2014-12-29, 23:56
Medlem
Babianen, du måste vara ett troll, för så blåst kan ingen vara och fortfarande kunna skriva. Dina exempel på tior är vedervärdiga plastmiffon som ser mer ut som livräddningsbåtar än kvinnor. De flesta av de som du gav exempel på som "vanliga", är snyggare. De flesta "vanliga" är också snyggare än dig. Du var verkligen inget speciellt. En tia? Jo, tjena. Du är lika mycket en tia som Stefan Löfven är världens mäktigaste man. Skönhet är visserligen inte något objektivt, men dina psykotiska yttringar är inte i närheten av att vara vettiga. Att inte se någon skillnad på din skinnsladdermage och Silvia Saints är omöjligt om man inte har skopat ut ögonen med en sked. Att påstå att de är likvärdiga är ett uppenbart bevis på att du är ett troll, eller har haft för många höghastighetsmöten mellan skallen din och betong.
Citera
2014-12-30, 00:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Och din poäng är?
Det är inte bara amerikaner på gonewild, reddit är ett globalt nätverk om du på något vis lyckats missa det.

"Är säkert också pro-am"? Så du sitter alltså och gissar dig fram till slutsatser?
Det är säkert inte alls pro-am. Faktiskt så är extremt lite av det som visas på GW någonting annat än vanligt amatör-material.

1) Att kvinnorna på gonewild inte är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut. De flesta som postar där är från USA.

2) Kvinnor som är så low sexual inhibition att de postar naken-bilder på Internet är också tillräckligt low inhibition för att göra andra sexuella saker och/eller göra sexuella saker för pengar. Till exempel om en kvinna postar naken-bilder kan hon lika gärna börja sälja cam-sex och tjäna pengar på det same-same.

3) Länka till något exempel på det du tror är amatör-material.

Citat:
1.
Sluta ge dig själv exklusiv tolkningsrätt på både det ena och det andra, det är larvigt och får dina argumentationer att framstå som nystade av en 3 åring.

Jag berättar hur verkligheten ser ut, det är inte min tolkning, titta på den här artikeln de kvinnorna är utvalda för att de är representativa för hur kvinnor ser ut. Varför tror du att de kvinnorna inte ser ut som kvinnorna TS länkade till?

Citat:
2.
Du vet ingenting om mig som person, och bör därför varken förutsätta att jag sett 2, 20 eller 200 kvinnor i mitt liv. Om din poäng nu inte bara var att håna och förminska, i vilket fall du kan se tillbaka på punkt 1; Det är löjligt och får dig att framstå som en 3 åring.

I vilket fall så stämmer GW rätt bra med mina egna erfarenheter i livet.
Gymmet kan förövrigt vara missvisade att peka på då många inte börjar träna förrän det verkligen behövs - När kroppen redan börjat förfalla för länge sedan. Eller trodde du att majoriteten av folk gick till gymmet för att de redan har en perfekt balanserad kropp?

1) Svara på frågan, hur många kvinnor har du sett nakna IRL?

2) Det här är vad jag ser i omklädnings-rummet på mitt gym (samma sak gäller om jag går till simhallen),

och det är kvinnor som går till gymmet. Hur tror du att de som inte går till gymmet ser ut? Det är inte så att man går till gymmet, får en bra kropp, slutar gå.

3) Titta på bilderna jag postade här. Om en kvinna har en bra kropp kommer hon att se "petite" ut i kläder. Om kvinnan inte ser "petite" ut påklädd så är hon fet. Nu kan du gå ut på gatan och räkna alla "små" kvinnor du ser.

Citat:
3.
Jag trodde att vi pratade om bilder på nätet?
Har du ens någonting konkret att kommentera kring GW och liknande nätverk, eller försöker du avhålla dig från det bara för att kunna statuera att "NEJ, SÅ HÄR SER MINSANN RIKTIGA KVINNOR UT. PUNKT SLUT"?

1) För att en kvinna ska lägga ut naken-bilder på Internet måste hon a) ha en kropp som är över medel alltså top 20% b) ha low sexual inhibition. Majoriteten av kvinnorna tillhör de 80% med dåliga kroppar och 85% som har high sexual inhibition så de kommer aldrig att göra det. Så det är bara top 15% av tjejerna som lägger ut bilder/gör cam-sex/är med i porr/med mera.

2) Bilderna på thenuproject.com är utvalda för att de är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut, så det är inte bara jag som säger att kvinnor ser ut så. Sluta tro att porr/media/gonewild är representativt för vanliga kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Du får nog ta att läsa mina inlägg lite bättre, "så nära man kan komma amatörporr" det finns både "riktiga amatörer" och semi-proffs med egna hemsidor på sidan som jag hänvisade till. En del bilder är för övrigt maskerade. Samma sak gäller även på en del porr-siter, medlemmar som lägger ut bilder och videos. Vid närmare eftertanke så har du väl också gjort samma sak? Vad räknar du dig själv som?

När det gäller czechcasting så är det ju uppenbart så att det är vanliga porr-tjejer och eskorter.

1) Kan du länka till en bild på vad du menar är riktiga amatörer?

