Citat:
Ursprungligen postat av
M.Saxlind
Hur markerar man tydligt sin närvaro när det antagligen är förbjudet med organisationssymboler och annat?
Fast varför ska man bry sig om sådana regler, om de nu existerar? Det är väl bara att gå dit och sprida information ändå, göra reklam för sig själva så att säga. Målgruppen finns ju där uppenbarligen, dvs folk som är jävligt trötta på mångkultur, massinvandring, islam osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Neolitikum
Det är Tysklands svar på EDL.
Vad det innebär vet alla som är över 20 år gamla.
http://nationell.nu/2015/01/06/judar-och-nationalister-enas-i-pegida/
Jo, jag hör det och så är det säkert. Det innebär dock inte att nationalister inte bör ta tillfället i akt och vara "där det händer". Det går inte att resonera som så att allt större än klistermärkesuppsättningar och inlägg på Flashback är kontrollerade till 100% av juden och därför meningslösa att engagera sig i. Här kanaliseras ett folkligt missnöje och det bör goda krafter försöka utnyttja och dra nytta av. Sedan exakt hur man bör agera för bästa resultat kan förstås diskuteras och här har jag verkligen inte alla svaren.
Citat:
Som Ukraina då, bara för att det blir en proteströrelse så betyder det inte också att det blir något gott ur det.
Nej, men man skulle kunna
försöka förändra i en sundare riktning snarare än att sitta och vara allmänt gnällig och bitter. Det känns väl betydligt trevligare, eller hur? Men jag inser naturligtvis att det är både enklare och bekvämare att torrt konstatera att något är judestyrt för att sedan lämna det därhän.