Citat:
Ursprungligen postat av
Ferros
Är det därför Salomonsson nu blivit anmäld för den situationen?
Hahaha pinsamt, allt ska anmälas nu för tiden. Kan förstå om man blir avstängd för att mordhota domare (om han nu gjorde det), kasta utrustning på domare eller tackla någon i huvudet. Men kom igen, hade vart en annan sak om det varit en crosschecking men nu föll faktiskt Sandström pga sig själv, Salmonssons lillfinger är inte o leka med tydligen.
Luleå har återigen bevisat att man är SHL:s gnälligaste klubb. Fagervall passar bra in där tycker jag. Och om det nu är nån som ska anmälas så är det han som står o skriker könsord i båset, vilken pajas.