Citat:
Ursprungligen postat av
qdqdq
Hur länge måste man köra HGH innan man kan utvärdera effekten, tycker redan att bulkfettet har minskat 2 veckor på. Har dessutom missköt mig ganska bra nu under jul när det gäller kosten. Sen tänkte jag på det här med minst 1 H innan man äter något, blir det bättre eller sämre ju längre man väntar finns det någon mer optimal tid? Har faktiskt sökt en hel del på det men inte hittat något.
Ska sänka mitt test nu ganska mycket och ligga lågt under min medicinering med roa, för att minska stressen på systemet tänkte jag. Så då blir ju HGH mer intressant att lägga till under en tid även om det är ganska dyrt, funderar även på IGF-1 LR har hört mycket bra och dåligt om det. Allt ifrån att det är helt värdelöst och att det inte finns någon riktigt IGF-1 LR, till att det är det bästa som finns i BB syfte.

Om du får tag på apoteks-HGH så borde du köra det imo. Triglycerid-nedbrytningen kommer från första sticket, de indirekta effekterna i mån av muskelbyggande som kommer från att HGH inducerar en endogen IGF-1-utsöndring ur lever behöver lite mer tid för att ge sig till känna.
Att få tag på äkta IGF-1 LR3 är enligt överhängande åsikt omöjligt att få tag på utan särskilda kontakter i laboratorie-svängen. Får du tag i det så ska det dock vara något alldeles särskilt.
Gällande injektions-timing finns det inga föreskrifter gällande intag av mat. Dock påverkar insulin effekten av HGH, eller rättare sagt bidrar till en mer gynnsam miljö för IGF-1 att veka i, så att försöka få upp insulinnivåerna innan injektion kan ju va en idé. Annars är det viktigaste att tänka på att inte störa den naturliga utsöndringen av HGH, så stick det på morgonen alt tidig eftermiddag. (Förutsätter att din endogena HGH-produktion är normal)
Annars kan du läsa mer här:
(FB) En guide till HGH - För nybörjare och proffs (Human Growth Hormone)
/aKAY