2) Kvinnor som lägger ut bilder på porr-siter är inte genomsnitts-kvinnan. För om man lägger ut bilder kan man lika gärna gå hela vägen och göra porr. Det är antingen eller.

3) Jag är inte den genomsnittliga kvinnan. Det är kanske 15% av kvinnorna som kan tänka sig att lägga ut bilder på Internet/posera nakna/göra porr etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Halfman
Babianen, du måste vara ett troll, för så blåst kan ingen vara och fortfarande kunna skriva. Dina exempel på tior är vedervärdiga plastmiffon som ser mer ut som livräddningsbåtar än kvinnor. De flesta av de som du gav exempel på som "vanliga", är snyggare. De flesta "vanliga" är också snyggare än dig. Du var verkligen inget speciellt. En tia? Jo, tjena. Du är lika mycket en tia som Stefan Löfven är världens mäktigaste man. Skönhet är visserligen inte något objektivt, men dina psykotiska yttringar är inte i närheten av att vara vettiga. Att inte se någon skillnad på din skinnsladdermage och Silvia Saints är omöjligt om man inte har skopat ut ögonen med en sked. Att påstå att de är likvärdiga är ett uppenbart bevis på att du är ett troll, eller har haft för många höghastighetsmöten mellan skallen din och betong.

1) Vilken kvinna som helst kan ha en bra kropp att vara ett "plastmiffo" är steget efter.

2) Kan du länka till vad du menar är snyggare?

3) Jag är sannolikt den snyggaste kvinnan du någonsin kommer att prata med, jag säger inte det för att ha ett stort ego jag säger det för att det är så verkligheten ser ut. Du kan säga vad du vill men det ändrar inte verkligheten.

4) Den enda skillnaden på mig och Silvia är att jag har mer definition och bristningar, that's it. Jag tror att du tycker att jag är väldigt attraktiv och att du hatar för att du inte kan få mig.
Senast redigerad av Babianen 2014-12-30 kl. 00:26.
Citera
2014-12-30, 00:20
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Beror helt på orsaken. Vill inte precis ha en partner som horar ut sig för en billig slant eller uppmärksamhet då jag inte söker sinnessvaga individer till stabila förhållanden, dessa sinkar mig och deras svaghet riskerar att få relationen att falla samman. Men om personen gör det för att visa upp hur en riktig kvinnokropp ser ut eller helt enkelt för att denne är naturist och trivs med detta eller är väldigt extrovert sexuell och bejakar detta. Ja då är det en helt annan sak då det visar på styrka och inre trygghet vilka är attribut som är högst önskvärda.

Som sagt, beror helt på skälen och det brukar vara uppenbart ifall man känner personen. Kan inte döma utifrån bilderna eller vad som görs, utan det är tanken bakom som är det viktiga.

Det samma gäller en eventuell framtida dotter. Allt hänger på varför, inte vad. Ifall det är personens fria vilja så är det fine, men är det någonting som beror på någon jävla cooltrend bland kompisarna eller pga osäkerhet, ja då blir det ett snack om egenvärde och att hon är värd bättre än så.
Citera
2014-12-30, 13:23
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Att kvinnorna på gonewild inte är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut. De flesta som postar där är från USA.
Jaså, och det här vet du hur?

Citat:
2) Kvinnor som är så low sexual inhibition att de postar naken-bilder på Internet är också tillräckligt low inhibition för att göra andra sexuella saker och/eller göra sexuella saker för pengar. Till exempel om en kvinna postar naken-bilder kan hon lika gärna börja sälja cam-sex och tjäna pengar på det same-same.
Du drar argument ur luften, du har inga belägg för det där.

Citat:
3) Länka till något exempel på det du tror är amatör-material.
För all del. Jag väljer ut lite på måfå; berätta varför det här inte kommer ifrån amatörer.

https://imgur.com/r/gonewild/WESETIr
https://imgur.com/r/gonewild/kUiUo3k
https://imgur.com/r/gonewild/FszlwQd
https://imgur.com/r/gonewild/Ph2Hbs7
https://imgur.com/r/gonewild/rAHHSN2
https://imgur.com/r/gonewild/4e3fzaW
https://imgur.com/r/gonewild/cqtSNYP
https://imgur.com/r/gonewild/Ow2h4RR

Citat:
Jag berättar hur verkligheten ser ut, det är inte min tolkning, titta på den här artikeln de kvinnorna är utvalda för att de är representativa för hur kvinnor ser ut. Varför tror du att de kvinnorna inte ser ut som kvinnorna TS länkade till?
Nej, du maler på om vad du anser att vi andra bör rätta våra åsikter efter. Och länka till expressen? Snälla.

Citat:
1) Svara på frågan, hur många kvinnor har du sett nakna IRL?
Du inser att den procentuella snygg/ful-ration blir densamma oavsett vad det exakta antalet är, eller hur?

Citat:
2) Det här är vad jag ser i omklädnings-rummet på mitt gym (samma sak gäller om jag går till simhallen),
Läste du ens vad jag skrev ang. gym? Eller begrep du det bara inte? Säg till så ska jag förklara.

