2014-12-26, 00:14
Medlem
bozze4evigts avatar
Vad rekommenderar ni för tårta för ca 500kr?

Jag köpte Avantgarde ifjol och minns att jag vart imponerad då, så det kan lika gärna bli den i år igen.
Men rekommenderar ni något annat? Har inte möjlighet att åka till skåne för att handla.

Samt vilka pjäser rekommenderar ni som har mest "bang for the buck", högst smäll alltså, det ska kännas i bröstet =)
Citera
2014-12-26, 00:16
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidi-Sine
1x daytona 1x super salute samt Kick off

Bra skit Fyrverkerimästarnas eller Royal Partys Kick Off?
Citera
2014-12-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Bra skit Fyrverkerimästarnas eller Royal Partys Kick Off?

Royal party, den imponerade mig rijält
Citera
2014-12-26, 00:25
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Funderar på den. Harryb gillade inte slutet, och sure, jag håller med, men den verkar ha asgoa knallar och sticker ut med chrysantemum, så det kanske blir en sån

Har fortfarande lite beslutsångest
Citera
2014-12-26, 00:32
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:

Citat:
Funderar på den. Harryb gillade inte slutet, och sure, jag håller med, men den verkar ha asgoa knallar och sticker ut med chrysantemum, så det kanske blir en sån

Hade den förra året, och tyckte nog det var en av de bästa tårtorna jag haft sett till storlek på smällarna. Riktigt härligt tryck med i denna pjäs! Enligt mig var finalen helt okej, visst, knaster är inte min grej, men det gjorde jobbet iaf!

Btw, så heter den numera Kick On, och inte Kick Off (förväxlades med FM's Kick Off som var testvinnare, och var tvungen att byta namn efter dispyt)
Citera
2014-12-26, 00:59
Medlem
Vart kan man köpa pyroteknik med fri frakt

Hej Jag undra vart man kan köpa pyroteknik med fri frakt? Tacksam för svar :-)
Citera
2014-12-26, 01:03
Medlem
mrbooms avatar
Citat:

Annars om du vill ha en kortare variant så finns ju EF:s Top Fuel : https://www.youtube.com/watch?v=BZJYvOVJ44o iofs utan blink men ..
Citera
2014-12-26, 01:09
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Hade den förra året, och tyckte nog det var en av de bästa tårtorna jag haft sett till storlek på smällarna. Riktigt härligt tryck med i denna pjäs! Enligt mig var finalen helt okej, visst, knaster är inte min grej, men det gjorde jobbet iaf!

Btw, så heter den numera Kick On, och inte Kick Off (förväxlades med FM's Kick Off som var testvinnare, och var tvungen att byta namn efter dispyt)

Det rätta namnet är Kick Off/On, bara jag som är lat Men jag förstår din kompromiss!

Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Annars om du vill ha en kortare variant så finns ju EF:s Top Fuel : https://www.youtube.com/watch?v=BZJYvOVJ44o iofs utan blink men ..

Fast lite lägre kaliber va? Ser den inte på 4verkeris hemsida i år, though.
Citera
2014-12-26, 01:18
Medlem
mrbooms avatar
Citat:
Det rätta namnet är Kick Off/On, bara jag som är lat Men jag förstår din kompromiss!

Fast lite lägre kaliber va? Ser den inte på 4verkeris hemsida i år, though.

mmm 45mm vs 48mm 39g krut vs 40g krut per skott skitsamma liksom . Jo den finns där så bara välja å vraaga
Citera
2014-12-26, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fp3
Jag tycker det var dyrt, mycket bättre innan...
Ja, ÖoB gör mig riktigt besvikna. Inte ens tigerraketer är till försäljning...

Å andra sidan vill jag bara åt de små fyrverkerierna. Blir nog en hel del crackling balls och miniraketer.
Senast redigerad av noggerlen 2014-12-26 kl. 02:24.
Citera
2014-12-26, 02:20
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Så det är varannan stjärna och varannan knall, eller är det bara knall?

Jo knall och knall det är 8-10 st Dragon balls som skjuts ut inte mer. Men lätt värt att ta och testa båda då dom kostar 4 kr st!
Citera
2014-12-26, 02:22
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Jo knall och knall det är 8-10 st Dragon balls som skjuts ut inte mer. Men lätt värt att ta och testa båda då dom kostar 4 kr st!

Vad menar du när du säger "dragon balls"? Är det som Crackling Tail då eller vad menas med detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in