2014-12-27, 22:19
Medlem
För er som gillar airbombs så kan jag faktiskt rekommendera Sveas monster airbombs. Köpte för att testa, trodde inte att de skulle vara bra men jag blev riktigt nöjd. Jämna fina krevader. Fast det kanske bara är jag som haft tur med mina. På video ser de inte speciellt snygga ut.
Citera
2014-12-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fp3
För er som gillar airbombs så kan jag faktiskt rekommendera Sveas monster airbombs. Köpte för att testa, trodde inte att de skulle vara bra men jag blev riktigt nöjd. Jämna fina krevader. Fast det kanske bara är jag som haft tur med mina. På video ser de inte speciellt snygga ut.

+1 på detta. Fin knall också. Blev lite besviken på kaskadbomb 45mm från royal party.. visst fin krevad men inte speciellt stor och dålig knall.
Citera
2014-12-27, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Ser inte nån länk till videon ?

Av andra filmer på Daytona så verkar den gå lågt

Ursäkta mig. Här kommer videon.

https://www.youtube.com/watch?v=-2IZid_3uko
Citera
2014-12-27, 22:46
Bannlyst
Citat:
Köpte en 12 pack idag. Riktigt billigt. Endast 49 kronor. Fin krevad och en helvetes knall. Mäktig som fan.
Citera
2014-12-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
Köpte en 12 pack idag. Riktigt billigt. Endast 49 kronor. Fin krevad och en helvetes knall. Mäktig som fan.

Ja, jag blev förvånad faktiskt. Värt priset måste jag säga.
Köpte 3 paket, måste nog köpa mer imorgon
Citera
2014-12-27, 22:51
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Härligt! Vad beställde du för godsaker då?
http://i.imgur.com/s0kW9Mz.jpg + En hel garderob med shells och bangers å shit, Så nu får det vara bra en mindre nöjd flickvän dock
Citera
2014-12-27, 22:59
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
19!
Förra året avslutades med en 10"

Tack då ses vi kanske där 😀
Citera
2014-12-27, 23:00
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Då har man precis kommit hem från en 6 timmars resa första gången ner till bonden
Sjukt trevligt, blev servad av Koncentrerat
Bild kommer antagligen

Citat:
http://i.imgur.com/s0kW9Mz.jpg + En hel garderob med shells och bangers å shit, Så nu får det vara bra en mindre nöjd flickvän dock

Kul att ha dig på besök!! Och tyckte du gjorde ett jävligt bra köp! Har inte ens själv bestämt vad jag ska handla haha :P
Citera
2014-12-27, 23:06
Bannlyst
Citat:
Tjena tjena. Kan du namnge alla familjesatser du köpte? Kan bara se att du köpte en wind element och sen två andra som jag inte ser namnet på. Förövrigt ser det bra ut.
Citera
2014-12-27, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ja, jag blev förvånad faktiskt. Värt priset måste jag säga.
Köpte 3 paket, måste nog köpa mer imorgon
Funderar själv på att köpa thunder kings från hanssons. 6-pack för 20 spänn. Där ska man investera som fan

Sen är ju svea rätt så dyra...
Citera
2014-12-27, 23:11
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
Tjena tjena. Kan du namnge alla familjesatser du köpte? Kan bara se att du köpte en wind element och sen två andra som jag inte ser namnet på. Förövrigt ser det bra ut.
Var en Q-box och Rp144 och sedan en Grafitti
Citera
2014-12-27, 23:12
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Kul att ha dig på besök!! Och tyckte du gjorde ett jävligt bra köp! Har inte ens själv bestämt vad jag ska handla haha :P
haha aa tyckte jag med Måste få prova krevads grejor innan dom tar slut helt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in