2014-12-31, 16:57
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
Alltså, hur pass vanligt är det med riktigt duktiga lee sins i silver elo? Jag gör typ 15 insecs per match och stompar hejvilt, men det är ingen som märker det.. inte ett "wp" eller någonting, scriptar förvisso men det vet ju inte dessa gossar om. Kan det var så att de tror att lee sin är en enkel champ?
Jag vet inte riktigt vad du vill att folk ska säga? Hade du varit en super-duktig lee sin hade du inte varit i silver ett först och främst.. Scriptar du så har du ju absolut ingen anledning att vara stolt över det och det syns när folk scriptar - tyvärr för dig.
Citera
2014-12-31, 17:45
Medlem
Biqquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Jag vet inte riktigt vad du vill att folk ska säga? Hade du varit en super-duktig lee sin hade du inte varit i silver ett först och främst.. Scriptar du så har du ju absolut ingen anledning att vara stolt över det och det syns när folk scriptar - tyvärr för dig.
Äh, det är ju bara ett litet hjälpmedel i stil med att läsa en guide på mobafire.Det syns inte alls, du låter mest bitter.. De kan ju tacka mig för fint carryande?
Citera
2014-12-31, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken

Citat:
Äh, det är ju bara ett litet hjälpmedel i stil med att läsa en guide på mobafire.Det syns inte alls, du låter mest bitter.. De kan ju tacka mig för fint carryande?

Håller helt med Irken här, verkar som att det enda du vill är att få lite beröm över hur "bra" du spelar med script... Dessutom hade du, precis som Irken sa, inte varit Silver 1 om du faktiskt varit bra. Tror du behöver öppna dina ögon och inse att du är precis lika värdelös som alla andra under plat-nivå.

"det syns inte alls", nehe? vad har det med saken att göra? du fuskar på ett spel och förväntar dig sen att folk ska beröma dig

Det är helt klart du som låter väldigt bitter. Du påminner om en 14-årig tjej med uppmärksamhetsbehov som använder push-up för att få likes på sin instagrambild, och sedan gråter över att hon inte får några alls..... Pajas
Citera
2014-12-31, 21:31
Medlem
Getings avatar
Hur gör ni för att supporta en usel ADC?

Jag kör 90% support, wardar så mycket jag hinner och pingar på allt som verkar otäckt över hela kartan.

Kollen på kartan brukar iof göra skillnad, men när adc:n divar vilt och skyller allt på mig, vad gör man då ? byter lane ?

Och när är det ok för mig att ta kills, är jag tveksam om adc klarar det så brukar jag ta den, likadant för att inte dö själv.
Båda situationerna resulterar i ett jävla gnäll om ks.
Citera
2014-12-31, 21:40
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geting

Jag kör 90% support, wardar så mycket jag hinner och pingar på allt som verkar otäckt över hela kartan.

Kollen på kartan brukar iof göra skillnad, men när adc:n divar vilt och skyller allt på mig, vad gör man då ? byter lane ?

Och när är det ok för mig att ta kills, är jag tveksam om adc klarar det så brukar jag ta den, likadant för att inte dö själv.
jag brukar ge fan i o köra support för jag tänker inte vara nåns bitch i 40 min, fundera på det du med
Citera
2014-12-31, 23:19
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:

Bit ihop? Acceptera att inte alla är bra eller når upp till vad du anser är en bra standard?
Ta kills när du bedömer att du måste eller om du är rädd för att de ska komma undan, alla kills är bra kills. Båda två tjänar på att vem som helst av er dödar era motståndare för att ni ska få en fördel till att vinna matchen. Att gnälla om KS är barnsligt.
Citera
2015-01-01, 13:59
Medlem
irkens avatar
Citat:
Haha, det är det ju verkligen inte. Spelar jag och har läst en mobafire guide så spelar jag SJÄLV och gör allting, du låter ett program göra allting åt dig - och det syns visst. Varför tror du att det är så många som faktiskt blir reportade för scripting då? Det är bara googla på YT på "Scripting lol" så kommer det nog upp x antal resultat där det är spelare som scriptar.

Fint carryande vet jag inte riktigt om det är, lite som att säga "tack" till snubben som använder aimkey/wh på CS eller säga "tack" till snubben i ett stafett-lag som är dopad utav bara helvete.
Citera
2015-01-01, 14:13
Medlem
Punaviivas avatar
Citat:
Det är ju typ som att triggerbotta på CS och sen skryta om hur bra aim man har.
Citera
2015-01-01, 17:36
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:

Om du kan så anpassa ditt val av champion efter vilken adc du har. Har du en adc som vill gå all in direkt(Graves/Lucian/Draven) så välj en aggressiv support(Blitz/Leona) som kan följa upp. Har du en adc som bara vill farma earlygame (Vayne/Tristana) så välj en defensiv support(Soraka/Nami) och håll dem vid liv.

När man kör support i soloq så är det smart att fråga din adc hur de vill spela sin lane. Kommunikation minskar risken för missförstånd.

"KS" existerar bara i bronze när du kommer upp i högre divisioner så har folk lite mer innanför pannbenet och brukar oftast inte bry sig om en sånna småsaker. Ett kill är ett kill oavsett vem av er som tar det så är det bra för laget.
Citera
2015-01-01, 20:16
Medlem
Då var det dags igen med ligan. Spelade mig till platinum 1 men sedan la jag av. Jag måste säga att när jag började spela ligan så var det oerhört roligt, men detta tog slut då jag av någon anledning ville spela på en högre nivå.

Jag ska spela några rundor i brist på annat, men det verkar ha hänt en hel del. Nya gubbar och ny design på kartan.

Gillade helt klart den "gamla" designen bättre.

Har Riot anställt nytt folk?
Citera
2015-01-01, 23:09
Medlem
Getings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Om du kan så anpassa ditt val av champion efter vilken adc du har. Har du en adc som vill gå all in direkt(Graves/Lucian/Draven) så välj en aggressiv support(Blitz/Leona) som kan följa upp. Har du en adc som bara vill farma earlygame (Vayne/Tristana) så välj en defensiv support(Soraka/Nami) och håll dem vid liv.

När man kör support i soloq så är det smart att fråga din adc hur de vill spela sin lane. Kommunikation minskar risken för missförstånd.

"KS" existerar bara i bronze när du kommer upp i högre divisioner så har folk lite mer innanför pannbenet och brukar oftast inte bry sig om en sånna småsaker. Ett kill är ett kill oavsett vem av er som tar det så är det bra för laget.

taget! var ändå sugen på att skaffa Leona
Citera
2015-01-02, 03:44
Medlem
SuperGuidettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
jag brukar ge fan i o köra support för jag tänker inte vara nåns bitch i 40 min, fundera på det du med

Tack för tipset har gjort detta och har klättrat ifrån bronze till challenger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in