2013-12-21, 03:57
Medlem
krooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Var det inte rolex å äpplen man skulle hålla sig borta ifrån? har iaf för mig att det var så och att nån av dom hade lett till dödsfall, pallar inte kolla upp de just nu men varnar iaf så att ni läser på om dom innan ni slänger i er dom.

Ja det känns sådär att sälja sådant. Sen kan man ju alltid diskutera dödsorsaken, berodde det på de klassiska slarvet vid intag eller var det helt enkelt knappen som var dödlig. Usch nu ångrar jag mitt köp haha Synd att jag själv bestämt mig för att inte själv ta fler för annars hade man ju enkelt kunnat testa själv.
Kan dock inte "röda" knapparna än, några andra med erfarenheter av dessa?
Citera
2013-12-21, 14:52
Medlem
Hittar inte svaret på de jag söker. Min kompis kom över ett par knappar som var rätt fischy sa han.
De är blåa med en döskalle (tror han, den är lite otydlig) på och står "Trance" på baksidan av dessa.

Någon som vet något om dessa? Polarn vill inte hamna på dödsbädden..
Citera
2013-12-21, 23:51
Medlem
Ätit rosa tärningar ikväll, de är tryck i dom!

Dock är med eufori dessa.. Beror helt på vad/vilka man jämnför men dock..
Senast redigerad av nobody123 2013-12-21 kl. 23:59.
Citera
2013-12-22, 14:41
Medlem
Någon som högst troligt är jag själv körde på dessa piller senast. Tog av båda samt är novis så jag kan inte bedömma effekten. Jag ska köra igen från någon av dessa på nyår och vill inte mixa denna gång. Vilka ska jag ha?

http://i42.tinypic.com/znpjpg.jpg

En sorten är blå med brytskåra och en usb-symbol som jag inte hittat i tråden. Den andra är grön TRANCE/Spaceman som vi sett mycket av (mest blå?).

Enligt kranen är de gröna mer chill. Hur kommer sig det i så fall? Jag föredrar kramkalas och soffhäng framför dans.

Om det inte är helt fel tråd så tar jag gärna rekommendation kring preload. Jag har Noopept och 5-HTP.
Citera
2013-12-22, 15:19
Medlem
drar över gränsen i veckan och ska besöka en polare uppe i Skåne. Han trillade över ett par rosa utropstecken. har någon hört någonting om dessa??
Citera
2013-12-22, 22:31
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
drar över gränsen i veckan och ska besöka en polare uppe i Skåne. Han trillade över ett par rosa utropstecken. har någon hört någonting om dessa??

Ngn som testat bentley knapparna ?
Hur är de
Citera
2013-12-22, 23:24
Medlem
46532s avatar
Minns min ecstasy oskuld, rosa Versace, helt underbart, nu för tiden är dom flesta batchar lite si & så tycker jag!
Citera
2013-12-23, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 46532
Minns min ecstasy oskuld, rosa Versace, helt underbart, nu för tiden är dom flesta batchar lite si & så tycker jag!

Detta året har ju varit rena julafton för ecstasy, alla batches jag kom över i våras var extremt potenta.
Citera
2013-12-23, 00:55
Medlem
46532s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Detta året har ju varit rena julafton för ecstasy, alla batches jag kom över i våras var extremt potenta.

Var flera år sedan jag körde E, & många av dom sista gångerna jag tog var de runt utsagt skit! Så jag uttryckte mej lite klumpigt när jag skrev "nu för tiden" hehe. Kanske ska ta upp E banan igen, körde MDMA i sommras dock, sådär tyckte jag!
Citera
2013-12-23, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 46532
Var flera år sedan jag körde E, & många av dom sista gångerna jag tog var de runt utsagt skit! Så jag uttryckte mej lite klumpigt när jag skrev "nu för tiden" hehe. Kanske ska ta upp E banan igen, körde MDMA i sommras dock, sådär tyckte jag!

De senaste åren 2008-2012 skulle jag vilja påstå vara riktigt torra, precis som det kommer att bli nu framöver också. Q1-Q2 2013 fanns det extremt mycket ecstasy mycket tack vare silkroad. idag ser det inte lika bra ut och det börjar tyna bort igen. Glöm inte bort att ecstasy aldrig är så jävla bra mer än ett par gånger, ruset förändras permanent för oss alla och det är inte samma 'wow' känsla som uppnås, snarare ett mysigt rus.
Citera
2013-12-23, 13:44
Medlem
Joheins avatar
Någon som käkat röda Route 66 och Blåa/Gröna Androider(Spaceman, trance, eller vad dom kallas)?

Hört så mycket olika om Route 66, vissa säger att dom är dunder, andra säger att dom är lika bra som blåa androider, andra säger att dom är sämre. Behöver lite mer kött på benen, vad tycker ni? Har bara testat dom blåa androiderna.
Citera
2013-12-23, 14:03
Medlem
kkickinits avatar
White speakers

Synd bara att de inte är det lättaste att få tag på... Blir nästan besviken när jag tar andra knappar efter speakers-ruset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in