2014-12-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O9C
Bandidos är hårdare än hells angels. hells angels åker på däng och gör inget åt det, bandidos blir skjutna och återvänder med bomber. hells angels är kärringar.

Bandidos är riktiga krigare, hells angels ger sig på raggarklubbar med barnfamiljer och skickar ut sina pojkar i red and white när dom inte törs göra något själva. Och dom flesta i red and white är hemlösa luffare utan pengar iaf i sthlm vad jag har märkt.

Snälla rara söta du, innan du skriver något påhitt kan du väl läsa på lite iallfall? Troll.
Citera
2014-12-23, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enjoykung
Snälla rara söta du, innan du skriver något påhitt kan du väl läsa på lite iallfall? Troll.
Fast det är väl genom att läsa på som man inser att HA är värsta syltryggarna. BMC är rätt ointressanta, verkar mest dra till sig skit men HA har ett rykte att leva upp till och det gör man fan inte. Riktigt nördgäng.
Citera
2014-12-23, 23:05
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enjoykung

Ojojoj. Här trampades det på ömma tår.
Att någon ens har mage att snacka skit om dessa dyslektiska, inavlade, harmynta och degenererade bakterier!?
Låt oss börja så här... Läs på och läs riktigt noga nu för det är antagligen din enda chans. Det enda som är 1% med de här våldtagna små knyttena är intelligenskvoten de besitter och andelen medborgare som respekterar dem. För det andra. Hur många elaka jävlar finns det i världen? Förmodligen hundratusentals.
Men mig veterligen har ingen av de mest elaka jävlarna någonsin varit med i nån jävla töntklubb för inbördes beundran. Sådana här sammanslutningar är bara till för dem som aldrig fick hår på snoppen i högstadiet.
Senast redigerad av Nidingr 2014-12-23 kl. 23:15.
Citera
2014-12-23, 23:47
Medlem
azlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
HA har aldrig varit i konflikt med förortsgäng i någon stad, men det har BMC och de har blivit mosade av några.

RWC har säkert många töntar men de har även flera som är vassa, de har mulat några gånger och man såg ju vad de gjorde med OMC på en krog i Stockholm.

RWC har flera som kör hoj, de delar lokal med HA, det är en helt annan nivå på majoriteten av dem jämfört med BMCs X-team.

Att de som kallades alliansen slaktade BMC kan jag fatta, det var ju grabbarna i den andra tråden, men att backakillarna ens drog igång en konflikt mot BMC, något de aldrig skulle våga mot HA.

Så att du har rätt i att BMC inte viker sig och är i trubbel oftare må stämma, men vad säger det? Konflikter är aldrig av godo liksom.

Sedan såg vi ju när de båda hamnade i en jättekonflikt med varandra vem som skördade flest offer.

Jämför storleken på klubbarna, vilka som är livvakter till kändisar, vilka som har de mest påkostade klubbhusen. HA är herre på täppan i den världen, det kan man inte förneka.

Kolla hur många uteslutna från HA som söker sig till bandidos och som kommer med, och se det omvända, har HA ens tagit emot någon utesluten bandit?

Sedan finns det ex där HA värvat enorma mängder av BMC, men det omvända finns inte. O S V,

Du är inte till mycket sanning hela tiden men sanning har du ofta.

Här håller jag inte med dig BMC klarar sig bättre i krig med förorten en HA gör. BMC är förorten dom byggde upp sin grund i förorten här i Göteborg dom har många trådar knutna från Angered till Biskop, Bsjön, Backa och ända ut till till Frölunda.
Att hela Gbg var tvungna att gå In i en allians är inte plus poäng det fattar du väl titta i dag vilka som håller ihop ingen av dem värka vara så bra vänner nu det ända dom hade den tiden var att dom hade samma hot mot sig.

