2015-01-06, 15:51
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Ni kunde inte argumentera för er sak i ett öppet forum så därför skapades ett slutet och censurerat där ni fritt kunde propagera för liberalism, judens krig i Ukraina och kristendomen.

Snarare så att folk blev tröttna på att höra hur feta ni tycker Dan, Jonas och Magnus är. Hur mycket Jonas dricker och vilka ökennamn ni har lyckats klura ut till trion.

Jag har fått uppfattningen om att alla från höger till vänster som vill argumentera för sin sak är välkomna att göra så på forum-motgift. Putinisten NixYO är redan där så vad har du för anledning, fegis?
Citera
2015-01-06, 15:55
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Snarare så att folk blev tröttna på att höra hur feta ni tycker Dan, Jonas och Magnus är. Hur mycket Jonas dricker och vilka ökennamn ni har lyckats klura ut till trion.

Jag har fått uppfattningen om att alla från höger till vänster som vill argumentera för sin sak är välkomna att göra så på forum-motgift. Putinisten NixYO är redan där så vad har du för anledning, fegis?

bra där va klaga på andra som ger ökennamn när man i samma inlägg gör detsamma
Citera
2015-01-06, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
bra där va klaga på andra som ger ökennamn när man i samma inlägg gör detsamma
Dock kallar ju sig användaren i fråga på Motgift just för "Putinist", även om det kanske är på skämt.

Dan skrev nyligen om PEGIDA och "käbblandet" från svenska nationalister som är skeptiska till det hela:

https://www.motgift.nu/2015/01/pegida-och-nationalismen-hur-bor-nationellt-sinnade-forhalla-sig/
Citera
2015-01-06, 16:33
Medlem
NixYOs avatar
Citat:

Fast nu har faktiskt ensamkrigaren en poäng här: De fick faktiskt utstå en hel del skit från en del gnällspikar för alla möjliga skitsaker förut, men när de blev kritiserade för att ha allvarligt fel i Ukrainafrågan – och så är de typ den enda nationalistiska rörelse i Europa och Nordamerika, förutom några Gladio-organisationer och Greg Johnson, som har fortsatt att stödja de västukrainska hollywoodnazisterna och dessutom indirekt uppmanat folk till att fara ner dit för att slåss för NATO och den internationella judenheten – då DJÄVLAR blir de sura; det var då som de valde att starta Motgift Forum. Förvisso är jag själv medlem på forumet och är inte helt emot idén, men det går inte att ignorera orsakerna till varför forumet skapades från första början.

Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Dock kallar ju sig användaren i fråga på Motgift just för "Putinist", även om det kanske är på skämt.
Det stämmer!
Senast redigerad av NixYO 2015-01-06 kl. 16:44.
Citera
2015-01-06, 16:43
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Dock kallar ju sig användaren i fråga på Motgift just för "Putinist

Precis.

Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Fast nu har faktiskt ensamkrigaren en poäng här: De fick faktiskt utstå en hel del skit från en del gnällspikar för alla möjliga skitsaker förut, men när de blev kritiserade för att ha allvarligt fel i Ukrainakonflikten, och som typ enda nationalistiska rörelsen i Europa förutom några Gladio-organisationer fortsätta att stödja de västukrainska hollywoodnazisterna och dessutom indirekt uppmana folk till att fara ner dit för att slåss för NATO och den internationella judenheten, då DJÄVLAR blir de sura; det var då som de valde att starta Motgift Forum. Förvisso är jag medlem på forumet och är inte helt emot idén, men det går inte att ignorera orsakerna till varför forumet skapades från första början.

Jag vill fortfarande minnas att det var två/tre provokativa rövhål som dag ut och dag in spammade sönder just denna tråd med allt möjligt skit angående Ukraina. Folk orkade helt enkelt inte bry sig och slutade därför mata trollen.

Motgift är inte någon NWO-propagandacentral mot Ryssland som vissa av er verkar tro.
Citera
2015-01-06, 16:53
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
Är det många Flashbackare som lyssnar live?
Brukade göra det förr, men måndagskvällar passar väldigt illa, alltid massa annat man måste prioritera.
Citera
2015-01-06, 17:04
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Precis.

Jag vill fortfarande minnas att det var två/tre provokativa rövhål som dag ut och dag in spammade sönder just denna tråd med allt möjligt skit angående Ukraina. Folk orkade helt enkelt inte bry sig och slutade därför mata trollen.

