2014-12-31, 18:11
Medlem
Citat:
Alla kvinnor kan få en bra kropp med träning + bra kost. De kvinnor som har stora problem kan fixa det med plastik-kirurgi. Det finns ingen anledning för en kvinna idag att inte ha en bra kropp annat än att hon är lat. Så varför lägger inte alla kvinnor ut naken-bilder på Internet? i) de är sexuellt hämmade ii) de är lata och skäms för sina kroppar. Det är bara kvinnor som inte är hämmade/lata som gör det de är en minoritet.

Nej, det kan de inte. Man kan inte bara bygga om skelettet hur som helst för att ändra proportionerna. Är man en oproportionerlig stackare med för kort överkropp jämfört med benen, kan man inte ändra det för att det ska se bättre ut. Samma med för lång överkropp. Diverse sjukdomar kan även det ställa till det rejält, om man ska vara extrem. Att alla kvinnor kan få en bra kropp är, kort och gott, rent jävla skitsnack.
Andelen kvinnor som lägger ut nakenbilder, har jag inte yttrat mig om, men som allt annat du påstår, är det draget ur ditt trollarsle.

Citat:
Jag har postat vanliga kvinnor här och här. Posta något som är bättre än mig.

Jag plockade i http://www.thenuproject.com/galleries/women-of-north-america-i/ och de andra fyra gallerierna i samma serie (women of north america, med andra ord). Jag försökte att inte välja samma personer två gånger, eller de som var lite för svåra att bilda sig en tillräckligt bra uppfattning om, så det finns förmodligen fler som jag egentligen skulle ha valt. Alla jag har valt har däremot enligt mig en snyggare kropp än vad du har. Din mage drar ned ditt snitt rätt rejält, och även dina tuttar är riktigt fula.

Nu gick det inte att länka till specifika bilder, så jag får ange vilka nummer de har istället.

Galleri I: 3, 15, 20, 24, 32, 44, 48, 54, 55, 59, 68, 72, 73, 75, 86, 90, 102, 109, 112, 115, 116, 117, 119

Galleri II:1, 25, 29, 40, 45, 47, 49, 62, 68, 69, 72, 78, 82, 85, 87, 89, 92, 93, 95, 104, 107, 110, 112, 115, 117, 119, 122, 125, 127, 128

Galleri III: 1, 9, 14, 16, 18, 19, 26, 27, 31, 35, 41, 42, 44, 46, 49, 58, 62, 63, 65, 67, 87, 89, 101, 106

Galleri IV: 13, 16, 27, 31, 40, 49 (tror även du kan gissa vilka två), 54, 55

Galleri V: 2, 3, 13, 14, 18, 24, 34, 42, 49, 53

Citat:
Titta på bilderna på vanliga kvinnor, titta på bilderna på mig, du kan se att alla kvinnor som inte är feta/fula/osexuella är snygga för standarden på vanliga kvinnor är väldigt låg.

Du snackar skit som vanligt. Medelkvinnan är inte så ful som du påstår, hur mycket du än yrar om det.

Citat:
Det finns 4 olika kropps-former. Titta på förhållandet mellan axlar och höfter på mig och Silvia du kan se att vi har båda timglas-form.

Grundtyper kanske, ja. Sedan skiljer sig proportionerna åt. Du har INTE en kropp som ser likadan ut som hennes. Det är uppenbart för alla som inte är psykbrutna egomonster som du.

Citat:
Peka ut var jag är mindre fast än henne.

OK. Titta på bilden. Dra en cirkel runt allt. Där.

Citat:
Jag har postat en bild på mina bröst här,

Ja, fy fan... Det där var riktigt fula hängsäckar.

Resten av ditt psykotiska dravel är även det äckligt som fan. Fullständigt värdelös smörja. Blev du snedknullad i fontanellen som spädbarn?
Nåja, gott nytt år på dig. Jag hoppas du antingen får bättre humor så att du slutar trolla, eller sluten psykiatrisk vård. Det som nu är aktuellt. Kanske båda?
Citera
2015-01-01, 19:45
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja exakt om 70% av amerikanska kvinnor är feta och bara typ 30% (random nummer) av kvinnorna på gonewild är feta betyder det a) 70% av amerikanska kvinnor är inte feta för att 70% av kvinnorna på gonewild inte är feta b) kvinnorna på gonewild tillhör de 30% som inte är feta?
Eller så betyder det att Internet är globalt, vilket du inte tycks ha uppfattat ännu.

