2014-12-28, 20:13
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Då har dem säkert glömt och kreditera din för jag Swishade tidigare idag och fick coinsen ca 19.00

Men vad fan!
Dock så skrev han något sånt i mejlet jag fick igår från dom. Att dom hade missat min order, men att han la en påminnelse så att den skulle blivit fixad igår.

Men det blev den ju inte..
Ska dra iväg ett mejl till nu!
Citera
2014-12-28, 20:39
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzmurf
Men vad fan!
Dock så skrev han något sånt i mejlet jag fick igår från dom. Att dom hade missat min order, men att han la en påminnelse så att den skulle blivit fixad igår.

Men det blev den ju inte..
Ska dra iväg ett mejl till nu!

Be att växlingen är avgiftsfri som kompensation? De kör annars hutlösa avgifter upp emot 12-13% försvinner när du växlar....
Citera
2014-12-28, 21:01
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Be att växlingen är avgiftsfri som kompensation? De kör annars hutlösa avgifter upp emot 12-13% försvinner när du växlar....
Avgiften bryr jag mig inte om, hade jag gjort det hade jag handlat någon annan stans.
Det jag bryr mig om är att det går fort. Något bt.cx varit bra på hittills.

Men dom har nog tappat det mesta av mitt förtroende vid det här laget...
Kombinationen av att jag igår via mejl blev utlovad att få min order hanterad igår.
Tillsammans med informationen jag fick från dig om din order idag.
Och att dom inte svarat på några av mina andra mejl!

Skickade ett riktigt långt mejl där jag förklarade hur jag upplevde situationen och att jag kommer kontakta myndigheter om jag inte fått mina btc tills imorgon.

Man kan inte sköta ett företag såhär!
Visst att dom har problem med mycket orders under Julen, men vet dom om det så ska dom gå ut med information. Hinner dom inte svara på alla mejl så borde dom köra massutskick.

Eller skriva något på sidan!

För jag mejlade med dom i början av veckan, då svarade dom att dom hade öppet som vanligt under Juldagarna, och enligt dom själva kan det ta upp till 24 timmar på helger.

Kan dom inte fullfölja det uppdraget dom åtagit sig att utföra, så måste dom i alla fall informera kunderna om det!
Citera
2014-12-28, 22:31
Medlem
Bra skrivet. Vi får se om det blir svar från supporten på Måndag, annars verkar det tyvärr som btcx har gått över till scam.
Citera
2014-12-28, 22:39
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Bra skrivet. Vi får se om det blir svar från supporten på Måndag, annars verkar det tyvärr som btcx har gått över till scam.
Det vore idiotiskt av dom att scamma med tanke på verifikationssystemet.
Om det börjar komma in polisanmälningar så finns ju redan alla bevis!
Citera
2014-12-28, 22:45
Medlem
Citat:
Det vore idiotiskt av dom att scamma med tanke på verifikationssystemet.
Om det börjar komma in polisanmälningar så finns ju redan alla bevis!

Det är idiotiskt ja. Bedrägeri är det ju först när man har haft det som uppsåt. Men jag skiter fullständigt i det. Ligger man ute med mycket pengar så ska man ha svar iallafall om att det är tekniska problem. Just nu har vi ingen information alls.
Citera
2014-12-28, 22:52
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Det är idiotiskt ja. Bedrägeri är det ju först när man har haft det som uppsåt. Men jag skiter fullständigt i det. Ligger man ute med mycket pengar så ska man ha svar iallafall om att det är tekniska problem. Just nu har vi ingen information alls.

Som jag skrev innan, dom kunde ju i alla fall göra ett massutskick.
Nu verkar det ju som dom inte har så bra koll på vilka som har fått sina btc och vilka som inte har fått dom.

Men dom kan väl skicka mejlet till alla adresser dom har registrerade!?
Gör ju lixom inget om dom som fått sina bitcoins oxå får mejlet.

Det viktiga är att dom kommer ut med information!
Citera
2014-12-28, 23:07
Medlem
Citat:
Som jag skrev innan, dom kunde ju i alla fall göra ett massutskick.
Nu verkar det ju som dom inte har så bra koll på vilka som har fått sina btc och vilka som inte har fått dom.

Men dom kan väl skicka mejlet till alla adresser dom har registrerade!?
Gör ju lixom inget om dom som fått sina bitcoins oxå får mejlet.

Det viktiga är att dom kommer ut med information!

Ja, som jag ser det får de lösa det här första januariveckan, röda dagar kan man ha överseende med. men då man inte får svar på supporten, det klingar riktigt tilla.
Citera
2014-12-28, 23:17
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ja, som jag ser det får de lösa det här första januariveckan, röda dagar kan man ha överseende med. men då man inte får svar på supporten, det klingar riktigt tilla.
Jag skulle haft överseende med dom röda dagarna om det inte vore för mejlet jag fick i Tisdags.
Frågade när dom skulle ha stängt över Jul och Nyår. Fick till svar att dom skulle ha öppet som vanligt varje dag!
Citera
2014-12-28, 23:31
Medlem
Citat:
Jag skulle haft överseende med dom röda dagarna om det inte vore för mejlet jag fick i Tisdags.
Frågade när dom skulle ha stängt över Jul och Nyår. Fick till svar att dom skulle ha öppet som vanligt varje dag!

Uppmanar alla användare som inte fått sina bitcoins efter fullföljd betald order att skriva i tråden.
BTCX får en vecka till på sig att svara på mail. Sedan får vi helt enkelt vidta åtgärder.
Citera
2014-12-29, 12:00
Medlem
Va fan, har dom bara swish och sepa som betalningsalternativ nu. Swish går inte med min uråldriga telefon. Jag gjorde ett köp i oktober, då hade dom vanlig banköverföring. Jag får väl läsa om sepa då. det är väl kanske bäst att avvakta ett tag enligt tidigare inlägg, jag misstänker dock att det är alla röda dagar som spökar.
Citera
2014-12-29, 15:21
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Avgiften bryr jag mig inte om, hade jag gjort det hade jag handlat någon annan stans.
Det jag bryr mig om är att det går fort. Något bt.cx varit bra på hittills.

Men dom har nog tappat det mesta av mitt förtroende vid det här laget...
Kombinationen av att jag igår via mejl blev utlovad att få min order hanterad igår.
Tillsammans med informationen jag fick från dig om din order idag.
Och att dom inte svarat på några av mina andra mejl!

Skickade ett riktigt långt mejl där jag förklarade hur jag upplevde situationen och att jag kommer kontakta myndigheter om jag inte fått mina btc tills imorgon.

Man kan inte sköta ett företag såhär!
Visst att dom har problem med mycket orders under Julen, men vet dom om det så ska dom gå ut med information. Hinner dom inte svara på alla mejl så borde dom köra massutskick.

Eller skriva något på sidan!

För jag mejlade med dom i början av veckan, då svarade dom att dom hade öppet som vanligt under Juldagarna, och enligt dom själva kan det ta upp till 24 timmar på helger.

Kan dom inte fullfölja det uppdraget dom åtagit sig att utföra, så måste dom i alla fall informera kunderna om det!

Nu har du fått dem hoppas jag? P. Bäckström jobbar på flitigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in