Citat:
och det är kvinnor som går till gymmet. Hur tror du att de som inte går till gymmet ser ut? Det är inte så att man går till gymmet, får en bra kropp, slutar gå.
Det är däremot heller inte så att man måste gå till gymmet för att inte se ut som skit. Du missar helt poängen kring det där.

Citat:
3) Titta på bilderna jag postade här. Om en kvinna har en bra kropp kommer hon att se "petite" ut i kläder. Om kvinnan inte ser "petite" ut påklädd så är hon fet. Nu kan du gå ut på gatan och räkna alla "små" kvinnor du ser.
Jag är inte intresserad av att återigen se på bilderna du länkar, för det speglar inte mina erfarenheter öht.

Citat:
1) För att en kvinna ska lägga ut naken-bilder på Internet måste hon a) ha en kropp som är över medel alltså top 20% b) ha low sexual inhibition. Majoriteten av kvinnorna tillhör de 80% med dåliga kroppar och 85% som har high sexual inhibition så de kommer aldrig att göra det. Så det är bara top 15% av tjejerna som lägger ut bilder/gör cam-sex/är med i porr/med mera.
Återigen någonting taget ur luften. Att du själv lägger ut nakenbilder på nätet tror jag mörkar ditt överblickande kring det här, du tror att du blir speciell. Det är du inte.

Citat:
2) Bilderna på thenuproject.com är utvalda för att de är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut, så det är inte bara jag som säger att kvinnor ser ut så. Sluta tro att porr/media/gonewild är representativt för vanliga kvinnor.
Det har inte att göra med vad vi tror. Du sitter ju själv och chansar dig fram vad gäller GW; hur kan du då med säkerhet säga att det inte är vanliga kvinnor?

Citat:
3) Jag är sannolikt den snyggaste kvinnan du någonsin kommer att prata med, jag säger inte det för att ha ett stort ego jag säger det för att det är så verkligheten ser ut. Du kan säga vad du vill men det ändrar inte verkligheten.
Jag vill inte vara elak, men det här är bara absurt.
Åtminstone 80% av alla de kvinnor jag sett personligen har haft en vackrare kropp än din.
20% av dessa var feta och faller därför bort.
Självklart säger du det för att du har ett enormt stort ego - Annars skulle du aldrig ens komma på tanken. Du trycker medvetet ned resten av världens kvinnor för att själv få dig att framstå som någon slags gudinna, vilket är långt ifrån sanningen baserat på bilderna du lägger upp.
Citera
2014-12-30, 15:13
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Nej, jag hade inte låtit min flickvän flika ut sig på det viset.
Citera
2014-12-30, 15:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jaså, och det här vet du hur?

1) För att jag vet hur kvinnor ser ut generellt.

2) För att jag vet hur amerikanska kvinnor ser ut.

3) För att statistiken säger att 70% av amerikanska kvinnor är feta.

4) För att reddit är ett amerikanskt forum.

Citat:
Du drar argument ur luften, du har inga belägg för det där.

Jag behöver inte ha belägg för sånt som är sunt förnuft förnekar du att man måste ha low sexual inhibition för att posta naken-bilder på sig själv offentligt? Om det inte var så skulle alla göra det. Om en kvinna är bekväm med att posta bilder så är hon också bekväm med att göra porr det är samma sak.

Citat:
För all del. Jag väljer ut lite på måfå; berätta varför det här inte kommer ifrån amatörer.

https://imgur.com/r/gonewild/WESETIr
https://imgur.com/r/gonewild/kUiUo3k
https://imgur.com/r/gonewild/FszlwQd
https://imgur.com/r/gonewild/Ph2Hbs7
https://imgur.com/r/gonewild/rAHHSN2
https://imgur.com/r/gonewild/4e3fzaW
https://imgur.com/r/gonewild/cqtSNYP
https://imgur.com/r/gonewild/Ow2h4RR

De bilderna är amatör men tjejerna är top 20% alltså de är snyggare än 80% av kvinnorna i deras ålder.

Citat:
Nej, du maler på om vad du anser att vi andra bör rätta våra åsikter efter. Och länka till expressen? Snälla.

1) Hur kvinnor ser ut är ingen åsikt det är ett faktum till exempel antingen är en kvinna smal eller fet det är ingen åsikt.

2) Vad i den artikeln är det som inte stämmer? Kvinnorna där är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut. Eller menar du att expressen har valt ut kvinnor som är ovanligt feta/fula för att representera vanliga kvinnor?

Citat:
Du inser att den procentuella snygg/ful-ration blir densamma oavsett vad det exakta antalet är, eller hur?

Nej det blir det inte för människor har inte sex random, det äe snyga med snygga, fula med fula, så om en man bara har sett till exempel 2 fula kvinnor nakna så kan han tro att det bara är otur. Det är först när du har sett kanske 20 kvinnor nakna IRL som du förstår hur skalan ser ut.

Citat:
Läste du ens vad jag skrev ang. gym? Eller begrep du det bara inte? Säg till så ska jag förklara.

Ja det är trams. Det är inte så att kvinnor som inte går till gymmet har bättre kroppar än de som gör det, det finns ingen anledning till att det skulle vara så, tvärtom kvinnor som inte går dit är ännu värre..