Citat:
2) Jag har inte hävdat att allt på gonewild är pro-am jag har hävdat att en del kvinnor som är pro-am postar på gonewild. Läs det jag skrev,
Det är du som inte läser. Jag säger att du har inga belägg för det där, det är bara chansningar från din sida. Du tror, men det är just också det.

Citat:
till exempel om en kvinna som postar där har silikon-bröst, piercings, fuckwear kan du utgå ifrån att hon är pro-am. Till exempel de här 2 bilderna som du länkade är pro-am (jag kollade inte igenom dina bilder ordentligt första gången),

https://imgur.com/r/gonewild/WESETIr - för bra bild och mycket smal.

https://imgur.com/r/gonewild/4e3fzaW - stripper-body, alldeles för poserat.

det här är kvinnor som jobbar i sex-branschen på ett eller annat sätt.
Om du vill sitta och kommentera bilder kan det vara en bra idé att kika igenom ordentligt så man vet vad som faktiskt är på bilderna.
Att man skulle vara annat än amatör bara för att man har piercings däremot.. Njae. Är väl ungefär som att säga att alla som har tatueringar är kriminella.

Citat:
Google är inget forum. Reddit används mest av amerikaner precis som flashback används mest av svenskar.
Vad får dig att tro att det skulle göra någon skillnad?
Jag betvivlar starkt att IT skulle vara din starka sida, så vad gäller det här tycker jag du kan lägga ned och acceptera det bara. Reddit är bra mycket mer globalt än vad du tror, gäller antagligen en hel del annat på nätet också.

Citat:
2) För att naken-bilder är porr. Det gör ingen skillnad om du tar en naken-bild hemma med webcam och lägger ut den eller om du får betalt för att posera, same-same. Det betyder att om vanliga kvinnor var bekväma med att posera nakna på Internet så skulle de också vara bekväma med att göra porr. Hävdar du att vanliga kvinnor är OK med att göra porr? Om svaret är nej så betyder det att de inte är bekväma med att posera nakna på Internet heller.
Så tänker inte gemene man eller kvinna, det här tankesättet och vinkeln är du rätt ensam om.

Citat:
1) Jag påstod a) kvinnorna på gonewild är top 20% alltså snyggare än 80% av kvinnorna b) det finns kvinnor som är pro-am som postar på gonewild, läs det jag skrev igen,
Spekulationer.

Citat:
2) De kvinnor som du valde ut är amatörer men de är top 20% alltså den snyggaste kvinnan i din klass på gymnasiet, den snyggaste kvinnan på krogen, den snyggaste kvinnan du ser på gatan, etc. Alla kvinnor som är top 10% har inga problem med att göra porr. Kvinnor som är top 20% är 50-50 en del kan tänka sig att göra porr, en del inte. Om de satsar på att börja med porr? De har redan börjat.
Återigen spekulationer.

Citat:
Vad i den artikeln är det som är opålitligt?
Jag säger att källan är opålitlig. Vill du att jag förklarar vad en källa är och varifrån dess eventuella trovärdighet kommer ifrån, eller vad är det du inte begriper?

Citat:
1) Du får inte ligga med tjejer som ser ut som tjejerna du länkade på gonewild, det är dina fantasier, jag är kvinna så jag vet vem de kvinnorna ligger med, du tillhör inte den gruppen.
Återigen spekulationer.. Just i det här fallet kan jag slå undan det direkt, eftersom jag själv vet rätt bra vad jag ligger med för kvinnor.
En öm tå tro? Sänker det dina fantasier om att du skulle vara så speciell, återigen? Eftersom du anser dig tillhöra den högre skalan av kvinnor.

Citat:
2) Gå ut på stan, du kommer se att de fula kvinnorna är tillsammans med de mesiga männen, de snygga kvinnorna är tillsammans med de manliga männen. Om det inte räcker kan du googla på assortative mating det finns massor med vetenskapliga belägg på att det är så parning hos människor fungerar.
Tro det eller ej så är varje individ unik, så att kategorisera upp det på det där viset fungerar inte.

