2015-01-06, 14:22
Medlem
Ja, kan ju berätta lite om några händelser som tog plats ett par månader sen...

Jag var ute i djungeln igen och ville testa en ny salong. Valde ett relativt nyöppnad salong, knackar på dörren ganska sent på kvällen och tjejen släpper mig in.
Tog en halv timme för att klockan var redan halv 9.
Tjejen som masserade mig är modell större, på ett bra sätt, fylliga D(E?)-kupor, inte fet, men bara en stor kvinna.

Själva massage är riktigt bra, hård och seriöst. Efter vändningen börjar helt plötsligt prata om min penis, hon säger att den är mycket vacker och hon gillar storleken. Okej, kul. Hon säger också att jag är snygg, och att hon tycker jag är rolig och trevlig.
Hmm...
Ja, sen kommer erbjudande om hj, jag berättar hur mycket cash jag har, 250kr.
Hon säger okej, och börjar ta av kläderna.. Vad i helvete, tänker jag! Hon förklarar att hon gillar mig och vill ta hand om mig. Bra.
Det tar ca.35-40minuter, body-to-body, handjob, kyssar, smekningar och tuttknull innan hon låter mig komma. Hon liiger på ryggen och trycker upp överkroppen så att det går bra och tuttknulla hennes sillisar... Jag informerar henne att jag är nära, och hon säger att det går bra att spruta på hennes pattar.
Jag gör det, men tänkte inte på trycket på pungen, och första och andra spruten träffar hennes ansikte och resten låter rinna över hennes bröst.

Fortsätter...
Citera
2015-01-06, 14:41
Medlem
Efter jag duschat klart, snackar vi lite och jag får ett kram. På vägen ut får jag hennes privat nummer och hon säger att jag måste komma tillbaka.
Nästa besök kan vi hoppa över fort, hon jobbar inte, äldre tjej(hörde senare, att det var första tjejens syster) ger mig ett gratis hj. Riktigt bra hj.

3:e besök, så bokar jag första tjejen, hon är jätteglad och jag får ett kram när jag kommer in. Denna gång är massagen lite mer sensuell och när jag vänder mig, så ser jag att hon har bara ett par trosor på sig. Hon börjar en body-to-body och efter ett tag glider hon ner och börjar suga av mig.
Det gör hon bra! Suger och slickar pungen, under pungen nära röven, hela skaften och hon nära att få hela kuken i munnen. Sen tillbaka till b2b! När hon sen andra gången går ner för att suga, så kommer jag hårt och sprutar när hon suger pungen och runkar av mig.
Vill inte ha pengar för behandlingen. Okej.
Sen säger hon att hon skulle vilja träffa mig utanför salongen också, och att om jag kommer till hennes lägenhet så får jag knulla henne. Självklart låter det bra.
Men longstory short, så efter jag besökt salongen för 4:e och 5:e gången med samma resultat(sista gång ville hon inte massera, men lät mig suga hennes tuttar när hon runkade av mig), så blev det lite konstigt. Istället för massage ville hon mysa bara och kyssas. Snackade om vi skulle börja träffa varandra oftare och kanske på stan och skit... Tackade artigt nej, och har inte vågat besöka salongen efter det. Även om hon har top3 tuttar i Stockholm och bj var kanon bra.

Men iaf trodde jag att nu hade jag hittat ett guldkorn, och det var det, men tyvärr gick det åt helvete efter ett tag.
Jävligt kul var det och det är inte ofta man får så pass bra service.
Det är ju därför man ska alltida vara trevlig mot tjejer

Ha det bra!

Longballs
Citera
2015-01-07, 10:07
Medlem
Här är min upplevelse från mitt senaste besök i en salong ute vid norrort/västerort.. Detta är under nyårsdagen, vaknar upp och alla vänner m.m. ligger fortf. o sover. Bestämmer mig då för ett besök till en salong som jag endast har besökt en gång tidigare (ca 6-7 månader sedan). Ringer dit o kollar om det är öppet först på nyårsdagen till o börja med, vilket kvinnan i telefonen bekräftar att det är. Vill boka in tid med tjejen från det föregående besöket men hon är bortrest säger hon. Kvinnan i telefonen säger att det finns fler andra kompetenta kvinnor som kan sköta jobbet också.

