Citat:
Har suttit där för några år sen . Antar att alla kåkar har sina för och nackdelar .
Plitarna var ovanligt korkad och provocerande . Var där några månader med akut tändvärk utan att få vård . Läkaren där ville inte säga sitt namn .
Har skrivit en del anmällan och även insendare i tidningar .
Det som var bra var tillgång till gym och vi bruka spela volleyboll .
Jag anser att det är plitjävlarna som avgör , håller de på och jävlas och provocera blir det hetsk .
Jag blev knallat rundt och kom sen till salberga .
Salberga är högre klass , men jag var glad att lämna västervik .
Som sagd det är plitmentaliteten som avgör - om de får hållas och leva ut sin sadism och missbruka sina befogenheter kan det bli jävligt om man står upp emot det .
Det är speciellt de kvinnliga som har behov av att hävda sig .
På Västervik sa en plit det rakt ut till mig , att om han skulle hjälpa mig skulle han få dem andra på sig .
Kårandan hos plitjävlar är nog så överlag .
Man kan bli förvånad att de vågar och inte mera händer dem .
Kommer ihåg även att kvinsp ochså kärring inte vågade in sig på avd.- det blev mycke spännd läge där .
Att kv ljuger och provocera ligger i sakens natur .
Frågan är hur man hanterar det - vilket kan bli nog så svårt om man desutom går i flera månader med molnande tandvärk utan att man får hjälp .
Fick ut fanskapet i salberga .
Där blev jag ochså knallat rundt men plitarna tog det lungnare .
Fans undantag där med men då hände det grejer snabbare .
Just det , fanns även böcker i Västervik . Det fanns inte i salberga .
Min rekommendation - förväntar dig inget . Träna , ignorera plitarna , var korrekt mot medfångar . Krypa inte för någon .
Försök att ligga lågt och garva så mycket det går .
Inget retar plitjävlar mera än god stämning på avdelningen .
Plitarna var ovanligt korkad och provocerande . Var där några månader med akut tändvärk utan att få vård . Läkaren där ville inte säga sitt namn .
Har skrivit en del anmällan och även insendare i tidningar .
Det som var bra var tillgång till gym och vi bruka spela volleyboll .
Jag anser att det är plitjävlarna som avgör , håller de på och jävlas och provocera blir det hetsk .
Jag blev knallat rundt och kom sen till salberga .
Salberga är högre klass , men jag var glad att lämna västervik .
Som sagd det är plitmentaliteten som avgör - om de får hållas och leva ut sin sadism och missbruka sina befogenheter kan det bli jävligt om man står upp emot det .
Det är speciellt de kvinnliga som har behov av att hävda sig .
På Västervik sa en plit det rakt ut till mig , att om han skulle hjälpa mig skulle han få dem andra på sig .
Kårandan hos plitjävlar är nog så överlag .
Man kan bli förvånad att de vågar och inte mera händer dem .
Kommer ihåg även att kvinsp ochså kärring inte vågade in sig på avd.- det blev mycke spännd läge där .
Att kv ljuger och provocera ligger i sakens natur .
Frågan är hur man hanterar det - vilket kan bli nog så svårt om man desutom går i flera månader med molnande tandvärk utan att man får hjälp .
Fick ut fanskapet i salberga .
Där blev jag ochså knallat rundt men plitarna tog det lungnare .
Fans undantag där med men då hände det grejer snabbare .
Just det , fanns även böcker i Västervik . Det fanns inte i salberga .
Min rekommendation - förväntar dig inget . Träna , ignorera plitarna , var korrekt mot medfångar . Krypa inte för någon .
Försök att ligga lågt och garva så mycket det går .
Inget retar plitjävlar mera än god stämning på avdelningen .
Tack som fan för svaret. Ska tänka på det du har skrivit.
Hur va det med kiosk osv? En gång i veckan eller? Vilken/vilka dagar kommer den? Hur va det med telefontider och besök?