Citat:
10% av kvinnorna (kvinnor som jag) kan få en bra kropp av en löprunda. 90% av kvinnorna måste träna och äta rätt annars ser de ut som kvinnorna i expressen-artikeln.
Beror väl på vad man menar med 'äta rätt'. Att äta okej mat, i okej mängd? Det är ingen större bedrift.
Det handlar bara om att inte småäta och äta onyttigt såsom snacks etc.

Citat:
Inse att det är väldigt "onormalt" för kvinnor att lägga upp naken-bilder. Inse att det är lika vanligt bland kvinnor som att män lägger upp bilder på bög-sidor.
Du kanske inte läste allt som stod i det du citerade.
Jag poängterade också att många bilder och filmer som dyker upp på nätet inte var menade att hamna där. Det är extremt vanligt med att man är bekväm i att ta bilder för sin respektive exempelvis, men av en eller annan orsak dyker dessa sedan upp på nätet eller får spridning på annat vis.
Det finns rätt mycket undersökningar kring det här också, inkluderat hur många tjejer som har visat upp sig i cam etc. Det är vanligare än man tror.

Citat:
För en kvinna att lägga upp naken-bilder för främmande män är samma sak som att en man lägger upp naken-bilder på en bög-sida, i båda fallen är personen runk-objekt för främmande män.
Nej, det är inte samma sak. Det är inte ens i närheten av att vara samma sak. Det är väldigt märkligt att du ens skulle tro att det är samma sak.

Citat:
2) Du är sannolikt oskuld och har aldrig varit med en kvinna.
Är det meningen att jag ska ta illa upp av personangrepp från en kvinna så lågt på samhällsstegen att hon viker ut sig själv.. ?
Jag har varit med tillräckligt mycket kvinnor för att kunna föra diskussionen.

Citat:
Jag vet att jag är väldigt bra kroppsligt, det är ingen big deal.
Du behöver söka hjälp.
Din frånvända verklighetsbild är skrämmande, du har verkligen ingen speciell kropp att prata om.
Varför skulle jag ens bemöda mig med att försöka förklara det för någon jag inte känner över nätet, om det inte stämde? Jag skulle inte ha någonting för det.
Jag hade aldrig legat med dig om jag så vore oskuld och desperat.

Men visst, om det hjälper dig att sova om natten så för all del. Även om det är till lika stora delar skrämmande och patetiskt.
Citera
2015-01-01, 19:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halfman
Nej, det kan de inte. Man kan inte bara bygga om skelettet hur som helst för att ändra proportionerna. Är man en oproportionerlig stackare med för kort överkropp jämfört med benen, kan man inte ändra det för att det ska se bättre ut. Samma med för lång överkropp. Diverse sjukdomar kan även det ställa till det rejält, om man ska vara extrem. Att alla kvinnor kan få en bra kropp är, kort och gott, rent jävla skitsnack.
Andelen kvinnor som lägger ut nakenbilder, har jag inte yttrat mig om, men som allt annat du påstår, är det draget ur ditt trollarsle.

1) Finns det någon anledning för kvinnor att vara feta? Nej.

2) Finns det någon anledning för kvinnor att ha dålig muskulatur? Nej.

3) Långa ben ser snyggt ut på kvinnor. Om kvinnan har korta ben får hon satsa på bra lår/rumpa istället.

4) Håller du med om att majoriteten av kvinnorna inte lägger ut naken-bilder? Varför tror du att de inte gör det? För att de är feta/fula/äckliga/hämmade.

Citat:
Jag plockade i http://www.thenuproject.com/galleries/women-of-north-america-i/ och de andra fyra gallerierna i samma serie (women of north america, med andra ord). Jag försökte att inte välja samma personer två gånger, eller de som var lite för svåra att bilda sig en tillräckligt bra uppfattning om, så det finns förmodligen fler som jag egentligen skulle ha valt. Alla jag har valt har däremot enligt mig en snyggare kropp än vad du har. Din mage drar ned ditt snitt rätt rejält, och även dina tuttar är riktigt fula.

Nu gick det inte att länka till specifika bilder, så jag får ange vilka nummer de har istället.