45 min senare var jag sedan vid salongen. Möts av mamasan (vilket visar sig vara kvinnan i telefonen då man hörde det på rösten), hon ropar ut en av tjejerna som sitter i ett annat rum. Tjejen som kommer ut ser dundersnygg ut, allt är på plats! Vi går in och jag näckar enligt sedvanlig tradtion..

Väntar i ca 5-10 min på att tjejen ska komma in vilket irriterar mig då detta går på tiden. Hursomhelst så kommer hon in och frågar om jag har varit där förut, jag svarar Ja.. Hon frågar med vem etc, svarar på hennes frågor och då tar hon bort handduken som jag lagt på min bakdel för att dubbelkolla om jag hade kallingar på mig, vilket jag inte hade. Hon viskar då försiktigt i mitt öra "Vill du ha någonting annat?", visar sig att allt finns på menyn.

Tar största menyn (FS) och diskuterar priser. Kommer överens om ett pris, sedan låser hon dörren och börjar klä av sig riktigt sexigt. Sedan ligger hon vänd mot min soldat så jag har hela baken vänd mot mig, börja jobba direkt och vi båda njuter av varandras tillfredsställningar. Sedan näckor hon helt och hoppar på mig sedan är gunget igång. Håller på olika positioner och vi kör på i nästan 20 min tills jag till slut kommer och är helt uttömd. Lätt en av de bästa upplevelserna jag någonsin varit med om. Drack liten vatten och samtalade och hon sade att hon ville gärna att jag kom tillbaks till henne så skulle hon göra det dubbelt så trevligt nästa gång. I'll be back for sure!
Citera
2015-01-07, 11:45
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackstar111
Här är min upplevelse från mitt senaste besök i en salong ute vid norrort/västerort.. Detta är under nyårsdagen, vaknar upp och alla vänner m.m. ligger fortf. o sover. Bestämmer mig då för ett besök till en salong som jag endast har besökt en gång tidigare (ca 6-7 månader sedan). Ringer dit o kollar om det är öppet först på nyårsdagen till o börja med, vilket kvinnan i telefonen bekräftar att det är. Vill boka in tid med tjejen från det föregående besöket men hon är bortrest säger hon. Kvinnan i telefonen säger att det finns fler andra kompetenta kvinnor som kan sköta jobbet också.

45 min senare var jag sedan vid salongen. Möts av mamasan (vilket visar sig vara kvinnan i telefonen då man hörde det på rösten), hon ropar ut en av tjejerna som sitter i ett annat rum. Tjejen som kommer ut ser dundersnygg ut, allt är på plats! Vi går in och jag näckar enligt sedvanlig tradtion..

Väntar i ca 5-10 min på att tjejen ska komma in vilket irriterar mig då detta går på tiden. Hursomhelst så kommer hon in och frågar om jag har varit där förut, jag svarar Ja.. Hon frågar med vem etc, svarar på hennes frågor och då tar hon bort handduken som jag lagt på min bakdel för att dubbelkolla om jag hade kallingar på mig, vilket jag inte hade. Hon viskar då försiktigt i mitt öra "Vill du ha någonting annat?", visar sig att allt finns på menyn.

Tar största menyn (FS) och diskuterar priser. Kommer överens om ett pris, sedan låser hon dörren och börjar klä av sig riktigt sexigt. Sedan ligger hon vänd mot min soldat så jag har hela baken vänd mot mig, börja jobba direkt och vi båda njuter av varandras tillfredsställningar. Sedan näckor hon helt och hoppar på mig sedan är gunget igång. Håller på olika positioner och vi kör på i nästan 20 min tills jag till slut kommer och är helt uttömd. Lätt en av de bästa upplevelserna jag någonsin varit med om. Drack liten vatten och samtalade och hon sade att hon ville gärna att jag kom tillbaks till henne så skulle hon göra det dubbelt så trevligt nästa gång. I'll be back for sure!

Blev det ingen massage alls?
Citera
2015-01-07, 14:29
Medlem
Hej,

Dags för nya recensioner av salongen där jag tidigare har gjort fem besök och som jag recenserat från #3492 och framåt. Helt klart är att det är en märklig salong och precis allting verkar kunna hända där.

