2014-12-04, 20:23
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Är ny på detta så skulle uppskatta hjälp. Gjorde en order igår på btcx den kom efter någon timme. Gjorde en till idag den har inte kommit än det har skickat utbetalningar efter och mitt ref nr har de hoppat över + några andra. Kvittot man får på mail är nu samma som betalningen igår. ?

Är något knas?
Citera
2014-12-08, 11:53
Medlem
Blygfisens avatar
Vilka är smidigast att ha med att göra?

Btcx eller Bitstamp? Båda kräver ju att man registrerar sig. Bitstamp har inte med tråden att göra så de som har något att säga ang Bitstamp får gärna skicka ett PM.

Svar ang Btcx kan tas här
Citera
2014-12-11, 10:34
Medlem
Kan man växla 2000x2 typ om man inte är registrerad? Eller är begränast till 2000/dag?
Citera
2014-12-13, 14:16
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Vilka är smidigast att ha med att göra?

Btcx eller Bitstamp? Båda kräver ju att man registrerar sig. Bitstamp har inte med tråden att göra så de som har något att säga ang Bitstamp får gärna skicka ett PM.

Svar ang Btcx kan tas här

Har aldrig använt Bitstamp så kan inte uttala mig om den.

Men btcx har blivit sjukt bra sedan dom blev bt.cx. Men man måste ju registrera sig med id-handlingar osv. Men det går rätt smidigt.

Beställningarna går på mellan 2-3 minuter till max 4-5 timmar på vardagar. Och ungefär 6 timmar på helger.
Har gjort säkert 30 olika beställningar på bt.cx.

Dom flesta gånger har det tagit 1-2 timmar
Citera
2014-12-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastjavel420
Kan man växla 2000x2 typ om man inte är registrerad? Eller är begränast till 2000/dag?
Vet inte vart han satt gränsen för dagsköp men två stycken på 2000:- vardera om dagen är då inga problem.
Citera
2014-12-17, 14:53
Medlem
thestalkerdudes avatar
Hur länge brukar det ta innan ens konto blir aktiverat? Registrerade mig i går morse och väntar fortfarande på att dom ska godkänna mitt ID-kort.
Citera
2014-12-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Hur länge brukar det ta innan ens konto blir aktiverat? Registrerade mig i går morse och väntar fortfarande på att dom ska godkänna mitt ID-kort.
Max 24 timmar säger dom själva. Jag mailade supporten och frågade hur det gick innan det ens gått 24 timmar och han verifierade mig direkt.
Citera
2014-12-17, 17:59
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allimesnis
Max 24 timmar säger dom själva. Jag mailade supporten och frågade hur det gick innan det ens gått 24 timmar och han verifierade mig direkt.

Fick svar nu och dom säger att ladda upp tre bilder? Det ska väl bara räcka med att skicka bilder på Id-kortet fram och bak? Sen det tredje bilden. Vad ska det vara? Måste ha missat det när jag kom till det steget i registreringen.
Citera
2014-12-17, 22:37
Medlem
jesper2013s avatar
Hej! jag köpte bitcoins från bt.cx idag för 2300kr klockan 18:56 idag betalade nån minut senare med swish, Jag har fortfarande inte fått mina bitcoins och det står att jag ej har betalat. Dom har inte svarat på min mail och jag undrar om det kan ta flera timmar innan dom får betalningen?
Citera
2014-12-18, 03:58
Medlem
Jag har varit utan mina coins i över 24 H. Har dock kontakt med dom. Men dom är nog inga natt djur som jag, så ganska osynkad kontakt, annars verkar dom seriösa
Citera
2014-12-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Fick svar nu och dom säger att ladda upp tre bilder? Det ska väl bara räcka med att skicka bilder på Id-kortet fram och bak? Sen det tredje bilden. Vad ska det vara? Måste ha missat det när jag kom till det steget i registreringen.
Ett personbevis är den tredje bilden. "proof of residence" tror jag det hette när man laddade upp. Förstod inte riktigt själv vad det var.
Citera
2014-12-21, 15:37
Medlem
Blygfisens avatar
Jag tycker det har fungerat bra att köpa med swish, aldrig fått vänta mer än 4tim. Kan bero på tiden på dygnet också iof.

Citat:
Ursprungligen postat av Allimesnis
Ett personbevis är den tredje bilden. "proof of residence" tror jag det hette när man laddade upp. Förstod inte riktigt själv vad det var.
Mm de ville ha en bild på mitt hyresavi på den tredje bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in