2025-10-25, 12:29
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
+1 för postafen. Gör underverk mot illamående och spyor på opiater om man har det problemet. Kostar en slant men det är de värt tycker jag.

Absolut värt. 89kr för 10 tabletter. 9kr per session är ganska värt.
Citera
2025-10-25, 12:31
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Absolut värt. 89kr för 10 tabletter. 9kr per session är ganska värt.

Nej ser man det så då blir det inte särskilt dyrt. Det hjälpte mig mycket i början. Tog bort allt negativt för mig
Citera
2025-10-28, 11:14
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det första jag menade var OXY alltså flera hundratals mg/nått gram. Det var inte Elvansen jag menade.
Okej. Jag missförstod dig. Sorry för sent svar.
Citera
2025-10-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Okej. Jag missförstod dig. Sorry för sent svar.

NP! Ville bara klargöra för Elvanse visste vi ju att det var exakt 240 mg Elvanse. Däremot om han hade tagit flera hundra kanske + 1000 mg oxy med naltrexone så hade det ev. kunnat bli farligt. Naltrexone blockerar super hårt. Krävs helt löjliga mängder för o få minsta lilla möjliga effekt. Snubben hade bara tagit 20 mg. Det är iprincip novis första gångs dos med naltrexone i systemet.
Citera
2025-11-02, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
För smärtlindring hos barn från 12år och uppåt om jag minns rätt?
När jag legat inlagd på sjukhus och de gått över från morfindropp till tabletter så var det 10mg var fjärde timme.
Detta är då smärtlindringsdoser, inte berusningsdoser.
Utmanar dig att hänvisa till ett enda fall där en vuxen människa dött, eller ens blivit för påverkad av 10mg.

flikar bara in för att skryta att jag tillhör en av dom som blir hög på 10mg på 20mg är jag verkligen i sjunde himmelen men pågränns att bli för starkt.

jag har tagit denna dos dagligen i flera år med uppehåll lite då och då. Jag kör med depottabletter och är go som en nallebjörn dygnet runt.

Dock at dö av den dosen tror jag är extremt ovanligt. Det krävs mycket starkare dosering än så för attdö av det även för en nybörjare. för så stark är inte 10mg. men 10 mg kan ge behagligt rus i många timmar om man är känslig som mig.
Citera
2025-11-03, 20:16
Avstängd
Adazanims avatar
Jag tkr Contins är mkt svårare än de andra codon eller vad det nu heter. Allt var mkt bättre förr. Sen förstår jag inte varför man skulle flumma på annat än contin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in