Citat:
Det är däremot heller inte så att man måste gå till gymmet för att inte se ut som skit. Du missar helt poängen kring det där.

Kvinnor som är naturigt smala, har hög amnesomsättning, rör på sig i vardagen behöver itne gå till gymmet men det är kanske 10% av kvinnorna. 90% av kvinnorna måste gå till gymmet och äta rätt för att inte se ut som kvinnorna i expressen-artikeln.

Citat:
Återigen någonting taget ur luften. Att du själv lägger ut nakenbilder på nätet tror jag mörkar ditt överblickande kring det här, du tror att du blir speciell. Det är du inte.

1) Du tror alltså att helt vanliga kvinnor lägger ut naken-bilder? Lägger helt vanliga män ut naken-bilder på bög-sidor?

2) Varför lägger inte alla kvinnor ut naken-bilder om det inte är en big deal för dem?

Citat:
Det har inte att göra med vad vi tror. Du sitter ju själv och chansar dig fram vad gäller GW; hur kan du då med säkerhet säga att det inte är vanliga kvinnor?

1) Förnekar du att kvinnorna på thenuproject är representativa för vanliga kvinnor?

2) Om en man lägger upp naken-bilder på en bög-sida är sannolikheten stor att han också typ säljer cam-sex till bögar eller gör bög-porr? Ja för det är i princip samma sak.

Citat:
Jag vill inte vara elak, men det här är bara absurt.
Åtminstone 80% av alla de kvinnor jag sett personligen har haft en vackrare kropp än din.
20% av dessa var feta och faller därför bort.
Självklart säger du det för att du har ett enormt stort ego - Annars skulle du aldrig ens komma på tanken. Du trycker medvetet ned resten av världens kvinnor för att själv få dig att framstå som någon slags gudinna, vilket är långt ifrån sanningen baserat på bilderna du lägger upp.

1) Vem försöker du lura? Jag har aldrig sett en kvinna som är lika snygg som mig IRL och jag har sett 100 tals kvinnor.

2) Lol @ ego att vara gift och ha barn är en mycket större ego grej för kvinnor än att ha en bra kropp det är därför kvinnor alltid skryter om sitt familje-liv/barn typ mommy-blogs, inte lägger ut naken-bilder/videos.

3) Sluta White Knighta. Kvinnors ideal är "foto-modell" typ Gisele Bundchen inte porr-stjärna typ Aletta (jämför med Gisele). Så om jag ville mobba andra kvinnor skulle jag posta bilder från när jag var yngre och väldigt smal här är ett exempel, visa den för kvinnor du känner. Ja kvinnor kommer att hata dig mer om du ser ut som Gisele Bundchen än om du ser ut som Aletta.
Senast redigerad av Babianen 2014-12-30 kl. 15:22.
Citera
2014-12-30, 16:25
Medlem
Citat:
1) Vilken kvinna som helst kan ha en bra kropp att vara ett "plastmiffo" är steget efter.

2) Kan du länka till vad du menar är snyggare?

4) Den enda skillnaden på mig och Silvia är att jag har mer definition och bristningar, that's it. Jag tror att du tycker att jag är väldigt attraktiv och att du hatar för att du inte kan få mig.

1) Nej. Alla kvinnor kan inte operera sig till vackra kroppar och fortfarande se någorlunda naturliga ut. Vissa har helt enkelt inte förutsättningarna att ha vad som allmänt ses som vackra kroppar. Exempel du angav som tior var äckliga monster som var lika sexiga som plasttermosar.

2) Snyggare än...? Dig? Dina tior? Ge exempel, så kan jag göra det. Ska jag välja ur något speciellt urval, som sidan med vanliga amerikanskor? Något annat? Jag kan jämföra alternativ som du visar och ange vilken jag tycker är snyggast, om du vill det.

3) Inte i NÄRHETEN! Om du inte är ett troll, och på allvar tror på vad du skriver, har du riktigt stora problem med överdrivet ego och självuppfattning. Uppsök psykolog. Du är inte över medel på något jävla vis, förutom i att lura dig själv. I förnekelse får du en stark tia. Inse att DU INTE ÄR SNYGG!

4) Enda skillnaden? Eller hur. Bara helt olika kroppsform och fasthet. Du har definitivt inte lika snygg kropp. Du har bh i bilderna så det går inte helt säkert att säga, men som det ser ut, är det högst tvivelaktigt att dina skulle kunna vara i samma klass.
Jag vill inte ha dig mer än någon annan dekig mupp som ser ut att ha fött tre ungar på tre år. Du är under medel i mina ögon. Inget att tråna efter.
Vad jag tycker om dig har inget med utseende att göra, det har att göra med att du är så löjlig och avskyvärd som person. Hatar för att jag inte kan få dig? Jävla clown.
Citera
2014-12-30, 18:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Nej. Alla kvinnor kan inte operera sig till vackra kroppar och fortfarande se någorlunda naturliga ut. Vissa har helt enkelt inte förutsättningarna att ha vad som allmänt ses som vackra kroppar. Exempel du angav som tior var äckliga monster som var lika sexiga som plasttermosar.