Galleri I: 3, 15, 20, 24, 32, 44, 48, 54, 55, 59, 68, 72, 73, 75, 86, 90, 102, 109, 112, 115, 116, 117, 119

Galleri II:1, 25, 29, 40, 45, 47, 49, 62, 68, 69, 72, 78, 82, 85, 87, 89, 92, 93, 95, 104, 107, 110, 112, 115, 117, 119, 122, 125, 127, 128

Galleri III: 1, 9, 14, 16, 18, 19, 26, 27, 31, 35, 41, 42, 44, 46, 49, 58, 62, 63, 65, 67, 87, 89, 101, 106

Galleri IV: 13, 16, 27, 31, 40, 49 (tror även du kan gissa vilka två), 54, 55

Galleri V: 2, 3, 13, 14, 18, 24, 34, 42, 49, 53

Never go full retard, här har jag valt ut de av dina bilder som är helkropp/visar mest av kroppen, bilderna av mig är från idag, det är en side-by-side jämförelse, klicka på bilderna och sätt dem brevid varandra (klicka på next längst ner för att komma till nästa del av galleriet),

http://img160.imagevenue.com/gallery/loc383/16_1201_1420140805-47.php

it's not even a contest.

Citat:
Du snackar skit som vanligt. Medelkvinnan är inte så ful som du påstår, hur mycket du än yrar om det.

1) Varför skulle jag ljuga?

2) Menar du att expressen också ljuger i den här artikeln? Varför skulle de välja ut kvinnor som är ovanligt fula?

3) Menar du att kvinnorna på nuproject är ovanligt fula? De är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut. Jämför dem med tjejerna på czechcasting som TS länkade till, du kan se att tjejerna på czechcasting är mycket snyggare. Så om man vet hur vanliga kvinnor ser ut då inser man att tjejer i porr inte är "vanliga tjejer" även om det står så på hemsidan typ "real amateurs fuck on camera for the first time".

4) Här är en till länk med bilder på vanliga kvinnor som kvinnorna själva har skickat in, det här är "riktiga amatörer", http://thebellyproject.wordpress.com/ du kan se att de ser ut ungefär som kvinnorna i expressen-artikeln/nuproject, jämför dem med tjejerna som TS länkade till. Verkar det fortfarande som att de tjejerna (på czechcasting) är "vanliga tjejer"?

Citat:
Grundtyper kanske, ja. Sedan skiljer sig proportionerna åt. Du har INTE en kropp som ser likadan ut som hennes. Det är uppenbart för alla som inte är psykbrutna egomonster som du.

Sätt bilderna brevid varandra, http://img279.imagevenue.com/gallery/loc124/603_1769_1420143183-54.php peka ut vad det är som skiljer. Titta på a) hur bra kroppar vi har b) hur sexuella vi här c) hur speciella vi är.

Citat:
Ja, fy fan... Det där var riktigt fula hängsäckar.

Mina bröst ser väldigt sexuella ut.
Citera
2015-01-01, 19:51
Bannlyst
Nej, det hade jag inte. Det är därför man gör bäst i att arbeta förebyggande i en relation genom att sätta tydliga gränser och tidigt upprätta ett regelverk som hon kan förhålla sig till.
Citera
2015-01-01, 20:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Eller så betyder det att Internet är globalt, vilket du inte tycks ha uppfattat ännu.

Det syns på sättet som folk skriver på att det i princip bara är folk från USA som postar på gonewild.

Citat:
Det är du som inte läser. Jag säger att du har inga belägg för det där, det är bara chansningar från din sida. Du tror, men det är just också det.

Jo det syns på bilderna om det är en vanlig kvinna eller en kvinna som jobbar i sex-branschen som postar, det syns på kroppen, på hur bilden är tagen, på hur kvinnan poserar.

Citat:
Om du vill sitta och kommentera bilder kan det vara en bra idé att kika igenom ordentligt så man vet vad som faktiskt är på bilderna.
Att man skulle vara annat än amatör bara för att man har piercings däremot.. Njae. Är väl ungefär som att säga att alla som har tatueringar är kriminella.

Titta på den här bilden, https://imgur.com/r/gonewild/4e3fzaW varför döljer hon inte sitt ansikte? För hon jobbar redan i sex-branschen.

Citat:
Vad får dig att tro att det skulle göra någon skillnad?
Jag betvivlar starkt att IT skulle vara din starka sida, så vad gäller det här tycker jag du kan lägga ned och acceptera det bara. Reddit är bra mycket mer globalt än vad du tror, gäller antagligen en hel del annat på nätet också.

