2014-12-24, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Bra där din pajas då nämner du det i ditt inlägg då och inte hemlig gör det som om Backa inget var, Backa utmanade hela Gårdsten sen var det Ali som tog ledningen och fick hybrisen och gapa med dom andra tät i följd behöver inte nämna namn.

Han representerar inte Gårdsten men det var inte bara han som blev utmanad han hade killar som Ns son och flera andra tongivande personer dom blev utmanade med tillsammans med honom. Dom och han backade för utmaningen och låt inte det här låta som det var bara Alis problem det var deras, enu något du inte visste om eller du inte vill ofantligt göra.

Där är ett bevis på att du är en stor jävla bluff antingen väljer du vad du vill skriva eller så vet fu inte ett piss.

Angered är splittrade och är inte som dom var när dom var en allians med dom andra gängen som AZLOT säger dom ingick i en packt MOt BMC det vet du och det vet alla till och med dom själva har och kan bekräfta att dom samarbetade med andra gäng och nätverk under det kriget som till exempel Bergsjön, vissa ur Ali Khan, vissa ur Albanerna så sluta spela kunnig dom var minst 30-40 personer som ingick i en allians resten var springisar.

Säg sanning i stället man är tvungen o slå dig på fingrarna för att du ska tala om utmaningen mot Backa som du föklara som aldrig hänt eller att Gårdsten aldrig blivit utmanade och backa Mot just Backa
Nu snackar du om i sammanhanget helt ovidkommande detaljer.

Jag sa att vasa skulle krossa backa och det skulle dem göra, för vet du vilka som var där så håller du käften nu. Om nu Ali backat för backa så är det tråkigt men alla som vet något vet att de på vasa är en 98% Gårdsten, med Mr Nas'' är i bakgrunden och Alikhan och andra tunga personer. Säger du att hela alikhan plus Nas''rs albaner, plus massa kurder skulle backa för backa så har du jävligt fel för 300 pers backar inte för lite förvirrade kappvändare.
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Du skriver som en kråka. Men jag håller med dig till fullo att xtroverto är en stor jävla bluff.
Bra där, osaklig kritik framställer dig som en obildad person.
Citat:
Förlåt rättar lite då och då efter inläggen skriver på en sån dålig jävla samsung mobil.

Xtro är en riktig bluff.

Han håller sanningar och händelser utanför och sen bekräftar dom när man slår han på fingrarna. Antingen vet han ingenting eller så är han en mytoman Pajas som vet allt men bara älskar och ljuga.
Läs ovan och tänk lite.
Citat:
Ja, förmodligen sitter han i rummet bredvid Joel Rapo och skriver. En jävla nolla helt enkelt. Om han känner alla dessa människor som han påstår så förstår jag inte varför han sitter här och fiskar information. Nyss kom det fram att han är bästa kompis med alla som grundade Wisemen. Ändå sitter det harmynta mongot och frågar saker han direkt borde känna till om han nu är så tajt med de riktiga WM gubbarna.
jag kan sitta bredvid Tomas Quick, jag har fortfarande rätt.
Citera
2014-12-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ja, förmodligen sitter han i rummet bredvid Joel Rapo och skriver. En jävla nolla helt enkelt. Om han känner alla dessa människor som han påstår så förstår jag inte varför han sitter här och fiskar information. Nyss kom det fram att han är bästa kompis med alla som grundade Wisemen. Ändå sitter det harmynta mongot och frågar saker han direkt borde känna till om han nu är så tajt med de riktiga WM gubbarna.
Jag är riktigt bra kompis med WMs tyngsta gubbar, med P.O i spetsen. Kr''ge och andra var med och bildade ligan, så du munhugger med fel person. Din jävla idiot.
Citera
2014-12-25, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nu snackar du om i sammanhanget helt ovidkommande detaljer.

Jag sa att vasa skulle krossa backa och det skulle dem göra, för vet du vilka som var där så håller du käften nu. Om nu Ali backat för backa så är det tråkigt men alla som vet något vet att de på vasa är en 98% Gårdsten, med Mr Nas'' är i bakgrunden och Alikhan och andra tunga personer. Säger du att hela alikhan plus Nas''rs albaner, plus massa kurder skulle backa för backa så har du jävligt fel för 300 pers backar inte för lite förvirrade kappvändare.

Bra där, osaklig kritik framställer dig som en obildad person.

Läs ovan och tänk lite.

jag kan sitta bredvid Tomas Quick, jag har fortfarande rätt.

Mytoman.

Dom är indelade i två falanger och har inget samarbete mer än att dom hälsar på varandra och inte trampar på varandra igen. Det här är en HA tråd och HA är fittor som viker sig mot motstånd som bitts slut om den saken nu.