Alla kvinnor kan få en bra kropp med träning + bra kost. De kvinnor som har stora problem kan fixa det med plastik-kirurgi. Det finns ingen anledning för en kvinna idag att inte ha en bra kropp annat än att hon är lat. Så varför lägger inte alla kvinnor ut naken-bilder på Internet? i) de är sexuellt hämmade ii) de är lata och skäms för sina kroppar. Det är bara kvinnor som inte är hämmade/lata som gör det de är en minoritet.

Citat:
2) Snyggare än...? Dig? Dina tior? Ge exempel, så kan jag göra det. Ska jag välja ur något speciellt urval, som sidan med vanliga amerikanskor? Något annat? Jag kan jämföra alternativ som du visar och ange vilken jag tycker är snyggast, om du vill det.

Du skrev,

Citat:
De flesta av de som du gav exempel på som "vanliga", är snyggare. De flesta "vanliga" är också snyggare än dig.

Jag har postat vanliga kvinnor här och här. Posta något som är bättre än mig.

Citat:
3) Inte i NÄRHETEN! Om du inte är ett troll, och på allvar tror på vad du skriver, har du riktigt stora problem med överdrivet ego och självuppfattning. Uppsök psykolog. Du är inte över medel på något jävla vis, förutom i att lura dig själv. I förnekelse får du en stark tia. Inse att DU INTE ÄR SNYGG!

Titta på bilderna på vanliga kvinnor, titta på bilderna på mig, du kan se att alla kvinnor som inte är feta/fula/osexuella är snygga för standarden på vanliga kvinnor är väldigt låg.

Citat:
4) Enda skillnaden? Eller hur. Bara helt olika kroppsform och fasthet. Du har definitivt inte lika snygg kropp. Du har bh i bilderna så det går inte helt säkert att säga, men som det ser ut, är det högst tvivelaktigt att dina skulle kunna vara i samma klass.
Jag vill inte ha dig mer än någon annan dekig mupp som ser ut att ha fött tre ungar på tre år. Du är under medel i mina ögon. Inget att tråna efter.
Vad jag tycker om dig har inget med utseende att göra, det har att göra med att du är så löjlig och avskyvärd som person. Hatar för att jag inte kan få dig? Jävla clown.

1) Det finns 4 olika kropps-former. Titta på förhållandet mellan axlar och höfter på mig och Silvia du kan se att vi har båda timglas-form.

Peka ut var jag är mindre fast än henne.

2) Jag har postat en bild på mina bröst här,

3) Jag har spenderat hela mitt vuxna liv med att tillfredsställa en man så jag är alla mäns dröm-kvinna. Det är inte bara så att du vill ha mig, du tycker att jag är den bästa kvinnan du någonsin har sett. Hur vet jag det? För det är den reaktion jag får varje gång jag umgås med män och då har de inte ens sett min kropp.

4) Så du gillar inte min personlighet? a) Jag har fått stryk varje gång jag inte har varit tillfredsställande så om det fanns något irriterande i min personlighet skulle jag ha fått stryk för det för länge sen b) jag är en av de mest intressanta kvinnor du någonsin kommer att träffa på så alla andra kvinnor kommer att verka tråkiga efter att du har pratat med med mig.
Senast redigerad av Babianen 2014-12-30 kl. 18:30.
Citera
2014-12-30, 19:03
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
2) För att jag vet hur amerikanska kvinnor ser ut.
Fast du säger ju emot dig själv med denna punkten och de två under.
Du påstår att alla på subredditen GW är amerikanskor, men samtidigt säger du att 70% av alla amerikaner är feta. Jag ser flertalet feta människor på GW, men 70%? Nej.
Det vore förstås om ingenting där är sant amatör material, vilket jag bad dig bevisa att så var fallet. Det har du inte gjort.

Citat:
3) För att statistiken säger att 70% av amerikanska kvinnor är feta.
Se ovan.

Citat:
4) För att reddit är ett amerikanskt forum.
Google är också amerikanskt. Använder du Google?

Citat:
Jag behöver inte ha belägg för sånt som är sunt förnuft förnekar du att man måste ha low sexual inhibition för att posta naken-bilder på sig själv offentligt? Om det inte var så skulle alla göra det. Om en kvinna är bekväm med att posta bilder så är hon också bekväm med att göra porr det är samma sak.
Det är inte sunt förnuft, det är rena gissningar från din sida.
Inga dumma gissningar, men inte desto mindre gissningar.
¨Varför skulle man behöva göra porr bara för att man lägger ut bilder av sig själv på nätet?

Citat:
De bilderna är amatör men tjejerna är top 20% alltså de är snyggare än 80% av kvinnorna i deras ålder.
Bra, den här punkten vill jag lyfta upp, den ser jag som viktig i diskussionen.
Du påstod att GW skulle vara Pro-AM eller på annat sätt en rent missvisande bild av kvinnorna i vårt samhälle. Jag valde ut en hel hög med bilder på måfå, och du erkänner att alla dessa tillhör amatörer.
Hur hänger det ihop med punkten ovan? Tror du alla dessa tjejer satsar på att börja med porr inom den närmsta veckan?

