Citat:
Ursprungligen postat av
von_S
Fettot och bedragaren Leif Strömberg har alltså sökt jobb i Leksands nya "sportchefsgrupp". Han har då ingen skam i kroppen alls.
Jag räknar naturligtvis med att han får jobbet tillsammans med sin vapendragare Nyman eller vad han heter och fortsatt kalabalik i LIF.
Allvarligt? Hissen går verkligen inte hela vägen upp hos honom... Hur fan kan man ha sådan total brist på skam och självinsikt att man ens kommer på tanke att söka jobb hos Leksand med en sådan historik!?
Gårdagens vinst var den bästa julklappen. Så underbart att tysta jippo-globen med alla tuffa, "äkta" och arga isapa-supporters.