Därför att forum bygger på att folk har något gemensamt. Folk i Sverige har inte särskilt mycket gemensamt med folk i USA därför hänger de flesta i Sverige på Flashback, de flesta i USA på Reddit. Dessutom syns det på sättet som folk skriver var de kommer ifrån.

Citat:
Så tänker inte gemene man eller kvinna, det här tankesättet och vinkeln är du rätt ensam om.

Ja folk tänker att det är stor skillnad på att ta en bild hemma och att ta en bild i en studio för pengar, men det är för att de flesta aldrig tar bilder hemma som de sen lägger upp. Om de gjorde det skulle de inte känna att steget till att göra porr på riktigt var en big deal.

Citat:
Spekulationer.

Nej det är empiriska fakta som bygger på mina observationer.

Citat:
Återigen spekulationer.

Nej för jag vet hur kvinnor ser ut nakna, remember?

Citat:
Jag säger att källan är opålitlig. Vill du att jag förklarar vad en källa är och varifrån dess eventuella trovärdighet kommer ifrån, eller vad är det du inte begriper?

Vad i artikeln är det som inte stämmer?

Citat:
Återigen spekulationer.. Just i det här fallet kan jag slå undan det direkt, eftersom jag själv vet rätt bra vad jag ligger med för kvinnor.
En öm tå tro? Sänker det dina fantasier om att du skulle vara så speciell, återigen? Eftersom du anser dig tillhöra den högre skalan av kvinnor.

Det var så mina vänner i gymnasiet såg ut och jag vet vilken typ av killar de hade sex med.

Citat:
Tro det eller ej så är varje individ unik, så att kategorisera upp det på det där viset fungerar inte.

Jo det är vetenskapligt belagt. Om det inte var så skulle du se Playboy-modeller tillsammans med uteliggare och rika kändisar tillsammans med feta kvinnor. Inse att människor generellt har sex/gifter sig med folk i sin egen liga.

Citat:
Du kanske inte läste allt som stod i det du citerade.
Jag poängterade också att många bilder och filmer som dyker upp på nätet inte var menade att hamna där. Det är extremt vanligt med att man är bekväm i att ta bilder för sin respektive exempelvis, men av en eller annan orsak dyker dessa sedan upp på nätet eller får spridning på annat vis.
Det finns rätt mycket undersökningar kring det här också, inkluderat hur många tjejer som har visat upp sig i cam etc. Det är vanligare än man tror.

Ja det finns bilder som "läcker ut" men om vi talar om bilder som kvinnor själva lägger upp så är det en väldigt extrem grej bland kvinnor, män inser inte det för de tror att typ czechcasting och voyeurweb är på riktigt och att det är normalt för kvinnor att göra sånt.

Citat:
Nej, det är inte samma sak. Det är inte ens i närheten av att vara samma sak. Det är väldigt märkligt att du ens skulle tro att det är samma sak.

Hur tror du att kvinnor uppfattar det?

Citat:
Du behöver söka hjälp.
Din frånvända verklighetsbild är skrämmande, du har verkligen ingen speciell kropp att prata om.
Varför skulle jag ens bemöda mig med att försöka förklara det för någon jag inte känner över nätet, om det inte stämde? Jag skulle inte ha någonting för det.
Jag hade aldrig legat med dig om jag så vore oskuld och desperat.

Men visst, om det hjälper dig att sova om natten så för all del. Även om det är till lika stora delar skrämmande och patetiskt.

1) Titta på kvinnorna jag har länkat till när jag har skrivit om vanliga kvinnor, det är så 80% av kvinnorna ser ut, 10% är smal-feta, 10% ser ut som mig. För kvinnor är det du skriver ungefär samma sak som att en man skulle säga till Jay Cutler att "du har verkligen inte speciell kropp" det är stort lol.

2) För att du är butthurt, jag är med om det ganska ofta, män som inte har varit med snygga kvinnor klarar inte av att interact med dem.
Citera
2015-01-01, 21:01
Medlem
exquisitelys avatar
Citat:
Det där är tjejer som jobbar i sex-branschen. Så ser inte vanliga tjejer ut.