Jag gjorde ett återbesök ungefär en månad efter mitt senaste och bästa besök, men hoppades ändå inte på samma massös utan i stället få den tiopoängare jag beskrivit tidigare. Nu fick jag ingen av dem och stället verkar krylla av olika massöser. Den här hade jag inte sett tidigare, men även hon var, precis som övriga, rätt söt men med en tendens till att vara mullig. Hon verkade trevlig och glad och påbörjade raskt massagen samtidigt som mitt sug av extratjänster just då var lika med noll.

Precis efter att hon har börjat massera skriker hon till och ställer en fråga till mig. Eftersom både hennes svenska och engelska är bristfällig fattar jag inte vad hon menar, men efter ett tag förstår jag att jag ska svara "ja" eller "nej" och jag säger "ja" och undrar förskräckt vad jag har gått med på. Hon springer ut ur rummet och kommer tillbaka med en toarulle som jag tittar förbryllat på och undrar vad som ska ske. Då böjer hon sig ner över ryggen igen och börjar klämma pormaskar! Inte nog med det, vid varje utklämd pormask triumferar hon med ett "oj!" och visar stolt upp trofén cirka tio centimeter framför mina ögon.

Jag låter henne hållas och efter en kvart övergår tryckandet till en lite mer normal och bra massage. Av bara farten tackar jag ja till ett handjobb som var helt ok. På vägen ut undrar jag för mig själv om det är någon idé med ytterligare besök eller om jag ska försöka hitta något annat ställe. Vid utgången står två hantverkare som diskuterar med några andra massöser och plötsligt känner jag en liten lätt box i ryggen. Jag vänder mig om och ser den undersköna tiopoängaren som leende önskar mig välkommen tillbaka. Jag frågar när hon arbetar nästa gång och lovar att komma tillbaka då.

Det gjorde jag och den fantastiska upplevelsen ska jag skriva om i nästa inlägg.
Citera
2015-01-07, 14:48
Medlem

Jag har inte avtalat tid, dumt nog, utan bara en specifik dag med tiopoängaren. Korkat tänkte jag, men bestämde mig ändå för att avlägga besöket vi lunchtid och om hon inte skulle vara tillgänglig bestämde jag mig för att vända.

När jag klev in genom dörren var hon turligt nog den första jag fick syn på och hon sken upp när hon såg mig och gick mig till mötes. Wow, kände jag och fick nästan ribba på stående fot. Jag betalade för en timmas massage, klev in i rummet och tog av mig alla kläderna enligt sedvanlig ritual och väntade på att hon skulle komma tillbaka.

Samtidigt hörde jag Veronica Maggios röst strömma ut ur högtalarna och jag kände att det skulle vara skönt att för en gång skull slippa thai-plinket. Tiopoängaren kommer in och låser dörren vilket glädjer mig oerhört inser jag. Sedan väntar jag, liggandes på mage och med ansiktet nedåt, en ganska lång stund innan det händer något. Det första jag känner är att två händer landar någonstans i närheten av skinkorna och glider uppåt efter ryggen och hamnar slutligen framför axlarna.Sedan sänker hon ned kroppen mot mig och jag känner hennes bröst beröra ryggen samtidigt som hon grenslar resten av min kropp med sina ben. Hon böjer ned huvudet mot mitt vänstra öra och blåser lite lätt samtidigt som hon säger: "Axel, vad vill du göra?".

Hon kommer ihåg vad jag kallar mig och en lätt ilning går genom kroppen när jag konstaterar att hon är spritt språngande naken. Det här är ta mig fan inte sant tänker jag samtidigt som det börja rycka lite lätt i skrevet. Jag tänker ut vad jag ska svara och ber henne till slut om lite uppmjukande massage och att vi sedan kunde göra samma sak som förra gången om hon kom ihåg. Det gjorde hon naturligtvis och sedan kom den alltid lika tråkiga delen nämligen förhandlingen.Jag förstår att det är affärsverksamhet, men det är trist och jag vill ha det överstökat så fort som möjligt. Som
tur var kunde vi enas snabbt och jag tyckte att överenskommelsen var fullt acceptabel.