Du är en jävla bluff jag vet exakt vilka som va där och vet exakt vilka som vek sig mot Backa båda dessa falanger gjorde det ingen av dem bjöd upp till dans efter hotet.
Senast redigerad av vanto 2014-12-25 kl. 01:34.
Citera
2014-12-25, 01:45
Medlem
Citat:
Mytoman.

Dom är indelade i två falanger och har inget samarbete mer än att dom hälsar på varandra och inte trampar på varandra igen. Det här är en HA tråd och HA är fittor som viker sig mot motstånd som bitts slut om den saken nu.

Du är en jävla bluff jag vet exakt vilka som va där och vet exakt vilka som vek sig mot Backa båda dessa falanger gjorde det ingen av dem bjöd upp till dans efter hotet.
Okej, så jag är mytoman.

Berätta vem i Backa som kan skrämma galningen i Alikhan, jag nämner inte hans namn, för du ska veta vem jag menar. Inte en jävel kan få bort honom.
Citera
2014-12-25, 01:57
Medlem
Citat:
Okej, så jag är mytoman.

Berätta vem i Backa som kan skrämma galningen i Alikhan, jag nämner inte hans namn, för du ska veta vem jag menar. Inte en jävel kan få bort honom.

Lyssna bara på dig själv tro du att han e Stålmannen det finns och det har funnits folk med mer heder och respekt som ligger och vilar i frid nu. Det var nära att Naz.r gjorde det Arkan gjorde det jag kan räkna upp namn efter namn. Det räcker att vissa personer börja tröttna på riktigt och helt då vet du nog att patron hylsor e det ända som finns som bevis efter en massaker tro inte för mycket det förklarar bara allt om dig att du är född i en gränd med benen först.

Jag pratar inte bara om Backa eller om någon spiciel, det räcker att en gato soldat får rätt tillfälle så e det slut så e det med mig, dig, och dina gudar det handlar inte om vem man är det handlar om vad man gör.

Vet mycket väl när den personen blivit rädd och tänkt en extra gång det behöver vi inte gå in på.
Senast redigerad av vanto 2014-12-25 kl. 02:00.
Citera
2014-12-25, 02:02
Medlem
Citat:
Lyssna bara på dig själv tro du att han e Stålmannen det finns och det har funnits folk med mer heder och respekt som ligger och vilar i frid nu. Det var nära att Naz.r gjorde det Arkan gjorde det jag kan räkna upp namn efter namn. Det räcker att vissa personer börja tröttna på riktigt och helt då vet du nog att patron hylsor e det ända som finns som bevis efter en massaker tro inte för mycket det förklarar bara allt om dig att du är född i en gränd med benen först.

Jag pratar inte bara om Backa eller om någon spiciel, det räcker att en gato soldat får rätt tillfälle så e det slut så e set med mig, dig, och dina gudar.

Vet mycket väl när den personen blivit rädd och tänkt en extra gång det behöver vi inte gå in på.
Som sagt, jag vet inte exakt vilka de i Backa är, men du vet att vissa inte skulle kliva undan frivilligt. Ok att några i backa är hårda jävlar, men sammantaget så skulle dem inte lösa en hel konflikt med eliten in HA eller de hårda jävlarna i AK-familjen.

För varför är de mulade då om de är så jävla tunga?

Edit: rör du N'''er så är det som att begå självmord, du kommer aldrig undan med det.
Senast redigerad av xtroverto 2014-12-25 kl. 02:09.
Citera
2014-12-25, 02:20
Medlem
Citat:
Som sagt, jag vet inte exakt vilka de i Backa är, men du vet att vissa inte skulle kliva undan frivilligt. Ok att några i backa är hårda jävlar, men sammantaget så skulle dem inte lösa en hel konflikt med eliten in HA eller de hårda jävlarna i AK-familjen.

För varför är de mulade då om de är så jävla tunga?

Edit: rör du N'''er så är det som att begå självmord, du kommer aldrig undan med det.

Jag trodde du var på läst min vän men du bevisar återigen att du är en bluff. Backa är inte och var inte som dom va förr under 2011-12 men det trodde jag att du visste samma sak som alliansen som låg i konflikt med BMC är inte som den var förr.

Back var starka den tiden tills dom utrota varandra internt det är 3 läger i backa nu och 3 läger i angerd.

En sak som jag e säker på att du inte visste är att Mohame* semlan har en kusin som är med Gårdsten nu och det var han som samanförde båda nätverken efter deras munhugg. Dom hade nära relation till Bergsjön med och det var Mohame*s påhitt. Men nu kusinen som sitter och är med N och hans sons vänner vad händer där tro du ellet kommer o hända i Backa eller i Gbg överhuvudtaget. Om du vet så mycket så är det inget han kommer o släppa men vet du öns vem denna person är din flöjt. Svara gärna på det inom 2 min.