Jag tycker då att de flesta av tjejerna såg rätt "vanliga" ut. Inte speciellt mycket silikon, läppförstoringar, fake tan osv som tycks vara mer regel än undantag hos större delen av kvinnliga porrskådisar.
Citera
2015-01-01, 21:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exquisitely
Jag tycker då att de flesta av tjejerna såg rätt "vanliga" ut. Inte speciellt mycket silikon, läppförstoringar, fake tan osv som tycks vara mer regel än undantag hos större delen av kvinnliga porrskådisar.

1) Har du tittat på de vanliga tjejerna jag har postat i de här inläggen,

(FB) Hade ni låtit era flickvänner visat sig nakna på detta sätt?

2) Tror du att det här är en vanlig tjej? Det beror på att de säljer Girl Next Door konceptet. Du tänker dig en porr-tjej så här det beror på att hon säljer gangbang-bimbo. Det är olika koncept men det är porr i båda fallen.
Citera
2015-01-02, 00:05
Medlem
Citat:
Finns det någon anledning för kvinnor att vara feta? Nej.

3) Långa ben ser snyggt ut på kvinnor. Om kvinnan har korta ben får hon satsa på bra lår/rumpa istället.

4) Håller du med om att majoriteten av kvinnorna inte lägger ut naken-bilder? Varför tror du att de inte gör det? För att de är feta/fula/äckliga/hämmade.

1) Ja

2) Ja

3) Inte om det är oproportionerligt. Det finns inget man kan göra om man är oproportionellt byggd, för att det inte ska se konstigt ut.

4) Nej, majoriteten av kvinnor lägger inte ut nakenbilder. De flesta har inget intresse av det. Utseende är inte den avgörande faktorn. Då är de kvarvarande skamkänslorna över nakenhet, som är ett arv av religion, av större betydelse. Bara för att sociala normer gör att de flesta saknar intresse för att göra en viss sak, betyder det inte att de är hämmade. Är du hämmad för att du inte visar dig helt naken och omaskerad med en kuk i varenda hål? Inte mycket, eller hur?

Citat:
Never go full retard, här har jag valt ut de av dina bilder som är helkropp/visar mest av kroppen, bilderna av mig är från idag, det är en side-by-side jämförelse, klicka på bilderna och sätt dem brevid varandra (klicka på next längst ner för att komma till nästa del av galleriet),

it's not even a contest.

Jag håller med, du är den solklara förloraren i alla jämförelser. De är mycket snyggare än dig.

Citat:

2) Menar du att expressen också ljuger i den här artikeln? Varför skulle de välja ut kvinnor som är ovanligt fula?

3) Menar du att kvinnorna på nuproject är ovanligt fula? De är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut. Jämför dem med tjejerna på czechcasting som TS länkade till, du kan se att tjejerna på czechcasting är mycket snyggare. Så om man vet hur vanliga kvinnor ser ut då inser man att tjejer i porr inte är "vanliga tjejer" även om det står så på hemsidan typ "real amateurs fuck on camera for the first time".

4) Här är en till länk med bilder på vanliga kvinnor som kvinnorna själva har skickat in, det här är "riktiga amatörer", http://thebellyproject.wordpress.com/ du kan se att de ser ut ungefär som kvinnorna i expressen-artikeln/nuproject, jämför dem med tjejerna som TS länkade till. Verkar det fortfarande som att de tjejerna (på czechcasting) är "vanliga tjejer"?

1) För att du är ett efterblivet tjackluder vars självförtroende är beroende av hur många nedknarkade uteliggare som inte kräks när de ser dig, och du borde vara inspärrad på en sluten psykiatrisk avdelning istället för att trolla på Flashback?

2) Det står ingenstans att de skulle vara ett typiskt urval av befolkningen, och nej, de är inte medel. Förövrigt är Expressen en jävla skvallertidning, som Hänt Extra eller Se & Hör, fast med mer text och annonser. Om expressen påstod att solen finns, skulle jag kolla andra källor bara för att vara säker. De är totalt opålitliga för något som har med fakta att göra. Som du!

3) Det är dina påståenden om vad som är snyggt eller fult som är käpprätt åt helvete fel. Det är du som ena sekunden påstår att medelkvinnor är äckliga drägg och snygga tjejer är fula, för att sedan påstå att skabbiga plastluder och DU är fullpoängare. Du är inkonsekvent så det skriker om det. Du ger exempel på fyror som är mycket snyggare än det du kallar medel. Det lilla jag såg på czechcasting verkar visa lite från svagt under medel till lite över medel. Det lutade inte starkt åt något håll.

