2014-12-26, 16:28
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakeman88
Har fyra veckor kvar på min testo e 250ml kur och stack nyss 500iu hcg i magen pga mina kulor har blivit mindre. Jag tänkte köra 500iu i veckan . Några synpunkter på det upplägget?

Gissar att du har totalt 5000iu. Menar du inte att du ska ta 500iu e3d sista månaden?
Citera
2014-12-26, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Gissar att du har totalt 5000iu. Menar du inte att du ska ta 500iu e3d sista månaden?

Har faktiskt 10000iu totalt fick dubbelt vid beställningen. Tanken är att köra 500 två gånger i veckan till kuren är slut. Men jag lyssnar gärna på dina råd när jag vet att du har personliga erfarenheter utav det.
Citera
2014-12-26, 16:52
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakeman88
Har fyra veckor kvar på min testo e 250ml kur och stack nyss 500iu hcg i magen pga mina kulor har blivit mindre. Jag tänkte köra 500iu i veckan . Några synpunkter på det upplägget?
När mina kulor krymt behöver jag minst 1000iu e3d om dom ska återhämta sig på några veckor.
Börja på 500 e3d och höj om det inte räcker.
Citera
2014-12-26, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
När mina kulor krymt behöver jag minst 1000iu e3d om dom ska återhämta sig på några veckor.
Börja på 500 e3d och höj om det inte räcker.

Tack
Citera
2014-12-26, 22:38
Medlem
qdqdqs avatar
Hur länge måste man köra HGH innan man kan utvärdera effekten, tycker redan att bulkfettet har minskat 2 veckor på. Har dessutom missköt mig ganska bra nu under jul när det gäller kosten. Sen tänkte jag på det här med minst 1 H innan man äter något, blir det bättre eller sämre ju längre man väntar finns det någon mer optimal tid? Har faktiskt sökt en hel del på det men inte hittat något.

Ska sänka mitt test nu ganska mycket och ligga lågt under min medicinering med roa, för att minska stressen på systemet tänkte jag. Så då blir ju HGH mer intressant att lägga till under en tid även om det är ganska dyrt, funderar även på IGF-1 LR har hört mycket bra och dåligt om det. Allt ifrån att det är helt värdelöst och att det inte finns någon riktigt IGF-1 LR, till att det är det bästa som finns i BB syfte.
Citera
2014-12-27, 06:05
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Hur länge måste man köra HGH innan man kan utvärdera effekten, tycker redan att bulkfettet har minskat 2 veckor på. Har dessutom missköt mig ganska bra nu under jul när det gäller kosten. Sen tänkte jag på det här med minst 1 H innan man äter något, blir det bättre eller sämre ju längre man väntar finns det någon mer optimal tid? Har faktiskt sökt en hel del på det men inte hittat något.

Ska sänka mitt test nu ganska mycket och ligga lågt under min medicinering med roa, för att minska stressen på systemet tänkte jag. Så då blir ju HGH mer intressant att lägga till under en tid även om det är ganska dyrt, funderar även på IGF-1 LR har hört mycket bra och dåligt om det. Allt ifrån att det är helt värdelöst och att det inte finns någon riktigt IGF-1 LR, till att det är det bästa som finns i BB syfte.

Om du får tag på apoteks-HGH så borde du köra det imo. Triglycerid-nedbrytningen kommer från första sticket, de indirekta effekterna i mån av muskelbyggande som kommer från att HGH inducerar en endogen IGF-1-utsöndring ur lever behöver lite mer tid för att ge sig till känna.

Att få tag på äkta IGF-1 LR3 är enligt överhängande åsikt omöjligt att få tag på utan särskilda kontakter i laboratorie-svängen. Får du tag i det så ska det dock vara något alldeles särskilt.

Gällande injektions-timing finns det inga föreskrifter gällande intag av mat. Dock påverkar insulin effekten av HGH, eller rättare sagt bidrar till en mer gynnsam miljö för IGF-1 att veka i, så att försöka få upp insulinnivåerna innan injektion kan ju va en idé. Annars är det viktigaste att tänka på att inte störa den naturliga utsöndringen av HGH, så stick det på morgonen alt tidig eftermiddag. (Förutsätter att din endogena HGH-produktion är normal)

Annars kan du läsa mer här: (FB) En guide till HGH - För nybörjare och proffs (Human Growth Hormone)

/aKAY
Citera
2014-12-27, 10:42
Medlem
qdqdqs avatar
Tack för bra svar aKAY! Jag tar det på morgonen och har vad jag vet inga problem med den normala hgh pulsen.
Citera
2014-12-27, 18:21
Bannlyst
Förra fredagen gjorde jag ett stick med testo och eq som skulle bli starten på en kur. Igår borde jag stuckit för jag kör e7d fast jag har varit förkyld i en vecka och är fortfarande det.(Halsen/näsan) Vad ska jag göra? Har inte lust o sticka när jag inte är frisk och vill inte slösa olja.
Citera
2014-12-27, 21:00
Medlem
Vet inte om detta är rätt tråd eller så men testar.

Jag har beställt Therma Labs Stackers, som innehåller 50mg efedrin, 50mg dmaa och 100mg koffein.
Hur många ska jag ta per dag? Hur mycket efedrin är "ok" att ta per dag? (är 1.57 och väger 53.)
Hur många timmar/minuter innan ett träningspass bör en ta dem? Jag tänkte använda dem för att bli av med hungerskänslor och bli piggare Tacksam för svar!
Citera
2014-12-27, 22:31
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relief
Vet inte om detta är rätt tråd eller så men testar.

Jag har beställt Therma Labs Stackers, som innehåller 50mg efedrin, 50mg dmaa och 100mg koffein.
Hur många ska jag ta per dag? Hur mycket efedrin är "ok" att ta per dag? (är 1.57 och väger 53.)
Hur många timmar/minuter innan ett träningspass bör en ta dem? Jag tänkte använda dem för att bli av med hungerskänslor och bli piggare Tacksam för svar!
Prova o ta 1 typ 30 min innan träning.
Har du kört effe tidigare? Om inte kan du prova o börja med en halv. Jag hatar efedrin
Citera
2014-12-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Prova o ta 1 typ 30 min innan träning.
Har du kört effe tidigare? Om inte kan du prova o börja med en halv. Jag hatar efedrin

Nope har aldrig testat effe innan.
Har testat tjack, concerta och koks vid festtillfällen men borde inte ha någon tolerans för uppåtgrejer eftersom jag tagit det så sällan. Good input, jag ska nog börja med en halv och höja allteftersom. Kanske svårt för andra att berätta för mig hur många mg efedrin per dag jag ska ta för att få den effekten jag vill ha. Varför hatar du det?
Citera
2014-12-28, 13:12
Medlem
Injektering av tren och testo e

Hej! Undrar vad som hände här on dagen. Satt normalt i benet precis som alltid, har varit on i 3 månader. När jag satt så började jag känna hosta kall svettades, stikningar i ansiktet och fingrarna, peppar smak i munnen. Vet någon vad det var som hände?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in