Citat:
Ursprungligen postat av
Crumbzzz
Då tror du fel, majoriteten av alla muslimer vill utrota icke-muslimer. Dessutom så är att leva i fred för dom detsamma som att de tar alla vår välgång utan att ge någonting tillbaka.
Inte ens sina tjejer släpper de fria pga klankulturen. Detta är för övrigt den största orsaken till "ensam vit man".
Hur som helst så måste Islam utrotas, först i Europa men på sikt behöver vi även ta oss till Mordor och utrota ondskan på plats.
Eftersom jag inte har träffat "majoriteten" av muslimerna i världen kan jag inte uttala mig om att de vill utrota alla icke-muslimer..
Men de muslimerna jag har träffat har varit helt vanligt folk. En majoritet av dem jag träffat har druckit alkohol/gjort andra saker som en svensk ungdom gör och jag skulle inte kunna säga att de var muslimer utifrån deras handlingar.. Det fetstilta skulle jag inte hålla med om, de ville lika gärna som jag ha ett jobb så de kan försörja sig själva samt betala skatt till det svenska samhället.. En sak har jag upptäckt nu när jag läser vidare på universitet, många av lärarna är invandrare(från Irak/Iran) och de undervisar på engelska och försöker prata svenska.. Det är absolut inget fel på dem.. (Jag antar att någon av dem skulle kunna vara muslim.)
Citat:
Ursprungligen postat av
plingirutan
okej poliserna är någorlunda oskyldiga. men jag ser det här som helt onödigt. det ger bara tecknarna och dess försvarare (islamofoberna) näring. ännu mer onödigt är att tecknarna överhuvudtaget skulle förödmjuka muslimerna. varför tror du att man gjorde det? helt jävla onödigt hat som måste utraderas!
intressant annars att se vilken fart islamofobin direkt fick på den här tråden. hur lät man den 22 juli 2011? jaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaamänsan! som sagt få perspektiv!
Du har valet att inte läsa deras tidning.. Om tillräckligt många slutar läsa tidningen kommer den inte gå runt längre. Så länge det finns folk som ger dem uppmärksamhet kommer det fortsätta eftersom läsa=intäkter..
Problemet är ju om man förbjöd folk att kritisera något så ger man dem indirekt makt att göra vad de vill.. Återigen, vad hände om man kritiserade ledarna i Sovjetunionen på den tiden? Jo man blev gripen av KGB och skickat till Sibirien!