4) Att döma av bilderna, såg de rätt vanliga ut, ja.

Citat:
Sätt bilderna brevid varandra, http://img279.imagevenue.com/gallery/loc124/603_1769_1420143183-54.php peka ut vad det är som skiljer. Titta på a) hur bra kroppar vi har b) hur sexuella vi här c) hur speciella vi är.

A) Du har inte en bra kropp och den liknar inte hennes, för fan. Inse fakta, saftskalle!

B) Spelar ingen roll hur "sexuell" du där, du är ful ändå.

C) Hon är inte så speciell, och du är bara speciell i avseendet att du har efterblivna, limsniffande tomtar på loftet. Återigen, din kropp är inte vacker, ditt nedrans åbäke.

Citat:

Nej, det gör de inte. De är bara fula kräkpåsar. Att något ser sexuellt ut, behöver inte vara en fördel. En ejakulerande hyena är sexuellt, men inte fan är det vackert. Det spelar ingen roll hur många sedlar du klämmer mellan dina hängiga kossjuver eller hur många guldglittrande löskukar du stoppar i muttan, snygg blir du då aldrig.

Varför fortsätta tjafsa? Jag tvivlar mer och mer på att du inte är ett troll. Bilderna är förmodligen inte ens på dig. Om du lägger upp en bild där du har skrivit vänster på ena tutten, höger på den andra, och sprickbildning på magen, då vet jag att du åtminstone är ett riktigt exhibitionistiskt eller engagerat troll. Eller ärlig, men spritt, språngande galen.
Senast redigerad av Halfman 2015-01-02 kl. 00:10.
Citera
2015-01-02, 01:34
Medlem
Absolut om hon ville, hon är väl ingen ägodel som man kan behandla som man vill. Då tappar man nog bort henne ganska fort.
Citera
2015-01-02, 08:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Ja

2) Ja

3) Inte om det är oproportionerligt. Det finns inget man kan göra om man är oproportionellt byggd, för att det inte ska se konstigt ut.

4) Nej, majoriteten av kvinnor lägger inte ut nakenbilder. De flesta har inget intresse av det. Utseende är inte den avgörande faktorn. Då är de kvarvarande skamkänslorna över nakenhet, som är ett arv av religion, av större betydelse. Bara för att sociala normer gör att de flesta saknar intresse för att göra en viss sak, betyder det inte att de är hämmade. Är du hämmad för att du inte visar dig helt naken och omaskerad med en kuk i varenda hål? Inte mycket, eller hur?

4) Det är ingen kvinna idag som skäms över att vara naken. Om det var så skulle kvinnor inte visa sig nakna för andra kvinnor heller, vad är det för skillnad mellan att visa sig naken för kvinnor och män? Kvinnor blir hårdare bedömda av andra kvinnor, så det är en mindre grej att visa sig naken för män. Kvinnor visar sig inte nakna för män (generellt) för att de vet att de är sexuell oattraktiva. Ja om man inte vill visa sig naken medan man bli påsatt så är man hämmad, alla vill ha sex så det är som att säga "jag vill inte visa mig i min Ferrari för jag tycker att det är pinsamt", det är extremt mobbat. Det är normen bland kvinnor för om det inte var det skulle alla kvinnor ha bilder/filmer på Internet.

Citat:
1) För att du är ett efterblivet tjackluder vars självförtroende är beroende av hur många nedknarkade uteliggare som inte kräks när de ser dig, och du borde vara inspärrad på en sluten psykiatrisk avdelning istället för att trolla på Flashback?

2) Det står ingenstans att de skulle vara ett typiskt urval av befolkningen, och nej, de är inte medel. Förövrigt är Expressen en jävla skvallertidning, som Hänt Extra eller Se & Hör, fast med mer text och annonser. Om expressen påstod att solen finns, skulle jag kolla andra källor bara för att vara säker. De är totalt opålitliga för något som har med fakta att göra. Som du!

