2014-12-25, 05:08
Bannlyst
Jag brukar ta mellan 200 - 500 tramadol mg några dagar i veckan mot smärta. Nu till helgen ska jag testa MDMA för första gången.

Om jag tar Tramadol dagen innan kan det göra att jag får sämre effekt på MDMA?
Senast redigerad av Warcrux 2014-12-25 kl. 05:18.
Citera
2014-12-25, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Kan starkt rekommendera de Vita Dominos.
Innehåller ca 220 mg MDMA och man behöver bara en halv för att det ska slå till ordentligt

Precis som när jag fick mina Gröna Handgranater, innehöll 200-220 mg MDMA Vart lite för mycket när jag tog en hel så en halv funkar utmärkt sen ta en halv igen när ruset börjar avta eller bara ta en halv igen efter några timmar Man blir så lycklig....

Vet du varför man snurrar så mycket och ser inte så bra? För det enda jag vet om E är att seratonin i hjärnan utlöser sig enormt mycket, men den lilla snurrigheten jag får vet jag inte varför, är det för resterande innehållet i E? ^^
Citera
2014-12-25, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofsolution
Precis som när jag fick mina Gröna Handgranater, innehöll 200-220 mg MDMA Vart lite för mycket när jag tog en hel så en halv funkar utmärkt sen ta en halv igen när ruset börjar avta eller bara ta en halv igen efter några timmar Man blir så lycklig....

Vet du varför man snurrar så mycket och ser inte så bra? För det enda jag vet om E är att seratonin i hjärnan utlöser sig enormt mycket, men den lilla snurrigheten jag får vet jag inte varför, är det för resterande innehållet i E? ^^
Nä, själva substansen (i detta fall MDMA - ibland innehåller de dock annat, eller både MDMA och något annat) ger effekt som ögonvobbel och det blir ju lite speciellt i synen då sas. Hur menar du med snurrigheten?
Citera
2014-12-25, 22:00
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Någon som vet hur röda maple leaf som finns i västra Götaland är?
Har precis införskaffat mig ett gäng och tänkte köra ikväll
Citera
2014-12-26, 23:51
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofsolution
Ska testa snart Rosa Stjärnor ca 140 MDMA
Aldrig testat dem förr, hur mycket bör jag ta då? Dessa potenta E?

Undrar oxå, sökt på pillreports men hittar ej just dessa, ser ej lika ut som dom jag fick. På pillreports är dem mer rosa...

BILD: http://s11.postimg.org/dpljxcsox/20141226_231619.jpg
Citera
2014-12-27, 00:06
Medlem
Ska inte dom där vara kraftigt dåliga?

Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Undrar oxå, sökt på pillreports men hittar ej just dessa, ser ej lika ut som dom jag fick. På pillreports är dem mer rosa...

BILD: http://s11.postimg.org/dpljxcsox/20141226_231619.jpg
Citera
2014-12-27, 00:14
Medlem
Begins avatar
faaaaan, ska dom va de? har ja tur kommer mina gröna granater in i tid, men tror tyvärr inte det. Har du provat dom eller vart står det att dom är kassa?
Citera
2014-12-27, 00:33
Medlem
Hört dom ska vara dåliga, här krängs dom iväg för 70 kr st, och folk köper knappt dom

Fast kan vara annan batch

Citat:
faaaaan, ska dom va de? har ja tur kommer mina gröna granater in i tid, men tror tyvärr inte det. Har du provat dom eller vart står det att dom är kassa?
Citera
2014-12-27, 00:58
Medlem
Begins avatar
Tack för svar, köpte dem av en vendor som sa att de hette pink rockstars 150mg mdma...hmmm bullshit?
Ser inte likadana ut som på pillreports....fan ja som tagit nintendo allstars de senaste gångerna o de har vart ren mdma känsla
Citera
2014-12-27, 01:03
Medlem
Verkar "funka" om man dubbeldroppar.

(FB) Frågor om olika batchar av Ecstasypiller

Citat:
Tack för svar, köpte dem av en vendor som sa att de hette pink rockstars 150mg mdma...hmmm bullshit?
Ser inte likadana ut som på pillreports....fan ja som tagit nintendo allstars de senaste gångerna o de har vart ren mdma känsla
Citera
2014-12-27, 01:31
Medlem
Nån som vet om supermansen med PMMA har nått Sverige än eller om dom fortfarande är säkra?
Citera
2014-12-27, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Nån som vet om supermansen med PMMA har nått Sverige än eller om dom fortfarande är säkra?

Vad är PMMA? En snubbe jag känner sa att han "snart" kunde fixa supermans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in