Undrar också var du får siffran 20% ifrån, många av bilderna på GW stämmer bra med mina personliga erfarenheter i livet.

Citat:
2) Vad i den artikeln är det som inte stämmer? Kvinnorna där är representativa för hur vanliga kvinnor ser ut. Eller menar du att expressen har valt ut kvinnor som är ovanligt feta/fula för att representera vanliga kvinnor?
Jag menar att Expressen är en opålitlig källa. Ungefär som att jag försöker bevisa en tes kring mörk materia genom att hänvisa till Cosmopolitan.

Citat:
Nej det blir det inte för människor har inte sex random, det äe snyga med snygga, fula med fula, så om en man bara har sett till exempel 2 fula kvinnor nakna så kan han tro att det bara är otur. Det är först när du har sett kanske 20 kvinnor nakna IRL som du förstår hur skalan ser ut.
Ska jag tolka det som att jag själv lär vara förbannat snygg, som får ligga med tjejer i samma skala av de "20%" som postar på GW?
Självklart är det inte bara som du skriver, det är att släta över fenomenet med en ren lögn. Det handlar i de flesta fallen om bra mycket mer än rent utseende, såsom charm, framtoning, och den generella personligheten hos den person man träffar.

Citat:
Ja det är trams. Det är inte så att kvinnor som inte går till gymmet har bättre kroppar än de som gör det, det finns ingen anledning till att det skulle vara så, tvärtom kvinnor som inte går dit är ännu värre..
Tydligen så begriper du inte vad jag skriver kring det här, lägger det åt sidan.

Citat:
Kvinnor som är naturigt smala, har hög amnesomsättning, rör på sig i vardagen behöver itne gå till gymmet men det är kanske 10% av kvinnorna. 90% av kvinnorna måste gå till gymmet och äta rätt för att inte se ut som kvinnorna i expressen-artikeln.
Motsäger du inte dig själv från ovan punkt nu?
Man behöver inte gå till gymmet för att inte se ut som skräp. Räcker med att ta en löprunda utomhus t.ex.
Ni kvinnor har dessutom en stor fördel i detta, då det räcker med att ni äter "rätt", med andra ord inte stoppar i er godis var och varannan dag. Av detta så får ni en tillräckligt bra omsättning för att få en fin kropp att behålla över tid.

Citat:
1) Du tror alltså att helt vanliga kvinnor lägger ut naken-bilder? Lägger helt vanliga män ut naken-bilder på bög-sidor?
Du är inte klok.
Varför jämför du fenomenet att kvinnor lägger ut nakenbilder på nätet, med att män lägger ut nakenbilder på "bög-sidor"?
Sedan är det mer till det än bara bilder som man självmant lägger ut på nätet också. Alla fall av delning utav bilder som sker, via chatt, via telefonen, etc etc.

Citat:
2) Varför lägger inte alla kvinnor ut naken-bilder om det inte är en big deal för dem?
Jag tror att det är fler kvinnor som delar/delat nakenbilder på sig själva än vad du tycks inse.

Citat:
1) Förnekar du att kvinnorna på thenuproject är representativa för vanliga kvinnor?
Jag menar på att det är en ovanligt ful gruppering av kvinnor man valt ut som representation.

Citat:
2) Om en man lägger upp naken-bilder på en bög-sida är sannolikheten stor att han också typ säljer cam-sex till bögar eller gör bög-porr? Ja för det är i princip samma sak.
Återigen förstår jag inte kopplingen du gör för oss män i det här fallet..

Citat:
1) Vem försöker du lura? Jag har aldrig sett en kvinna som är lika snygg som mig IRL och jag har sett 100 tals kvinnor.
Frågan är väl vem du försöker lura, dig själv tro?
Majoriteten av kvinnor jag varit med har sett bättre ut. Jag är förvisso relativt kräsen, men ändå.

Citat:
2) Lol @ ego att vara gift och ha barn är en mycket större ego grej för kvinnor än att ha en bra kropp det är därför kvinnor alltid skryter om sitt familje-liv/barn typ mommy-blogs, inte lägger ut naken-bilder/videos.
Ptja, någonting måste du väl ha för att styra bort fokuset från det antar jag.

Citat:
3) Sluta White Knighta. Kvinnors ideal är "foto-modell" typ Gisele Bundchen inte porr-stjärna typ Aletta (jämför med Gisele). Så om jag ville mobba andra kvinnor skulle jag posta bilder från när jag var yngre och väldigt smal här är ett exempel, visa den för kvinnor du känner. Ja kvinnor kommer att hata dig mer om du ser ut som Gisele Bundchen än om du ser ut som Aletta.
"White Knighta"?
Jag gav ett simpelt svar på din tro om att du skulle vara någon form av gudinna rent kroppsligt. Du får gärna klanka ned på ditt eget släkte bäst du vill.
Citera
2014-12-30, 19:35
Medlem
Kan inte hindra henne som många sagt,men hade verkligen inte uppskattat det.
Citera
2014-12-30, 19:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast du säger ju emot dig själv med denna punkten och de två under.
Du påstår att alla på subredditen GW är amerikanskor, men samtidigt säger du att 70% av alla amerikaner är feta. Jag ser flertalet feta människor på GW, men 70%? Nej.
Det vore förstås om ingenting där är sant amatör material, vilket jag bad dig bevisa att så var fallet. Det har du inte gjort.

