2015-01-06, 23:42
Medlem
Giggsys avatar
Har inte hört något om Brashear sen hans debut, lirar han fortfarande bara 30 sek per match?
Senast redigerad av Giggsy 2015-01-06 kl. 23:45.
Citera
2015-01-06, 23:45
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Har inte hört något om Brascher sen hans debut, lirar han fortfarande bara 30 sek per match?
Han är ju hemma och firar jul för sjutton!
Citera
2015-01-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja, det kan kanske bli någon matchs avstängning för Sylvegård, tyckte det såg som en kollision när jag såg det live. Men man ser på repriserna att armen kommer upp, kanske oavsiktligt.
Hur gick det med Åslin? såg rätt groggy ut.

Haha. När Fuleå kör armbågar och hoppar in tacklingar då förmildrar du. Men att från din kommunistkäft när annat lag gör det samma. Du är pinsam!

Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Från den där vinkeln ser det ju ut som att Åslin kör in i Sylvegård. Ungeför som när Kabanov skallade LHCarns armbåge.

Ja hur var det nu då med våldsverkaren Sylvegård och hans armbåge?

Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Han är ju hemma och firar jul för sjutton!

Och här går Forsberg och får sparken. Detta med Brashear är ju så pinsamt. Nej Foppa ska nog sluta syssla med hockey. Han gjorde sig bäst på isen.
Citera
2015-01-07, 00:23
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Fin och värdig ceremoni ikväll för en av de största i Luleå Hockey.

Är det någon som förtjänar att få numret pensionerat så är det Skuggan.
Citera
2015-01-07, 01:00
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Ja hur var det nu då med våldsverkaren Sylvegård och hans armbåge?

Jag tycker inte att Sylvegård ska bestraffas för att Åslin väljer att köra på berg när det finns småsten.
Citera
2015-01-07, 01:32
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crunchie
Armbågen mot Åslin (Luleå - Leksand) - Jävligt fult. Hur många matcher för den?

https://vine.co/v/OpBAUvVqPQ5
ser ut som den leksand fick in på johnsson
Citera
2015-01-07, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
ser ut som den leksand fick in på johnsson

Fast skillnaden är att Forsbergs armbåge flög upp efter han hade levererat tacklingen ,om du tar en kikare igen och kollar hur armarna är placerade vid träffen förstår du. Medan den mot Åslin är svår att se utifrån de kameravinklarna om Luleåspelaren håller ut armbågen
Citera
2015-01-07, 08:01
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced

http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2015/01/samsta-match-jag-sett/

Wennerholm säger att Modo-Brynäs var sämsta matchen han sett. Så jävla dåligt var det väl inte? Förstås ingen bra match, men sämsta han sett? Inte mycket sämre än DIF-Frölunda tidigare idag i alla fall.
Jag har då sett många sämre matcher med Brynäs i år. Men Wennerholm är ju en pajas så.
Citera
2015-01-07, 08:16
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Haha. När Fuleå kör armbågar och hoppar in tacklingar då förmildrar du. Men att från din kommunistkäft när annat lag gör det samma. Du är pinsam!
Då är väl dom flesta supportrar pinsamma. Inte du förstås som strävar efter att aldrig vara partisk.
Dessutom skrev jag ju att situationen kanske kan leda till bestraffning.
Citera
2015-01-07, 11:17
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Från den där vinkeln ser det ju ut som att Åslin kör in i Sylvegård. Ungeför som när Kabanov skallade LHCarns armbåge.

Tycker mer det ser ut som renskötaren sätter upp armbågen avsiktligt. Trodde först det var karriärsläckaren Forsberg när jag såg situationen, blev förvånad att det var någon annan....
Citera
2015-01-07, 11:22
Medlem
von_Ss avatar
Fan vad dålig match igår. Lundström enda godkända senaste två matcherna och i övrigt har väl Mårtensson och Forsberg varit bäst som åtminstone visar upp lite hederlig hockeydamp. Nu är väl Åslin och Ryno borta också kan man ge sig fan på.

Har Leksand inte kvar den där gamle sköne läkaren som stjäl influensamediciner eller vad är det frågan om?

En känsla jag har fått de två senaste säsongerna är att när Leksand är försvagade pga skador/sjukdomar, då ger de fan i att spela över huvud taget. Kanske helt enkelt ett genidrag att inte ödsla kraft på matcher man kommer förlora ändå och spara sig till alla är friska och man har en chans.
Citera
2015-01-07, 12:34
Medlem
m4tt145s avatar
Sylvegård sätter ju upp armbågen med flit. Hade varit en annan sak om den redan varit där när Åslin kommer vilket i sin tur lett till att Åslin körde in i armbågen. I detta fallet sätter Sylvegård upp sin armbåge enbart för att träffa Åslin. Ska vara avstängning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in