Citat:
Ursprungligen postat av
Bomben1
Att skjuta ihjäl någon eftersom man inte gillar var denne säger/skriver tycker jag och en majoritet i världen är helt galet. Yttrandefriheten är en av de viktigaste grundlagarna som finns, se bara vad som hände under medeltiden om man publicerade en vetenskaplig artikel som visade att jorden snurrade runt solen och inte tvärt om... Då blev man avrättad eftersom man ifrågasatte religionen!
Angående "Det var inga oskyldiga som dog", vad säger du om polisen som blev avrättad när han låg skadad på trottoaren?
Personligen blir jag lika arg av att se Gaza bli bombat som när terrordåd som de här sker.. Jag bryr mig inte om vilken religion/etnicitet offren har, det som väcker min sympati är när oskyldigt folk blir offer för en dåres handlingar.. I grund och botten tror jag alla människor i världen vill leva i fred och harmoni oavsett vilken religion man tror på.
Då tror du fel, majoriteten av alla muslimer vill utrota icke-muslimer. Dessutom så är att leva i fred för dom detsamma som att de tar alla vår välgång utan att ge någonting tillbaka.
Inte ens sina tjejer släpper de fria pga klankulturen. Detta är för övrigt den största orsaken till "ensam vit man".
Hur som helst så måste Islam utrotas, först i Europa men på sikt behöver vi även ta oss till Mordor och utrota ondskan på plats.