2015-01-28, 14:50
  #7321
Medlem
Embas avatar
Har vi några galna rykten? Snart deadline.
Citera
2015-01-28, 14:56
  #7322
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Är det därför Salomonsson nu blivit anmäld för den situationen?

Hahaha pinsamt, allt ska anmälas nu för tiden. Kan förstå om man blir avstängd för att mordhota domare (om han nu gjorde det), kasta utrustning på domare eller tackla någon i huvudet. Men kom igen, hade vart en annan sak om det varit en crosschecking men nu föll faktiskt Sandström pga sig själv, Salmonssons lillfinger är inte o leka med tydligen.

Luleå har återigen bevisat att man är SHL:s gnälligaste klubb. Fagervall passar bra in där tycker jag. Och om det nu är nån som ska anmälas så är det han som står o skriker könsord i båset, vilken pajas.
Citera
2015-01-28, 14:59
  #7323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hahaha pinsamt, allt ska anmälas nu för tiden. Kan förstå om man blir avstängd för att mordhota domare (om han nu gjorde det), kasta utrustning på domare eller tackla någon i huvudet. Men kom igen, hade vart en annan sak om det varit en crosschecking men nu föll faktiskt Sandström pga sig själv, Salmonssons lillfinger är inte o leka med tydligen.

Luleå har återigen bevisat att man är SHL:s gnälligaste klubb. Fagervall passar bra in där tycker jag. Och om det nu är nån som ska anmälas så är det han som står o skriker könsord i båset, vilken pajas.

Men skojjar du eller?

Han gnällde över skit utvisningen på Kukan inget annat...........
Citera
2015-01-28, 16:24
  #7324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir






Jag kan inte svära på hur man tänkte i Luleå, men om han var Larssons ersättare så borde det ju vara Larsson som är på väg till Malmö nu. Man var ju faktiskt intresserad av honom också.

Nog var han tänkt som Larsson ersättare alltid. Larsson var ju överens med Malmö och till och med på väg ner, när Luleå ångrade sig i sista sekund. Detta enligt mrmadhawk i viasatpodden, han brukar ju ha koll.
Citera
2015-01-28, 16:29
  #7325
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Har vi några galna rykten? Snart deadline.
Sidney Crosby, Ryan Getzlaf och Corey Perry klara för Brynäs. Ge går som ett räddningspaket åt Brynäs.

Citera
2015-01-28, 16:41
  #7326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLim
Hovinen är nu klar för Malmö, efter att ha spelat 40 minuter i Luleå. Märkligt att ha så kort tålamod, eller har han varit klappkass på träningarna?

Citat:
Ursprungligen postat av MrLim
Okej, hade fått uppfattningen att han togs in för att rakt av ersätta Larsson.

Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Hade också uppfattningen om att han skulle ersätta Larsson. Ifall så var fallet så måste du ju hålla med om att det var lite flopp runt det hela?

Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Jag kan inte svära på hur man tänkte i Luleå, men om han var Larssons ersättare så borde det ju vara Larsson som är på väg till Malmö nu. Man var ju faktiskt intresserad av honom också.

Enligt lokaltidningarna så var Hovinen riktigt kass på träning också.
Och enligt MrMadhawk så var Larsson "muntligt" klar för Malmö, sen insåg väl Luleås ledning hur dålig Hovinen var och sålde honom istället.

Jag skulle absolut kalla det floppvärvning och det vore kul att höra Ostens tankar om det hela.
Citera
2015-01-28, 17:37
  #7327
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Enligt lokaltidningarna så var Hovinen riktigt kass på träning också.
Och enligt MrMadhawk så var Larsson "muntligt" klar för Malmö, sen insåg väl Luleås ledning hur dålig Hovinen var och sålde honom istället.

Jag skulle absolut kalla det floppvärvning och det vore kul att höra Ostens tankar om det hela.

Dåligt spel i två SHL-perioder och kass på träningar. Det räcker för att finnen tas över av Skåneklubben.

Har förre coachen Osten fortfarande kvar tumskruvar på Malmö?
Citera
2015-01-28, 17:42
  #7328
Medlem
Karol.s avatar
Blir det Brashear show ikväll? Uppsatt i andra kedjan.
Citera
2015-01-28, 17:46
  #7329
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Blir det Brashear show ikväll? Uppsatt i andra kedjan.

Mäktigt!

Lurig match ikväll. Borde bli vinst = blir förlust.
Citera
2015-01-28, 17:52
  #7330
Medlem
m4tt145s avatar
"Johan Svensson
‏@MrMadhawk
Saker på gång med Fabian Brunnström. Ska inte spela imorgon för Leksand."

Dags för Kruse att sluta leka sportchef och faktiskt anställa någon kunnig som tar besluten istället?

Tråkigt om Brunnström ska få gå, han har ju vart med på resan, synd att tvinga bort honom.
Citera
2015-01-28, 17:58
  #7331
Medlem
Biancocelestes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
"Johan Svensson
‏@MrMadhawk
Saker på gång med Fabian Brunnström. Ska inte spela imorgon för Leksand."

Dags för Kruse att sluta leka sportchef och faktiskt anställa någon kunnig som tar besluten istället?

Tråkigt om Brunnström ska få gå, han har ju vart med på resan, synd att tvinga bort honom.

Lugn. Om någon timme kanske du hyllar det (troliga) beslutet.

Gillar Brunnström. Synd att han är så fruktansvärt överbetald bara. Perfekt tredjekedjaspelare.

Malmö ska nog skatta sig lyckliga om han hamnar där. Streaky brunkare.
Citera
2015-01-28, 18:00
  #7332
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biancoceleste
Lugn. Om någon timme kanske du hyllar det (troliga) beslutet.
Vad ska detta betyda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in