Att X-team förlorade slaget är inget att skämmas över tro inte någon annan av dessa gäng skulle existerat om dom hamnade i samma spiral och det vet alla här i Göteborg det har hänt och det kommer o hända igen. Albanerna för svann 3 gånger under 2000 talet i krig eller att dom utrota varandra
hur snacket går eller gick efter var att BMC tar inte skit dom backar inte mot konflikter och alla vet att e det problem där i Göteborg så förvänta dig motstånd från Bmc.

Sanning måste fram trött att läsa folks inlägg som började intressera sig om gäng och dylikt i börja Av 2013.

Jag själv tycker att det var rätt åt X-team och Bmc för dom fick för mycket storvansinne det som var synd var att det var dom yngre ungtupparna som bröstat upp sig. Finns alltid stora förlorare i stora krig den här gången var det dom.

Om man lägger upp det så här.

Det var: BMC/Xteam Göteborg VS hela Angered som innefattar 7 småstadsdelar som skulle gå under namnet Gårdstens alliansen, sen utöver det Bergsjön, Kortidala, Backa, Biskopsgården, Frölunda, Tynnered, Tigrarna, Albaner 2 st familjer, familjer från Arabiska/kurdiska delar som Alikhan mm, Asir.

Vad man inte får glömma är att Hells Angels och RWC som inte vågade visa vad dom tyckte eller vart dom stog underkonflikten med hjälpte till.

Sen ska man inte glömma att det fanns massa andra små nätverk som anslöt sig ,krig är krig och har man bjudit upp till dans så får man dansa men kom-ihåg att det var inte bara dom röd gula som dansade tango folk vet mycket väl att dem fick dansa tango då och då. Man får inte en hel stad emot sig för att man inte har gjort något. Så glöm inte en sak Hells Angels hade bajsat ner sig om dom satt i samma sitts. 100 mot 10 är inga odds

Finns många som lyfte hatten åt hattarna i det kriget trots förlusten det e bara att erkänna.

I dag frodas rödgula och dom vinner mark och dom finns åter igen i samma förorter där dom inna fanns och jag som själv är från förorten kan prata för förorten här i Göteborg har vi mer respekt för BMC än Hells Angels.

Om jag förklarar det så här.
BMC är huved värk
Hells Angels är ro

Stor skillnad.

X-team är ingen Mc klubb och därför kör ingen hoj
Raw får bära väst därför kan de köra hoj

Vad vet du om mulat finns det en bok du har där hemma vem som mular. För att Raw har åkt fast och dömts till morden är ju fan inget att klappa händerna för. Finns gäng och nätverk som mulat flera gånger utan att det skryts om det fattar du väl, sen så är OMC är inget och hänga i granen. Eller du är så jävla dum och tro att I DAG MULADE BJÖRN LIGAN EN AV FISK LIGAN. Idiot

HA skördade flest offer men vem av dem vann det stora slaget och vem av dem förlorade mest på kriget
Ha kunde låta BMC vandra in i Norden och sluppit åkt på nerköp. BMC förlorade med det var det värt om man ska se det på det viset.

Vem vann Vitnamn kriget USA ELLER VITNAMN

I bland vet du en hel del men i bland undrar man vem fan du e.
Senast redigerad av azlot 2014-12-24 kl. 00:32.
Citera
2014-12-24, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O9C
Bandidos är hårdare än hells angels. hells angels åker på däng och gör inget åt det, bandidos blir skjutna och återvänder med bomber. hells angels är kärringar.

Bandidos är riktiga krigare, hells angels ger sig på raggarklubbar med barnfamiljer och skickar ut sina pojkar i red and white när dom inte törs göra något själva. Och dom flesta i red and white är hemlösa luffare utan pengar iaf i sthlm vad jag har märkt.

Ligger en hel del sanning i det här faktiskt.

Att HA inte gav igen efter VASA kommer garanterat få oönskade effekter framöver om de inte redan har det.

Säg att en ny organisation eller angereds killarna hamnar i luven på HA en gång till. Denna gången kanske det handlar om en tyngre affärstvist - vem ska sälja vad eller vidare. När man vet att HA backar så kommer man utan tvekan att köra över dem en gång till.