1) Ja exakt om 70% av amerikanska kvinnor är feta och bara typ 30% (random nummer) av kvinnorna på gonewild är feta betyder det a) 70% av amerikanska kvinnor är inte feta för att 70% av kvinnorna på gonewild inte är feta b) kvinnorna på gonewild tillhör de 30% som inte är feta?

2) Jag har inte hävdat att allt på gonewild är pro-am jag har hävdat att en del kvinnor som är pro-am postar på gonewild. Läs det jag skrev,

Citat:
1) 70% av kvinnorna i USA är överviktiga, 30% är feta. Så om kvinnan du ser på r/gonewild inte är överviktig så är hon över genomsnittet för USA. En del av dem är säkert också pro-am.

till exempel om en kvinna som postar där har silikon-bröst, piercings, fuckwear kan du utgå ifrån att hon är pro-am. Till exempel de här 2 bilderna som du länkade är pro-am (jag kollade inte igenom dina bilder ordentligt första gången),

https://imgur.com/r/gonewild/WESETIr - för bra bild och mycket smal.

https://imgur.com/r/gonewild/4e3fzaW - stripper-body, alldeles för poserat.

det här är kvinnor som jobbar i sex-branschen på ett eller annat sätt.

Citat:
Google är också amerikanskt. Använder du Google?

Google är inget forum. Reddit används mest av amerikaner precis som flashback används mest av svenskar.

Citat:
Det är inte sunt förnuft, det är rena gissningar från din sida.
Inga dumma gissningar, men inte desto mindre gissningar.
¨Varför skulle man behöva göra porr bara för att man lägger ut bilder av sig själv på nätet?

1) Det är inga gissningar det är empiriskt sant, majoriteten av kvinnorna lägger inte ut naken-bilder på sig själva på Internet. Det betyder att kvinnorna som lägger ut naken-bilder på Internet är en minoritet.

2) För att naken-bilder är porr. Det gör ingen skillnad om du tar en naken-bild hemma med webcam och lägger ut den eller om du får betalt för att posera, same-same. Det betyder att om vanliga kvinnor var bekväma med att posera nakna på Internet så skulle de också vara bekväma med att göra porr. Hävdar du att vanliga kvinnor är OK med att göra porr? Om svaret är nej så betyder det att de inte är bekväma med att posera nakna på Internet heller.

Citat:
Bra, den här punkten vill jag lyfta upp, den ser jag som viktig i diskussionen.
Du påstod att GW skulle vara Pro-AM eller på annat sätt en rent missvisande bild av kvinnorna i vårt samhälle. Jag valde ut en hel hög med bilder på måfå, och du erkänner att alla dessa tillhör amatörer.
Hur hänger det ihop med punkten ovan? Tror du alla dessa tjejer satsar på att börja med porr inom den närmsta veckan?

Undrar också var du får siffran 20% ifrån, många av bilderna på GW stämmer bra med mina personliga erfarenheter i livet.

1) Jag påstod a) kvinnorna på gonewild är top 20% alltså snyggare än 80% av kvinnorna b) det finns kvinnor som är pro-am som postar på gonewild, läs det jag skrev igen,

Citat:
1) 70% av kvinnorna i USA är överviktiga, 30% är feta. Så om kvinnan du ser på r/gonewild inte är överviktig så är hon över genomsnittet för USA. En del av dem är säkert också pro-am.

2) De kvinnor som du valde ut är amatörer men de är top 20% alltså den snyggaste kvinnan i din klass på gymnasiet, den snyggaste kvinnan på krogen, den snyggaste kvinnan du ser på gatan, etc. Alla kvinnor som är top 10% har inga problem med att göra porr. Kvinnor som är top 20% är 50-50 en del kan tänka sig att göra porr, en del inte. Om de satsar på att börja med porr? De har redan börjat.

3) Det är min siffra på hur fördelningen ser ut. Nej du har inga erfarenheter i verkliga livet för då hade du inte skrivit det du skriver.

Citat:
Jag menar att Expressen är en opålitlig källa. Ungefär som att jag försöker bevisa en tes kring mörk materia genom att hänvisa till Cosmopolitan.

Vad i den artikeln är det som är opålitligt?

Citat:
Ska jag tolka det som att jag själv lär vara förbannat snygg, som får ligga med tjejer i samma skala av de "20%" som postar på GW?
Självklart är det inte bara som du skriver, det är att släta över fenomenet med en ren lögn. Det handlar i de flesta fallen om bra mycket mer än rent utseende, såsom charm, framtoning, och den generella personligheten hos den person man träffar.

1) Du får inte ligga med tjejer som ser ut som tjejerna du länkade på gonewild, det är dina fantasier, jag är kvinna så jag vet vem de kvinnorna ligger med, du tillhör inte den gruppen.