Motgift är inte någon NWO-propagandacentral mot Ryssland som vissa av er verkar tro.
Det var två av de bästa och kunnigaste användarna på flashback. Det var inga troll och de var inte onödigt provokativa utan spammade med intressanta inlägg som motgift bemötte på ett dåligt sätt.
Citera
2015-01-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Det var två av de bästa och kunnigaste användarna på flashback. Det var inga troll och de var inte onödigt provokativa utan spammade med intressanta inlägg som motgift bemötte på ett dåligt sätt.

Det var helt klart en naiv förhållning och mycket förhastat att hejja på folk att åka ned för att kriga.
Citera
2015-01-06, 18:01
Medlem
NixYOs avatar
Citat:

Igår under försnacket så diskuterades Ukraina ännu en gång. Jonas De Geer sade faktiskt något intressant då: Han sade att om Ryssland hade gått ut och sagt att detta var en statskupp som iscensatts av Förenta staterna och deras subversiva hejdukar och inte börjat gasta om dödsknarkarfascister, så hade han kunnat tänka sig taga några steg tillbaka och begrunda situationen lite noggrannare (något jag ändå har svårt att tro på med tanke på vad han fortsätter att stödja). Magnus Södermans försvarande av dödsknarkarfascisten Stepan Bandera fann jag dock väldigt illavarslande: Varför acceptera hyllandet av en folkmördare (läs på om Massakreringen av polacker i Volynien och Östgalizien) bara för att han var nationalist?! Ledde ens de västukrainska chauvinisttomtarnas folkmord på polacker till något positivt överhuvudtaget som exempelvis Iulii Cæsaris* erövring av Gallien i förlängningen gjorde? Jag har till och med läst att lokalbor i Volynien och Galizien HJÄLPTE kommunisterna eftersom de västukrainska chauvinisttomtarna var så extrema och allmänt bestialiska. Fransmännen däremot har ju till och med döpt sitt största filmpris efter Julius Cæsar, Césarpriset, och rest en staty över honom i Tuilerieträdgården i Paris:

http://thumbs.dreamstime.com/z/caesar-statue-paris-5834439.jpg
http://us.123rf.com/450wm/tupungato/tupungato1110/tupungato111000531/11045633-paris-france--statue-of-julius-caesar-in-tuileries-garden.jpg

Tror du polacker och nyryssar kommer resa statyer över Stepan Bandera och döpa filmpriser efter honom om tusen år?
Senast redigerad av NixYO 2015-01-06 kl. 18:21.
Citera
2015-01-06, 18:43
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Ni kunde inte argumentera för er sak i ett öppet forum så därför skapades ett slutet och censurerat
Vilket skitprat! Motgifts forum är knappast slutet. Vem som helst kan läsa vad som skrivs, och vem som helst kan mig veterligen registrera sig som användare.

Censurerat är det väl knappast heller?
Det är skillnad på censur i dess rätta mening och att blockera användare som frågar efter födelsedata, favorithobby, bostadsort, yrke, dina barns namn etc.

Eller du skrek SENSUUR!!1 när tråden som handlade om en trolltråd på flashback där det uppgavs att Svp lagts ner blev låst?
Citera
2015-01-06, 18:43
Medlem
NixYOs avatar
Azovbataljonssoldaten Sonic besvarade mitt inlägg på Motgift Forum:

http://forum.motgift.nu/t/traden-om-konflikten-i-skrivbordskonstruktionen-ukraina/1090/58
Citat:
Ursprungligen postat av Sonic
Jag tror inte ukrainarna bryr sig om vad polacker tycker. Deras motståndsrörelse var den som höll emot längst mot Sovjet, det gör du inte utan folkligt stöd. Skit händer i krig, inget nytt under solen. Tvivlar emellertid på omfattningen. Lite som nu, med östra Ukraina sett ur rysk statsmedia. Uppspikade treåringar på lyktstolpar, liksom. Troligt? Nej, inte riktigt.
Citera
2015-01-06, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
Vilket skitprat! Motgifts forum är knappast slutet. Vem som helst kan läsa vad som skrivs, och vem som helst kan mig veterligen registrera sig som användare.

Censurerat är det väl knappast heller?
Det är skillnad på censur i dess rätta mening och att blockera användare som frågar efter födelsedata, favorithobby, bostadsort, yrke, dina barns namn etc.

Eller du skrek SENSUUR!!1 när tråden som handlade om en trolltråd på flashback där det uppgavs att Svp lagts ner blev låst?

Dan är ju chefen på forumet. Så åsikter som inte passar gudfadern kommer raderas.
Han kommer givetvis låta rödingar som skriver "ni nassar ska dö" få skriva för att hålla fasaden uppe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in