Sen så har du missat allt det där som backa gjorde mot röd vita och bjöd upp dem på dans flera gånger sånt väljer du att missa. Du e kanon
Senast redigerad av vanto 2014-12-25 kl. 02:25.
Citera
2014-12-25, 02:22
Medlem
Citat:
Jag trodde du var på läst min vän men du bevisar återigen att du är en bluff. Backa är inte och var inte som dom va förr under 2011-12 men det trodde jag att du visste samma sak som alliansen som låg i konflikt med BMC är inte som den var förr.

Back var starka den tiden tills dom utrota varandra internt det är 3 läger i backa nu och 3 läger i angerd.

En sak som jag e säker på att du inte visste är att Mohsme* semlan har en kusin som är med Gårdsten nu och det var han som saman förde båda nätverken efter deras munhugg. Dom hade nära relation till Bergsjön med och det var Mohame*s påhitt. Men nu kusinen som sitter och är med N och hans sons vänner vad händer där tro du ellet kommer o hända i Backa eller i Gbg överhuvudtaget. Om du vet så mycket så är det inget han kommer o släppa men vet du öns vem denna person är din flöjt. Svara gärna på det inom 2 min.
Vi kan älta detta i oändlighet, MS är mulad, de tunga albanerna är det inte och sedan kan vi spekulera i varför. men du rör inte albanerna eller några i toppen av de andra utan att inom några år själv planera din egen begravning

Jag säger inte att Backa-toppen är flöjtar, men ingen, INGEN, är på ex n''ers nivå. Ingen.

Backa-gubbarna mular varandra, flera är som du säger med i andra, eller har vågar gå emot sina egna. Du kan aldrig ta bort HA-topparna eller albanernas toppar utan att själv bli klippt. Aldrig.
Senast redigerad av xtroverto 2014-12-25 kl. 02:28.
Citera
2014-12-25, 02:33
Medlem
Citat:
Vi kan älta detta i oändlighet, MS är mulad, de tunga albanerna är det inte och sedan kan vi spekulera i varför. men du rör inte albanerna eller några i toppen av de andra utan att inom några år själv planera din egen begravning

Jag säger inte att Backa-toppen är flöjtar, men ingen, INGEN, är på ex n''ers nivå. Ingen.

Backa-gubbarna mular varandra, flera är som du säger med i andra, eller har vågar gå emot sina egna. Du kan aldrig ta bort HA-topparna eller albanernas toppar utan att själv bli klippt. Aldrig.

Förstår du ens själv vad du skriver?
Citera
2014-12-25, 02:33
Medlem
Citat:

Hahaha där ser man visste att du var en bluff.

Sama* =n Heter han bor i Gårdsten och hänger med med hela ligan och är Bröderna Selmans kusin han sitter dock inne nu och kommer ut när som hälsat får se då om grabbarna e sugna på lite pangande eller om dom drar en kovändning mot Sama* och låter honom sköta det själv med lille MS.

Det är inte roligt att ge sig in i något när man vet att förluster kommer att skördad för det gör det på båda sidor i krig.

Men du som e proffs i allt med gäng visste inte att bröderna semlan hade en äkta kusin i Gårdstens alliansen med topparna som fdu säger.

Bluff bluff bluff

Vi kan sluta älta nu eller motbevisa mig att den här kusinen inte finns eller var det något du höll för dig själv igen. Pajad
Citera
2014-12-25, 02:35
Medlem
Citat:
Hahaha där ser man visste att du var en bluff.

Sama* =n Heter han bor i Gårdsten och hänger med med hela ligan och är Bröderna Selmans kusin han sitter dock inne nu och kommer ut när dom hälsat får se då om grabbarna e sugna på lite pangande eller om dom drar en kovändning mot Sama* och låter honom sköta det själv med lille MS.

Det är inte roligt att ge dig in i något när man vet att förluster kommer att skördad för det gör det på båda sidor i krig.

Men du som e proffs i allt med gäng visste inte att bröderna semlan hade en äkta kusin i Gårdstens alliansen med topparna som fdu säger.

Bluff bluff bluff

Vi kan sluta älta nu eller motbevisa mig att den här kusinen inte finns eller var det något du höll för dig själv igen. Pajad

Han kan vara kusin med italienska maffian, den tuffaste i Backa har likförbannat fått en skottsalva i trynet och är borta idag, sen att hans kusin bytt sida säger väl allt, eller vad tycker du?
Citera
2014-12-25, 02:38
Medlem
Citat:
Han kan vara kusin med italienska maffian, den tuffaste i Backa har likförbannat fått en skottsalva i trynet och är borta idag, sen att hans kusin bytt sida säger väl allt, eller vad tycker du?

Bytt sida han har aldrig bytt sida. Men det visste väl du eller hahaha du tro att du vet men du vet inte allt kompis.

Ingen är perfekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in