2) Gå ut på stan, du kommer se att de fula kvinnorna är tillsammans med de mesiga männen, de snygga kvinnorna är tillsammans med de manliga männen. Om det inte räcker kan du googla på assortative mating det finns massor med vetenskapliga belägg på att det är så parning hos människor fungerar.

Citat:
Motsäger du inte dig själv från ovan punkt nu?
Man behöver inte gå till gymmet för att inte se ut som skräp. Räcker med att ta en löprunda utomhus t.ex.
Ni kvinnor har dessutom en stor fördel i detta, då det räcker med att ni äter "rätt", med andra ord inte stoppar i er godis var och varannan dag. Av detta så får ni en tillräckligt bra omsättning för att få en fin kropp att behålla över tid.

10% av kvinnorna (kvinnor som jag) kan få en bra kropp av en löprunda. 90% av kvinnorna måste träna och äta rätt annars ser de ut som kvinnorna i expressen-artikeln.

Citat:
Du är inte klok.
Varför jämför du fenomenet att kvinnor lägger ut nakenbilder på nätet, med att män lägger ut nakenbilder på "bög-sidor"?
Sedan är det mer till det än bara bilder som man självmant lägger ut på nätet också. Alla fall av delning utav bilder som sker, via chatt, via telefonen, etc etc.

Men hur tror du kvinnor känner inför att visa sig nakna inför okända män? Hur skulle du känna inför att visa dig naken inför okända män som blev sexuellt upphetsade av att se din kropp? Ungefär så är det för kvinnor. Sen måste kvinnor tänka på risken att bli mobbade av andra kvinnor om de är fula, det är som att en man skulle posera naken och ha en liten kuk. Så tänk dig att du hade en liten kuk och la upp naken-bilder på en bög-sida, skulle du vara villig att göra det? Skulle vanliga killar vara villiga att göra det? Inse att det är väldigt "onormalt" för kvinnor att lägga upp naken-bilder. Inse att det är lika vanligt bland kvinnor som att män lägger upp bilder på bög-sidor.

Citat:
Jag tror att det är fler kvinnor som delar/delat nakenbilder på sig själva än vad du tycks inse.

Jag är kvinna, jag har känt 2 andra kvinnor i mitt liv som skulle göra det, för alla andra kvinnor jag har känt skulle det inte komma på fråga.

Citat:
Jag menar på att det är en ovanligt ful gruppering av kvinnor man valt ut som representation.

Varför skulle man välja ut fula kvinnor? Poängen med projektet är att fotografera helt vanliga kvinnor,

Citat:
The Nu Project is a series of honest nudes of women from all over the world. The project began in 2005 and has stayed true to the original vision: no professional models, minimal makeup and no glamour. The focus of the project has been and continues to be the subjects and their personalities, spaces, insecurities and quirks.

To date, over 150 women across North and South America have participated in the project.

Alla som har sett vanliga kvinnor vet att det är så vanliga kvinnor ser ut. Du kan jämföra de kvinnorna med de svenska kvinnorna i expressen-artikeln, du kan se att de är ungefär samma, vad är sannolikheten att både nuprojekt (en man som fotar kvinnor i USA) och expressen (en svensk tidning) väljer ut samma sorts kvinnor som representativa fast de inte är det? 0. Det är mycket mer sannolikt att de väljer ut samma sorts kvinnor för att de är representativa för vanliga kvinnor. Face the facts.

Citat:
Återigen förstår jag inte kopplingen du gör för oss män i det här fallet..

För en kvinna att lägga upp naken-bilder för främmande män är samma sak som att en man lägger upp naken-bilder på en bög-sida, i båda fallen är personen runk-objekt för främmande män.

Citat:
Frågan är väl vem du försöker lura, dig själv tro?
Majoriteten av kvinnor jag varit med har sett bättre ut. Jag är förvisso relativt kräsen, men ändå.

1) Jag ser ungefär 10 nakna kvinnor varje gång jag går till gymmet. Så jag vet vad jag talar om.

2) Du är sannolikt oskuld och har aldrig varit med en kvinna.

Citat:
Ptja, någonting måste du väl ha för att styra bort fokuset från det antar jag.

Wut? Jag är gift och har barn. Jag skulle kunna mobba kvinnor mycket mer med typ bilder på mina barn.

Citat:
"White Knighta"?
Jag gav ett simpelt svar på din tro om att du skulle vara någon form av gudinna rent kroppsligt. Du får gärna klanka ned på ditt eget släkte bäst du vill.

Jag vet att jag är väldigt bra kroppsligt, det är ingen big deal.
Senast redigerad av Babianen 2014-12-30 kl. 19:53.
Citera
2014-12-30, 20:42
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solanin
Efter en diskussion i Biologi-forumet fastnade jag för en serie bilder.
Till synes helt vanliga tjejer i 18-25-årsåldern klär helt sonika av sig och poserar gladeligen helnäck!

Här är bilderna : http://www.nudeheat.com/category/nude-casting/

Då undrar jag :

1. Vad är det för typ av tjejer som gör detta? De ser ju så att säga normala ut

2. Hade ni låtit era flickvänner / döttrar göra detta?

1. Luder.
2. Aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in