Sedan började massagen och ganska snabbt förstod jag att den inte skulle bli långvarig utan snart övergå i lite mer sexuella aktiviteter. Jag vände mig om efter litet tag som signalerade att vi skulle göra lite annat. Hon var fortfarande över mig och började kyssa mig som hon verkade gilla att göra. Sedan sänkte hon ned fittan mot min hårt pulserande kuk och började gnida på undersidan av skaftet samtidigt som jag tänkte att den här gången skulle kondomen på. Hon stönade och gned hårdare och om hon inte var en riktigt bra skådis så är jag säker på att hon var stenkåt. Jag frågade om hon ville att jag skulle slicka henne och det ville hon gärna sa hon och la sig på rygg och jag borrade ner ansiktet mot hennes sköte och satte igång.

Det savade ymnigt från fittan när jag bearbetade hennes clitoris. Jag hade händerna utsträckta framför mig och hon tog tag i dem och klämde ömsom hårt och ömsom lätt. Det var som hon signalerade till min tunga hur hårt jag skulle och slicka och det kändes som ett fruktbart samarbete för efter tag kände jag att hon var på väg att komma och hon klämde hårdare och hårdare om mina händer och jag arbetade frenetiskt med tungan. Det började komma stötvisa andetag från henne samtidigt som hon stönade högre och högre och till slut spände hon underkroppen i en båge och lät orgasmen flöda.

Mitt eget underliv hade en märklig varm dunkande värk och jag lät tiopoängaren förstå att det nu var dags för penetrering och hoppades vid Gud att hon hade tagit med sig en kondom in. Det hade hon och jag trädde målmedvetet på den över det svullna ollonet och rullade ner den på skaftet så långt det gick. Tiopoängaren låg kvar i samma position vilket var bra eftersom jag kände för missionären av någon anledning. Jag såg ner på hennes gudomliga kropp, gled in och kände att hon precis som förra gången satte benen i sax på baksidan av mina lår. Hon kysste mig igen samtidigt som jag började pumpa henne.

Redan efter max en halvminut kände jag att jag var på väg och jag lät det ske. Det blev några extra tag innan jag kände den skönaste orgasmen i mannaminne och jag sprutade kondomen full. Efteråt låg vi och pratade en stund och hon är också den som pratar bäst svenska av alla jag stött på salongen. Hon önskade mig välkommen tillbaka och jag lovade ett snart återbesök och den här gången tog jag både hennes namn och mobilnummer. Tveksamt om det blir någon mer recension från den här salongen och jag lämnar inte ut hennes namn eller mobilnummer via pm.
Citera
2015-01-08, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Blev det ingen massage alls?

Givetvis blev det massage också, men det var ingen idé att lyfta fram den då den varade bara i ca 10-15 min sedan var det action för full rulle.
Citera
2015-01-08, 13:14
Medlem
Besök i söderort längs gröna linjen.

Ingång i källare till lägenhetshus. Möts upp av en tjej som verkar jobba ensam. Snygg, men med vissa manliga drag så jag misstänker att det var en katoy. Väldigt svårt att avgöra till 100% dock.

Visas in till ett rum med dörr och madrass på golvet. Näckar som vanligt och lägger handduken över rumpan. Efter 2-3 minuter knackar hon och kommer in, samt låser dörren. Redan här vet man vad som kommer hända.

Får en rätt dålig massage tyvärr, men får desto mer teasing. Väldigt mycket pungsnudd och rumpmassage. Vändning sker efter 20 minuter och frågan kommer direkt. Eftersom massagen var dålig så är jag rätt osugen på extra, men går ändå med på ett HJ för 300 kr. Hon gör det ganska bra och jag sprutar rätt ut efter ett par minuter. Massagen fortsätter ett tag men jag väljer att avbryta innan tiden är slut. Tar en dusch och beger mig hemåt, lite besviken.

Betyg massage: 1/5
Betyg extra: 3/5

Synd att massagen inte var bättre. Jag är ute efter bra massage jag i första hand. Extra tjänster ser jag bara som bonus.
Citera
2015-01-08, 15:16
Medlem
Använde en av ledighetsdagarna till att besöka enligt min uppfattning Sthlms sexigaste massös.
Denna gång utan att boka i förväg. Trappan ner och ring på klockan dörren öppnas av en annan liten tjej. Turen på min sida när massösen jag kommit för är ledig och sitter å dricker te lite hopkurad i soffan när jag kommer in, får ett hej och leende när våra blickar möts. Jag pekar på henne och hon kommer fram och tar betalt jag leds till ett av rummen med massagesäng. Näckar och lägger mig på rygg å väntar.

