2013-08-28, 16:10
Medlem
Skadat godss avatar
http://sverigesradio.se/sida/gruppsi...rtikel=4449745
Citat:
"Linda Nilarve jobbar som programledare bland annat på A-ekonomi och rapport och kom till skansen med sin nya familjemedlem, goldenvalpen Selma. Hon började sin karriär inom mediabranschen på Radio Gotland redan 1987."
Citera
2013-08-28, 16:50
Medlem
Jag tror att Linda Nilarve har varit gift och därmed har efternamnet Nilarve, numera skild men behållit sitt efternamn. Enligt ratsit så bor det en 37 årig man på samma adress som Linda.
Citera
2013-08-28, 19:59
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigeagle
Jag tror att Linda Nilarve har varit gift och därmed har efternamnet Nilarve, numera skild men behållit sitt efternamn. Enligt ratsit så bor det en 37 årig man på samma adress som Linda.
Vad får dig att tro det? Hennes ex hette ju inte ens i närheten av det, har du läst hela tråden?

Jag har en annan teori; Hon tog annat efternamn efter äktenskapet. Kanske egenihopsnickrat/hittepå efternamn. Dock har jag inget som helst belägg för detta, men har googlat som en gnu och varken hittat någon ort eller annat förekommande namn (på nåt överhuvudtaget) i hela Norden.
Citera
2013-12-18, 09:29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojnuda
Ser henne idag på gommorgon svt, hon är så jävla vacker

Råkade se henne nu på TV: Hon ser ju hemsk ut. Ansiktet ser ju ut som en orörlig vaxdocka. Hur många operationer har hon gjort?
Citera
2013-12-18, 14:39
Medlem
Kan någon svara på varför hon kollar över kameran i stället för in i den? Det är det jag stör mig mest på...
Citera
2013-12-18, 16:05
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Kan någon svara på varför hon kollar över kameran i stället för in i den? Det är det jag stör mig mest på...

De hade problem med telepromptern?

Vilken sändning var det? Jag såg att hon var med i rapport från kl. 09:00 och då tittade väl hon i kameran?

http://www.svtplay.se/video/1684988/18-12-09-00
Citera
2013-12-22, 17:15
Medlem
Rykte: Linda Nilarve har påståtts ha haft svåra smärtor (rygg). Detta motiverade intag av stark smärtstillande medicin. Idag syns hon i SVT-rutan. Hon håller masken väl men för det tränade ögat ses att hon är påverkad.

Frågan som rimligtvis borde ställas är: brukar eller missbrukar Linda Nilarve narkotiska preparat?

Enligt pålitliga källor använder hon narkotiska preparat. Linda Nilarve är alltså en socialt välfungerande "white Collar" punderska.

Läs och jämför med Tara Conner som blev Miss USA 2006. Vacker tjej som var tablettmissbrukare t.o.m. när hon kröntes i direktsändning. Ingen märkte det. Och ingen märker att Linda Nilarve gör samma saker....

Kom ihåg var ni läste det först.
Citera
2014-12-29, 19:55
Bannlyst
Bara jag som tycker hon ser lite psykopatig ut? Hon ser ganska kall ut förutom när det skett någon action, typ som en jättekatastrof med en massa döda, då ser hon helt plötsligt jävligt kåt ut.
Citera
2014-12-30, 16:13
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Bara jag som tycker hon ser lite psykopatig ut? Hon ser ganska kall ut förutom när det skett någon action, typ som en jättekatastrof med en massa döda, då ser hon helt plötsligt jävligt kåt ut.

Tycker alltid att hon ser kåt ut, hon har den där drömmande blicken i sina ögon, men jag tror inte att hon drömmer varken om dig eller mig Grottmongo.

Men söt som socker är hon när hon sitter där i rutan...
Citera
2015-02-02, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkDempke
Rykte: Linda Nilarve har påståtts ha haft svåra smärtor (rygg). Detta motiverade intag av stark smärtstillande medicin. Idag syns hon i SVT-rutan. Hon håller masken väl men för det tränade ögat ses att hon är påverkad.

Frågan som rimligtvis borde ställas är: brukar eller missbrukar Linda Nilarve narkotiska preparat?

Enligt pålitliga källor använder hon narkotiska preparat. Linda Nilarve är alltså en socialt välfungerande "white Collar" punderska.

Läs och jämför med Tara Conner som blev Miss USA 2006. Vacker tjej som var tablettmissbrukare t.o.m. när hon kröntes i direktsändning. Ingen märkte det. Och ingen märker att Linda Nilarve gör samma saker....

Vad jag eller någon annan har med detta att göra men nog är det väldigt märkligt om så vore fallet. Kanske t.o.m olagligt förtal?
Senast redigerad av Konrad 2015-02-02 kl. 08:43.
Citera
2015-02-02, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DarkDempke

Linda Nilarve är SVT-profilen som tvingades genomgå drogtest?
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20252498.ab
Citera
2015-02-02, 14:45
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Linda Nilarve är SVT-profilen som tvingades genomgå drogtest?
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20252498.ab
Källa på det, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in