Wennerholm säger att Modo-Brynäs var sämsta matchen han sett. Så jävla dåligt var det väl inte? Förstås ingen bra match, men sämsta han sett? Inte mycket sämre än DIF-Frölunda tidigare idag i alla fall.
Så rädda som Modo var sista 10min har jag nog aldrig sett ett lag vara, sen kan 3 mot 3 aldrig få fortsätta nästa säsong, det blir ju inget spel, kör 4 mot 4 i 10min och är det fortfarande inte avgjort så blir det 1p var.
Wennerholm säger att Modo-Brynäs var sämsta matchen han sett. Så jävla dåligt var det väl inte? Förstås ingen bra match, men sämsta han sett? Inte mycket sämre än DIF-Frölunda tidigare idag i alla fall.
Allting Brunäs deltar i är per definition lite sämre än något som DIF deltar i så Wennerholm har rätt (kategorin även en blind höna osv.)
Fast Wennerholm är väl ett stort skämt? Vad han tycker ska väl inte tas på allvar. Alls.
Ja, det kan kanske bli någon matchs avstängning för Sylvegård, tyckte det såg som en kollision när jag såg det live. Men man ser på repriserna att armen kommer upp, kanske oavsiktligt.
Hur gick det med Åslin? såg rätt groggy ut.