Efter några minuter kommer hon in iförd en tajt uringad t-shirt som får hennes stora sillisar att avslöjas under det tunna tyget. Iförd svarta tajts i kombination med det blonda håret är hennes uppenbarelse extremt sexig.

Hon klappar mig på magen och ber mig vända om hon lägger handduken till rätta och börjar med att smörja in benen med olja och massera som vanligt ganska hårt och proffsigt. Hon arbetar sig snabbt upp mot min rumpa och ner mellan mina lår och kommer då och då emot lilleman som ligger placerad mellan mina lår.

Efter max 10 minuter får jag frågan om jag vill ha något extra blir glatt överraskad över att erbjudandet kom så tidigt. Vänder mig om och håller om henne samtidigt som jag frågar vad en FS kostar idag 1200 säger hon samtidigt som hennes långa hår ligger på mitt bröst jag kontrar med 1000 och vi är överens.

Räcker mig efter plånboken och betalar hon tar av sig allt å jag ställer mig på knä samtidigt som hon trär på gummit. Jag tar tag i hennes lilla söta huvud och trycker in kuken i hennes mun så att hon får suga den hård. Efter ett par minuter lägger hon sig på rygg och jag får slicka hennes rakade fitta samtidigt som hon greppar min kuk och runkar. Viker ner henne på sidan och lägger mig bakom och trycker in kuken i henne bakifrån hon stönar till när jag bottnar henne, hennes stjärt är extremt tajt och vältränad min högerhand håller ett stadigt tag om ett av de stora brösten hon stönar och viker huvudet bakåt. Tar henne hårt i missionären så att sillisarna hoppar upp å ner hon stönar och njuter som jag. Avslutningsvis tar jag henne bakifrån med henne på alla fyra när jag står på golvet bakom, hennes tajta skinkor och blonda hår får mig att känna en skönt porrig känsla avslutar med att hon får resa upp sig så att jag kan hålla mina händer om hennes bröst när jag snabbare å snabbare stöter in i henne och kommer skönt i hennes kåta lilla kropp. Vi lägger oss på sängen och kopplar av några minuter innan hon avslutar med att ge mig en skön ryggmassage sittandes nacken på min rygg.
Citera
2015-01-08, 19:43
Medlem
Besök på salong i city.

Kliver in genom dörren och möts av fyra tjejer som sitter i soffan. En är riktigt snygg och sexig men jag är alltid feg och vågar aldrig be om en specifik tjej, så det brukar aldrig blir så att jag får den jag först fastnar för. Inte den är gången heller. Får dock en trevlig äldre tjej i 40-årsåldern.

Näckar som vanligt och lägger handduken över rumpan. Hon kommer in efter 5 minuter och börjar med att torka av fötterna. Frågar om jag vill ha lagom eller hård massage. Lagom svarar jag alltid. Massagen är mycket bra och det märks att hon är erfaren. Ingen teasing alls utan en seriös massage.

Vändning efter 30 minuter och jag är inte det minsta hård. Handduken läggs över och hon börjar med benen och går långsamt uppåt. Jag har aldrig lyckats hålla mig från att bli hård i det läget så jag blev givetvis det även nu. Hon reagerar blixtsnabbt och frågar direkt om jag vill ha något extra. Kommer överrens om topless HJ där jag får ta hur mycket jag vill för 500 kr. Sa direkt att jag vill ha det långsamt vilket hon faktiskt också lyssnade på. Därefter följde en av de bästa HJ jag fått.

Massage: 4/5
Extra: 5/5
Citera
2015-01-08, 19:50
Medlem
Salong i söderort i dag.

Här jag jag stammis. Bor ganska nära så det är smidigt att ta sig dit. Ringde och kollade om de var lediga 15 min innan jag gick hemifrån. Ber aldrig om en specifik massör så det blir alltid en överraskning. Den här gången fick jag en tjej jag aldrig fått tidigare. Något äldre tjej runt 40 år. Lite mullig men snygg ändå. Pratar bra svenska.

