2013-12-30, 01:02
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Man kan få timestamps i chatten. Vilket gör att du kan tima drake och baron enkelt. Man vet att första buffen spawnas ca 0710. Säker på att han inte hade wards i deras jungle?

Men om han timade buffs som ni ej hade vision på, kan man anta att han fuskade.
Jo, exakt. Det går ju att gissa ungefär när buffs är uppe om man har lite koll också, men att skriva exakta tider när man inte har vision går inte.

Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Körde ett game där min botlane (ADC och Support) hade en bot som automatiskt ploppade upp "Dragon will respawn 10:46" exakt samtidigt efter att drake, Baron, eller buffar dödats. Gällde dock bara det man hade vision för.
Jo, jag vet att det finns olika program som gör så men det går ju också att binda mouse buttons till att säga "Dragon will respawn" och sen skriver man själv in bara "xx:xx", men det är antagligen något program.

Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Fanns en tråd på reddit idag när en snubbe visade att det fanns massa fusk till LoL. Det du beskriver fanns exakt att ladda ner nånstans. Finns även lasthit-helper också.

Dock hittar jag den inte längre. Säkert borttagen.

Edit: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1txh5h/round_2_revealin_the_dark_sites_about_lol_a/

Där har du tråden. Dock är allt borttaget.

Kom på lite grejer nu också. Man kunde se fiendens alla bufftimers, fiendens exp, range, alla stats, hotkeys där man kunde lägga in olika combos på ett knapptryck. Med alla stats menar jag det some inte syns när man klickar på t.ex CDR.
I och med vad man ser eller vad man inte ser bestäms utav Riot's server så går det inte att komma "runt" det på det sättet dem där fusken fungerar. Dem där fusken är egentligen bara "mods" till ens egna klient, till exempel att jag ser när jag ska trycka för att kunna last-hitta en CS. Jag hoppas du förstår vad jag menar.

Det jag menar är helt enkelt att om man använder en plug-in/fusk whatever till att timea buffar så kommer den timea ens egna saker och man kan bli bannad för det. Det går att gissa sig till när motståndarens buffar är öppna (Om man inte har någon ward där) men att säga exakt när dem är öppna går inte.
Citera
2013-12-30, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det finns inget plug-in eller någon timer som kan avgöra när saker tas om man inte ser det så antagligen så satt han och gissade. Nej, det är inte "lagligt" använda plug-in som pingar & skriver när sakerna är uppe i chatten.

För övrigt så kanske jag missförstog dig och att du menade att han la "text" som räknade ner på buffarna?

Det skrevs ut i våran egna team_chat som 'Purple team blue buff needs 31" seconds to respawn'
'purple team red buff needs 3'38 seconds to respawn' etc... Han kalla det 'auto typer' eller något, har länk också till sidan där det kommer ifrån eftersom det också skrevs ut i allt han postade..

Anyway tyckte det var ganska konstigt oavsett vad. Men ahh finns inget att göra åt
Citera
2013-12-30, 01:25
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Det skrevs ut i våran egna team_chat som 'Purple team blue buff needs 31" seconds to respawn'
'purple team red buff needs 3'38 seconds to respawn' etc... Han kalla det 'auto typer' eller något, har länk också till sidan där det kommer ifrån eftersom det också skrevs ut i allt han postade..

Anyway tyckte det var ganska konstigt oavsett vad. Men ahh finns inget att göra åt

http://i.imgur.com/aNsPGd1.png
Citera
2013-12-30, 01:56
Medlem
Essylias avatar
Det finns flertal timers där man manuellt startar upp en ny timer (dvs, du dödar draken, trycker num 1, en timer startar och som sedan postar när det är 10 sekunder till spawn), eller så kan du göra som i bilden ovan och injecta valfri .dll och läsa direkt ur minnet samt få exakta tider/se hela kartan/etc/etc/etc.
Citera
2013-12-30, 03:01
Medlem
När kommer nya test gubbar? Och vet nån vilka det är?
Citera
2013-12-30, 10:30
Medlem
Sen kan det vara så att man faktiskt har någon som speccar gameat och kan kolla när röd/blå spawnar även fast man bara får reda på det 2min i förväg.
Citera
2013-12-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svetigfalafel
Sen kan det vara så att man faktiskt har någon som speccar gameat och kan kolla när röd/blå spawnar även fast man bara får reda på det 2min i förväg.

Tänkt på detta länge och förstår faktiskt inte hur det kan vara en så kort delay att det avslöjar buff timers... Det hjälper otroligt mycket att någon spectatar.
Citera
2013-12-30, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avskaffamonarkin
När kommer nya test gubbar? Och vet nån vilka det är?

Vet ej vilka det är med det är imorgon. Varje tisdag byts de tio free-to-play champsen ut.
Citera
2013-12-30, 14:39
Medlem
mixos avatar
Köpte nyss lite referrals på eloclimb.com, är det någon som har erfarenhet av den här sidan, är den "legit"?
Citera
2013-12-30, 14:41
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mixo
Köpte nyss lite referrals på eloclimb.com, är det någon som har erfarenhet av den här sidan, är den "legit"?

Är antagligen legit. Vet att många tjänar pengar på att spela upp konton för referalls. Dom drar in typ 10-15k i månaden.
Citera
2013-12-30, 14:45
Medlem
enlessmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Är antagligen legit. Vet att många tjänar pengar på att spela upp konton för referalls. Dom drar in typ 10-15k i månaden.
Lagligt är det väl, frågan är väl om Riot accepterar spelare som exploaterar systemet.
Citera
2013-12-30, 14:46
Medlem
Nån som kan förklara vad itemet man har från början i aram gör på knapp 4?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in