2014-12-24, 18:51
Medlem
förutsatt att supporten har stängt som alla andra under julhelgen, när tror ni dom kommer igång på mailen igen?
Citera
2014-12-27, 12:40
Medlem
Zzmurfs avatar
När jag frågade i tisdags och även köpte coins jag han få innan Jul, så sa dom att dom skulle köra varje dag.

Men jag la en order på Juldagen och betalade med Swish. Har forfarande inte fått några bitcoins eller svar på mail.

Hoppas det blir ordnat idag!
Citera
2014-12-27, 22:44
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzmurf
När jag frågade i tisdags och även köpte coins jag han få innan Jul, så sa dom att dom skulle köra varje dag.

Men jag la en order på Juldagen och betalade med Swish. Har forfarande inte fått några bitcoins eller svar på mail.

Skriver du fel nummer eller personnummer så kommer det stå "Fail" på ordern, alltså allt måste stämma!
Citera
2014-12-28, 09:46
Medlem
Citat:

Lade en order 23:e och har inga coins än heller. Vi får se om det händer något i dag. Fick du dina coins till slut?
Citera
2014-12-28, 13:53
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Lade en order 23:e och har inga coins än heller. Vi får se om det händer något i dag. Fick du dina coins till slut?
Nej, fick äntligen svar av supporten igår där dom skrev att det skulle bli löst innan dagen var slut.
Men jag har fortfarande inte fått dom.

Har mejlat igen nu idag. Så hoppas verkligen dom dyker upp snart. Nu är det faktiskt inte hela världen då jag behöver ha dom senaste måndag förmiddag.
Har ju ändå vart helg så skulle inte kunnat använda dom.

Men kommer dom senare än så då blir jag faktiskt lite förbannad!
Citera
2014-12-28, 14:04
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Nej, fick äntligen svar av supporten igår där dom skrev att det skulle bli löst innan dagen var slut.
Men jag har fortfarande inte fått dom.

Har mejlat igen nu idag. Så hoppas verkligen dom dyker upp snart. Nu är det faktiskt inte hela världen då jag behöver ha dom senaste måndag förmiddag.
Har ju ändå vart helg så skulle inte kunnat använda dom.

Men kommer dom senare än så då blir jag faktiskt lite förbannad!

Kolla länken där du köpte. Står det status new eller fail?
Citera
2014-12-28, 15:54
Medlem
tuben86s avatar
Köpte för 1500 den 23de och har fortfarande inte fått in något. Visseligen har det ju varit massa röda dagar och grejer.
Inge svar på mail heller. Jag betalde även samma dag. Status : UNPAID
Citera
2014-12-28, 15:58
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuben86
Köpte för 1500 den 23de och har fortfarande inte fått in något. Visseligen har det ju varit massa röda dagar och grejer.
Inge svar på mail heller. Jag betalde även samma dag. Status : UNPAID

Swish? I så fall måste du skrivit fel referensnr, de är oftast snabba med att betala ut.
Citera
2014-12-28, 16:00
Medlem
tuben86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Swish? I så fall måste du skrivit fel referensnr, de är oftast snabba med att betala ut.
Nej bankgiro. Är förhoppningsvis därför det tar tid. Bankerna har INGEN respekt :P
Citera
2014-12-28, 16:11
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuben86
Nej bankgiro. Är förhoppningsvis därför det tar tid. Bankerna har INGEN respekt :P

Då har pengarna inte lämnat banken än. Imorgon sker det.
Citera
2014-12-28, 18:36
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Kolla länken där du köpte. Står det status new eller fail?
Vad snackar du om? Eller du kanske menar den vanliga btcx sidan?

Jag är verifierad medlem på bt.cx och handlar där med Swish. Har lagt minst 20 orders på bt.cx innan den här utan problem.
Och dom har aldrig tagit över 12 timmar på sig att besvara ett mejl förut. Helg som vardag.

När jag loggar in och kollar under fliken open orders, så står min order som UNPAID.
Har dubbelkolat min Swish betalning och alla uppgifter säkert 5 gånger sen i Torsdags.
Så allt är korrekt!

Om dom inte börjar betala ut bitcoins till dom verifierade användarna snart så kommer det snabbt bli världens jävla shitstorm av det här.
Det är inte riktigt samma sak som innan bt.cx när dom misskötte sig.
Nu är folk registrerade med ID, allting finns ordentligt organiserat.

Läser man under FAQ på sidan så står det att utbetalningar kan ta upp till 12 timmar.
Men när jag och andra har frågat har dom sagt max 24 timmar, då inkluderas även helger.

När jag frågade i tisdags så svarade dom att dom jobbade på som vanligt under Julhelgen.

Jag har själv haft god kontakt med dom och kan ha överseende med att det tar tid även om jag blir rätt förbannad om dom kommer senare än imorgon eftermiddag!

Men andra kanske inte är så tålmodiga som jag, löser dom inte det här snart är det ganska sannolikt att anmälningarna börjar ramla in..
Citera
2014-12-28, 19:53
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Vad snackar du om? Eller du kanske menar den vanliga btcx sidan?

Jag är verifierad medlem på bt.cx och handlar där med Swish. Har lagt minst 20 orders på bt.cx innan den här utan problem.
Och dom har aldrig tagit över 12 timmar på sig att besvara ett mejl förut. Helg som vardag.

När jag loggar in och kollar under fliken open orders, så står min order som UNPAID.
Har dubbelkolat min Swish betalning och alla uppgifter säkert 5 gånger sen i Torsdags.
Så allt är korrekt!

Om dom inte börjar betala ut bitcoins till dom verifierade användarna snart så kommer det snabbt bli världens jävla shitstorm av det här.
Det är inte riktigt samma sak som innan bt.cx när dom misskötte sig.
Nu är folk registrerade med ID, allting finns ordentligt organiserat.

Läser man under FAQ på sidan så står det att utbetalningar kan ta upp till 12 timmar.
Men när jag och andra har frågat har dom sagt max 24 timmar, då inkluderas även helger.

När jag frågade i tisdags så svarade dom att dom jobbade på som vanligt under Julhelgen.

Jag har själv haft god kontakt med dom och kan ha överseende med att det tar tid även om jag blir rätt förbannad om dom kommer senare än imorgon eftermiddag!

Men andra kanske inte är så tålmodiga som jag, löser dom inte det här snart är det ganska sannolikt att anmälningarna börjar ramla in..

Då har dem säkert glömt och kreditera din för jag Swishade tidigare idag och fick coinsen ca 19.00
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in