3) Det är dina påståenden om vad som är snyggt eller fult som är käpprätt åt helvete fel. Det är du som ena sekunden påstår att medelkvinnor är äckliga drägg och snygga tjejer är fula, för att sedan påstå att skabbiga plastluder och DU är fullpoängare. Du är inkonsekvent så det skriker om det. Du ger exempel på fyror som är mycket snyggare än det du kallar medel. Det lilla jag såg på czechcasting verkar visa lite från svagt under medel till lite över medel. Det lutade inte starkt åt något håll.

4) Att döma av bilderna, såg de rätt vanliga ut, ja.

1) Jag får inte ut något av att säga att kvinnor ser sämre ut än vad de gör. Jag postar i princip bara porr-tjejer ändå så det gör ingen skillnad för mig.

2) Jo för de illustrerar konceptet "vanliga kvinnors kroppar",

Citat:
De fem kvinnorna väljer att visa upp sina kroppar i Expressen för att de är trötta på det kroppsideal som råder i samhället. Att visa sina kroppar som de är utan försköning eller förändring är ett sätt att visa andra kvinnor - ni är vackra och duger som ni är.

hur vet du att de inte är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut? Brukar du se 10+ nakna kvinnor per vecka? Jag gör det och jag kan bekräfta att det är så vanliga kvinnor ser ut. För mer belägg kan du titta på bilderna i det här inlägget. Du kan se att om en kvinna inte är fet så kommer hon se liten ut i kläder, om kvinnan ser "vanlig" ut i kläder så är hon ett fetto här kan du se flera exempel på det.

3) Här har jag postat kvinnor som är 7-10. Kvinnorna på czechcasting är generellt 4-5or de är representativa för 10% av kvinnorna, de är top 20% alltså snyggare och mer sexuella än 80% av kvinnorna.

4) Jämför dem med kvinnorna i expressen-artikeln och på nuproject du kan se att de är samma. Sen kan du jämföra de kvinnorna med kvinnorna på czechcasting och voyeurweb ser de likadana ut? Nej. Så det är inte vanliga kvinnor som poserar/filmar på czechcasting/voyeurweb det är kvinnor som är över genomsnittet i utseende/sexualitet.

Citat:
A) Du har inte en bra kropp och den liknar inte hennes, för fan. Inse fakta, saftskalle!

B) Spelar ingen roll hur "sexuell" du där, du är ful ändå.

C) Hon är inte så speciell, och du är bara speciell i avseendet att du har efterblivna, limsniffande tomtar på loftet. Återigen, din kropp är inte vacker, ditt nedrans åbäke.

Sluta vara avundsjuk.

Citat:
Nej, det gör de inte. De är bara fula kräkpåsar. Att något ser sexuellt ut, behöver inte vara en fördel. En ejakulerande hyena är sexuellt, men inte fan är det vackert. Det spelar ingen roll hur många sedlar du klämmer mellan dina hängiga kossjuver eller hur många guldglittrande löskukar du stoppar i muttan, snygg blir du då aldrig.

Varför fortsätta tjafsa? Jag tvivlar mer och mer på att du inte är ett troll. Bilderna är förmodligen inte ens på dig. Om du lägger upp en bild där du har skrivit vänster på ena tutten, höger på den andra, och sprickbildning på magen, då vet jag att du åtminstone är ett riktigt exhibitionistiskt eller engagerat troll. Eller ärlig, men spritt, språngande galen.

1) Det ser sexuellt ut för att de är stora i förhållande till kroppen.

2) Jag har postat 2 videos här. Du kan se att jag har samma huva/halsband/skor/kropp på den andra videon som på bilderna.
Citera
2015-01-02, 11:18
Bannlyst
Citat:
1) Finns det någon anledning för kvinnor att vara feta? Nej.

it's not even a contest.

Jag tycker du ser perfekt ut och sexig.Antagligen är andra bara avundsjuka för att ingen kan få dig som du sa innan.Såg att du hade en ring på fingret på ett foto i denna tråd.
Citera
2015-01-02, 13:04
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Jag tycker du ser perfekt ut och sexig.Antagligen är andra bara avundsjuka för att ingen kan få dig som du sa innan.Såg att du hade en ring på fingret på ett foto i denna tråd.
Det är ingen av oss andra som är avundsjuka, på någonting.
Slå till, ta åbäket själv, så slipper vi utstå skammen av att hon tror att vi skulle vilja ha henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in