2014-12-13, 15:05
Medlem
solanins avatar
Efter en diskussion i Biologi-forumet fastnade jag för en serie bilder.
Till synes helt vanliga tjejer i 18-25-årsåldern klär helt sonika av sig och poserar gladeligen helnäck!

Här är bilderna : http://www.nudeheat.com/category/nude-casting/

Då undrar jag :

1. Vad är det för typ av tjejer som gör detta? De ser ju så att säga normala ut

2. Hade ni låtit era flickvänner / döttrar göra detta?
Citera
2014-12-13, 15:06
Medlem
Crumbzzzs avatar
Låtit och låtit jag är ingen sandman som skulle hedersmörda min dotter/tjej(förutsatt att jag hade någon) för att de gjorde något liknande.

Om jag däremot skulle gilla det är en helt annan fråga och svaret på den är: NEJ. Däremot ser jag det inte so mycket värre än att lägga upp "sexiga bilder" på Facebook etc.
Citera
2014-12-13, 15:07
Medlem
solanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crumbzzz
Låtit och låtit jag är ingen sandman som skulle hedersmörda min dotter/tjej(förutsatt att jag hade någon) för att de gjorde något liknande.

Om jag däremot skulle gilla det är en helt annan fråga och svaret på den är: NEJ.

Jag är av exakt samma åsikt här.

Dock gillar jag bilderna /idén. Kvinnokroppar tåls att visas upp. Men inte om det gäller nån närstående. Hyckleri kanske?
Citera
2014-12-13, 15:09
Medlem
kinesarsles avatar
"Låtit henne göra det". Min flickvän är en egen individ med en egen vilja. Men som svar på din fråga hade jag nog inte varit bekväm med om hon lade ut rena porrbilder överallt, men de där bilderna var rätt harmlösa. Jag hade inte brytt mig.

Beträffande dotter hade jag sagt nej om hon var under arton. Över arton kan jag inte bestämma något längre. Jag hade pratat med henne om faran med att lägga ut bilder på nätet.
Citera
2014-12-13, 15:10
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solanin
Jag är av exakt samma åsikt här.

Dock gillar jag bilderna /idén. Kvinnokroppar tåls att visas upp. Men inte om det gäller nån närstående. Hyckleri kanske?

Japp det är hyckleri, men sunt sådant.
Citera
2014-12-13, 15:12
Bannlyst
Jag hade gett henne på käften
Citera
2014-12-13, 15:14
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hortuktaren
Jag hade gett henne på käften

Relevant username
Citera
2014-12-13, 15:14
Medlem
different_trips avatar
Nu förstår jag inte riktigt syftet med bilderna, någon anställning..?

Jag kan förstås inte förbjuda henne att göra någonting, men jag hade inte varit tillsammans med kvinnan om hon vikt ut sig sådär. Hon skulle inte acceptera att jag gjorde dito, så ingenting konstigt.
Citera
2014-12-13, 15:23
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Hon skulle inte acceptera att jag gjorde dito, så ingenting konstigt.
Pratar du generellt eller om just din tjej?
Citera
2014-12-13, 15:28
Medlem
Katzyns avatar
Vaddå låtit? Det är väl inte en tjejs pappa eller kille som bestämmer om hon ska visa sig naken?
Citera
2014-12-13, 15:30
Medlem
solanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Vaddå låtit? Det är väl inte en tjejs pappa eller kille som bestämmer om hon ska visa sig naken?

Nä, det var dumt skrivet av mig faktiskt.
Menade väl mer "accepterat".
Citera
2014-12-13, 15:36
Medlem
xposures avatar
Jag kan ju inte hindra henne.

Men om hon nu hade ansett det motiverat att gå till en "fotograf" som plåtar genuint smaklösa tråkiga bilder utan någon som helst känsla för fotokonst som enbart handlar om att exploatera henne inför hela världen..
Då kan jag säga att jag inte heller är förpliktad att fortsätta vara tillsammans med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in