Näckar och hon kommer in efter ett par minuter. Börjar sedvanligt med att ta handduken och trycka lite. Frågar om jag vill ha lagom eller hård massage. Svarar lagom och får en väldigt bra massage. Även här märks det att de äldre massörerna ger bäst massage.

Hon ger pung och rumpa en del uppmärksamhet utan att det blir för mycket. Vändning sker efter 30 minuter och då är jag hård. Hon lägger ingen handduk över men fortsätter dock sin rutin och går på benen direkt. Hon rör sig långsamt uppåt och nuddar vid pungen några gånger. Sedan går hon till överkroppen och kör igenom den. När jag inte tror att jag kommer få något erbjudande om extra så känner jag helt plötsligt en hand på kuken som börjar runka av mig. Hon fortsätter i snabbt tempo utan att jag säger något. Sprutar rätt ut efter ett par minuter.

Ett gratis HJ alltså, men jag dricksade 300 kr när jag gick.

Extra: 3/5
Citera
2015-01-10, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaimannen85
Besök på salong i city.

Kliver in genom dörren och möts av fyra tjejer som sitter i soffan. En är riktigt snygg och sexig men jag är alltid feg och vågar aldrig be om en specifik tjej, så det brukar aldrig blir så att jag får den jag först fastnar för. Inte den är gången heller. Får dock en trevlig äldre tjej i 40-årsåldern.

Näckar som vanligt och lägger handduken över rumpan. Hon kommer in efter 5 minuter och börjar med att torka av fötterna. Frågar om jag vill ha lagom eller hård massage. Lagom svarar jag alltid. Massagen är mycket bra och det märks att hon är erfaren. Ingen teasing alls utan en seriös massage.

Vändning efter 30 minuter och jag är inte det minsta hård. Handduken läggs över och hon börjar med benen och går långsamt uppåt. Jag har aldrig lyckats hålla mig från att bli hård i det läget så jag blev givetvis det även nu. Hon reagerar blixtsnabbt och frågar direkt om jag vill ha något extra. Kommer överrens om topless HJ där jag får ta hur mycket jag vill för 500 kr. Sa direkt att jag vill ha det långsamt vilket hon faktiskt också lyssnade på. Därefter följde en av de bästa HJ jag fått.

Extra: 5/5

Jag brukar också säga LÅNGSAMT, tyvärr så får jag, de flesta gångerna, ta om det hela tiden medan HJ utförs. Vissa fattar inte. Men när de väl faktiskt lyssnar så blir det några av de bästa HJ man får eftersom det faktiskt är så man vill ha dom utförda.

Citat:
Ursprungligen postat av thaimannen85
Salong i söderort i dag.

Här jag jag stammis. Bor ganska nära så det är smidigt att ta sig dit. Ringde och kollade om de var lediga 15 min innan jag gick hemifrån. Ber aldrig om en specifik massör så det blir alltid en överraskning. Den här gången fick jag en tjej jag aldrig fått tidigare. Något äldre tjej runt 40 år. Lite mullig men snygg ändå. Pratar bra svenska.

Näckar och hon kommer in efter ett par minuter. Börjar sedvanligt med att ta handduken och trycka lite. Frågar om jag vill ha lagom eller hård massage. Svarar lagom och får en väldigt bra massage. Även här märks det att de äldre massörerna ger bäst massage.

Hon ger pung och rumpa en del uppmärksamhet utan att det blir för mycket. Vändning sker efter 30 minuter och då är jag hård. Hon lägger ingen handduk över men fortsätter dock sin rutin och går på benen direkt. Hon rör sig långsamt uppåt och nuddar vid pungen några gånger. Sedan går hon till överkroppen och kör igenom den. När jag inte tror att jag kommer få något erbjudande om extra så känner jag helt plötsligt en hand på kuken som börjar runka av mig. Hon fortsätter i snabbt tempo utan att jag säger något. Sprutar rätt ut efter ett par minuter.

Ett gratis HJ alltså, men jag dricksade 300 kr när jag gick.

Extra: 3/5

LOL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in