2014-12-27, 11:08
  #5617
Medlem
von_Ss avatar
Fettot och bedragaren Leif Strömberg har alltså sökt jobb i Leksands nya "sportchefsgrupp". Han har då ingen skam i kroppen alls.

Jag räknar naturligtvis med att han får jobbet tillsammans med sin vapendragare Nyman eller vad han heter och fortsatt kalabalik i LIF.
Citera
2014-12-27, 11:16
  #5618
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Fettot och bedragaren Leif Strömberg har alltså sökt jobb i Leksands nya "sportchefsgrupp". Han har då ingen skam i kroppen alls.

Jag räknar naturligtvis med att han får jobbet tillsammans med sin vapendragare Nyman eller vad han heter och fortsatt kalabalik i LIF.

Allvarligt? Hissen går verkligen inte hela vägen upp hos honom... Hur fan kan man ha sådan total brist på skam och självinsikt att man ens kommer på tanke att söka jobb hos Leksand med en sådan historik!?

Gårdagens vinst var den bästa julklappen. Så underbart att tysta jippo-globen med alla tuffa, "äkta" och arga isapa-supporters.
Citera
2014-12-27, 12:02
  #5619
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Fettot och bedragaren Leif Strömberg har alltså sökt jobb i Leksands nya "sportchefsgrupp". Han har då ingen skam i kroppen alls.

Jag räknar naturligtvis med att han får jobbet tillsammans med sin vapendragare Nyman eller vad han heter och fortsatt kalabalik i LIF.

Kan och minns inte Strömbergs förehavanden i Leksand. Möjligen att han misslyckades ta laget till Elitserien. "Bedragaren" låter intressant. Går det att utveckla?

Med Strömbergs namn uppe kan man förstås undra om Masken och Bergkvist också sökt?
Citera
2014-12-27, 12:53
  #5620
Medlem
.-.-.s avatar
Visst luktade det igår som Lehtonen börjar få upp farten? Han hade bra tempo, vann närkamper, vågade skjuta, det är bara att hoppas att han får in nästa kasse ganska snart så självförtroendet inte hinner rasa igen.
Nu är Widing på g också, det tog ett tag men bättre sent än aldrig.
Citera
2014-12-27, 17:56
  #5621
Medlem
Struisvogels avatar
Vill bara påpeka att Frölundas mål mot Linköping inte skulle varit mål enligt SHL.se

http://shl.se/artikel/61714/

Tycker dock att det nästan blir löjligt.
Citera
2014-12-27, 17:57
  #5622
Medlem
Ferross avatar
Niko Hovinen till Luleå, ett väldigt bra nyförvärv tror jag! Klar uppgradering från Larsson om inte annat.
Citera
2014-12-27, 17:58
  #5623
Medlem
SHL erkänner domarmisstag – Frölundas mål skulle ha underkänts
Citera
2014-12-27, 17:59
  #5624
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Niko Hovinen till Luleå, ett väldigt bra nyförvärv tror jag! Klar uppgradering från Larsson om inte annat.
Larsson lär troligtvis vara på väg någon annanstans. Malmö?
Citera
2014-12-27, 18:09
  #5625
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Vill bara påpeka att Frölundas mål mot Linköping inte skulle varit mål enligt SHL.se

http://shl.se/artikel/61714/

Tycker dock att det nästan blir löjligt.

Visst är det löjligt, lösningen? Nolltolerans mot spelare i målgården i samband med mål. Då slipper vi dessa bedömningar som är olika från gång till gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Niko Hovinen till Luleå, ett väldigt bra nyförvärv tror jag! Klar uppgradering från Larsson om inte annat.

Lite FBK över Luleå nu, värvar mycket utländskt.
Citera
2014-12-27, 18:11
  #5626
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Niko Hovinen till Luleå, ett väldigt bra nyförvärv tror jag! Klar uppgradering från Larsson om inte annat.
Snyggt. Ward skulle inte tillföra något i SHL denna säsong, bra att låta honom vara kvar i Asplöven.

Citat:
Ursprungligen postat av vf
Visst är det löjligt, lösningen? Nolltolerans mot spelare i målgården i samband med mål. Då slipper vi dessa bedömningar som är olika från gång till gång.



Lite FBK över Luleå nu, värvar mycket utländskt.
Mycket sant.
Citera
2014-12-27, 18:14
  #5627
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Vill bara påpeka att Frölundas mål mot Linköping inte skulle varit mål enligt SHL.se

http://shl.se/artikel/61714/

Tycker dock att det nästan blir löjligt.
Det kanske hade varit bättre för Frölunda om det inte blivit godkänt med tanke på det enorma spelövertaget dom hade (mer hunger).
Citera
2014-12-27, 18:15
  #5628
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Lite FBK över Luleå nu, värvar mycket utländskt.
Ett köplag som Färjestad blir vi aldrig.
Luleå ligger ju nästan i Finland och få skåningar/sörlänningar står ut att bo i evigt mörker så valet är begränsat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in