2015-02-02, 16:22
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Källa på det, tack.
Källa på en fråga? Antar att du missade frågetecknet där.
Citera
2015-02-02, 19:46
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Linda Nilarve är SVT-profilen som tvingades genomgå drogtest?
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20252498.ab

Nu kanske jag såg i syne, men stod det inte i klartext nyss ovanför det klippet? Nu står det något annat...
Senast redigerad av Readyfreddie 2015-02-02 kl. 19:57.
Citera
2015-02-02, 20:55
Medlem
Calapis avatar
Hon ser riktigt obehaglig ut.
Citera
2015-02-03, 21:37
Bannlyst
Hon har ett rätt så annorlunda utseende. Hon ser ut att ha en väldigt kåt blick och tänder säkert på riktigt hårda tag med en man med grov åderpåle jag kan inte hjälpa att jag blir upphetsad av att titta på henne
Citera
2015-10-30, 19:38
Medlem
Mikeyjamess avatar
Hon är väldigt petite i verkligheten. Såg henne på en mässa härommånaden och hon hade sån gullig utstrålning över sig.
Citera
2015-10-30, 19:49
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Hon är väldigt petite i verkligheten. Såg henne på en mässa härommånaden och hon hade sån gullig utstrålning över sig.

Kan tänka mig det. Skrev också för en tid sedan att hon hade kåtblick. Och visst har hon det fortfarande, dock lite nertonat nu kanske. Men hon är förbannat duktig i TV-rutan och kanske den bästa just nu i nyhetsprogrammen.
Citera
2015-10-30, 21:16
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Kan tänka mig det. Skrev också för en tid sedan att hon hade kåtblick. Och visst har hon det fortfarande, dock lite nertonat nu kanske. Men hon är förbannat duktig i TV-rutan och kanske den bästa just nu i nyhetsprogrammen.

Hon såg mer livfull ut i ansiktet också. Inte så stramt stel som hon är vid nyhetsankarbordet
Citera
2016-06-11, 01:36
Medlem
herrgurkas avatar
Hon blir bara snyggare för varje år som går.

http://imgur.com/RvvjPZc
Citera
2016-06-11, 03:04
Medlem
...känns mest som hon gör sitt yttersta för att vara snygg och "tv-mässig"...möjligen lite "obekväm" när hon ledde Godmorgon Sverige härförleden annars inget större fel. Gedigen. Och absolut med kåtblicken i behåll...
Citera
2016-08-05, 09:08
Medlem
Stantormans avatar
Programledare för nyhetsmorgon idag. Hon är somrigt lättklädd. Hon ser riktigt, riktigt bra ut.
Citera
2016-09-20, 22:32
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrgurka
Hon blir bara snyggare för varje år som går.

http://imgur.com/RvvjPZc

Jag tycker också hon ser bra ut. Hennes sätt att läsa upp nyheter är dock lite speciellt på ett egendomligt sätt.
Citera
2016-09-20, 23:13
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Jag tycker också hon ser bra ut. Hennes sätt att läsa upp nyheter är dock lite speciellt på ett egendomligt sätt.

Nja, vet inte riktigt vad du menar, förklara gärna om du kan.
Men tycker hon är mer än Ok när man ser henne i rutan, i alla fall som Aktuelltvärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in