Efter jag duschat klart, snackar vi lite och jag får ett kram. På vägen ut får jag hennes privat nummer och hon säger att jag måste komma tillbaka.
Nästa besök kan vi hoppa över fort, hon jobbar inte, äldre tjej(hörde senare, att det var första tjejens syster) ger mig ett gratis hj. Riktigt bra hj.
3:e besök, så bokar jag första tjejen, hon är jätteglad och jag får ett kram när jag kommer in. Denna gång är massagen lite mer sensuell och när jag vänder mig, så ser jag att hon har bara ett par trosor på sig. Hon börjar en body-to-body och efter ett tag glider hon ner och börjar suga av mig.
Det gör hon bra! Suger och slickar pungen, under pungen nära röven, hela skaften och hon nära att få hela kuken i munnen. Sen tillbaka till b2b! När hon sen andra gången går ner för att suga, så kommer jag hårt och sprutar när hon suger pungen och runkar av mig.
Vill inte ha pengar för behandlingen. Okej.
Sen säger hon att hon skulle vilja träffa mig utanför salongen också, och att om jag kommer till hennes lägenhet så får jag knulla henne. Självklart låter det bra.
Men longstory short, så efter jag besökt salongen för 4:e och 5:e gången med samma resultat(sista gång ville hon inte massera, men lät mig suga hennes tuttar när hon runkade av mig), så blev det lite konstigt. Istället för massage ville hon mysa bara och kyssas. Snackade om vi skulle börja träffa varandra oftare och kanske på stan och skit... Tackade artigt nej, och har inte vågat besöka salongen efter det. Även om hon har top3 tuttar i Stockholm och bj var kanon bra.
Men iaf trodde jag att nu hade jag hittat ett guldkorn, och det var det, men tyvärr gick det åt helvete efter ett tag.
Jävligt kul var det och det är inte ofta man får så pass bra service.
Det är ju därför man ska alltida vara trevlig mot tjejer
Ha det bra!
Longballs