Därigenom dalar de i hierarkin undan för undan.
Citera
2014-12-24, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Skulle nog nästan vilja påstå att det är bland de tyngsta i Svea rike..
Ja, de skulle kunna svara upp mot vilka som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av azlot
Du är inte till mycket sanning hela tiden men sanning har du ofta.

Här håller jag inte med dig BMC klarar sig bättre i krig med förorten en HA gör. BMC är förorten dom byggde upp sin grund i förorten här i Göteborg dom har många trådar knutna från Angered till Biskop, Bsjön, Backa och ända ut till till Frölunda.
Jag vet exakt alla som är med i HA och BMC och jag vet exakt alla som är att räkna med i orten, visst att första upplagan av x-team var tuffingar från Hisingen med flera riktiga dårar, men så är det inte idag. RWC krossar teamet när som helst, RWC skulle inte kunna stå sig mot eliten i orten men HA skulle kunna ge dem en seg match men de skulle tvingas kapitulera till slut för idag har du för många dårar i orten och de har en helt annan struktur med lite maffia-stuk på sina grejer.
Citat:
Att hela Gbg var tvungna att gå In i en allians är inte plus poäng det fattar du väl titta i dag vilka som håller ihop ingen av dem värka vara så bra vänner nu det ända dom hade den tiden var att dom hade samma hot mot sig.
Det var väl för fan inte hela GBG, det var en oplanerad sammanslagning av lite tuffingar från Angered som bara reagerade och störde sig på BMC, jag käner dem och jag vet att de stör sig rent allmänt på foll som kaxar sig i västar, men HA är inte ute där och utmanar dem och HA beter sig och HA har pengar och kan bjuda in dem på feta fester och annat. HA bemöts med respekt för HA har koll och HA kan, om de verkligen lägger all kraft, ge dessa en jävligt svår match, de kan engagera de ledande albanerna, och iaf få till ett möte där orten måste lyssna vad som sägs, man kan inte bara pissa på HA, inte heller på BMC, men för att återknyta så var alliansen ingen jävla sammansvärjning av GBG, det var ca 10 st tuffa pojkar från ena sidan av stan.

Citat:
Att X-team förlorade slaget är inget att skämmas över tro inte någon annan av dessa gäng skulle existerat om dom hamnade i samma spiral och det vet alla här i Göteborg det har hänt och det kommer o hända igen. Albanerna för svann 3 gånger under 2000 talet i krig eller att dom utrota varandra.

jag vet inte om jag fattar dig rätt här, men säger du att albanerna försvunnit nån gång? Inte en enda jävla gång har de vikit ner sig, visst hade de problem med Hamdi och OG, men då hade ju OG de värsta jävlarna i landet. De kan vara den galnaste gruppen som existerat, varenda jävel där har skjutit folk i skallen för fan.

men albanerna har aldrig försvunnit, de är starkast idag och de var starkast då, säger du annat har du noll koll.
Citat:
hur snacket går eller gick efter var att BMC tar inte skit dom backar inte mot konflikter och alla vet att e det problem där i Göteborg så förvänta dig motstånd från Bmc.

jag vet exakt vad BMC går för, jämför backa med killarna på vasa, de skulle äta upp backa på en månad, de skulle kunna få alla i backa att flytta från stan om de ville, de är klasskillnad så det stänker om det. Skulle vasa utmana BMC så må hända att BMC skulle anta detta, men det skulle inte vara roligt och de skulle veta vad som väntade.

Citat:
Sanning måste fram trött att läsa folks inlägg som började intressera sig om gäng och dylikt i börja Av 2013.

skulle du kunna konkretisera vad du vet om detta som inte jag vet? Jag vet att jag har bättre koll och jag träffar dessa dagligen så vad försöker du säga?

Citat:
Jag själv tycker att det var rätt åt X-team och Bmc för dom fick för mycket storvansinne det som var synd var att det var dom yngre ungtupparna som bröstat upp sig. Finns alltid stora förlorare i stora krig den här gången var det dom.
gamla teamet var tuffingar, men just starten på en konflikt var lite komisk, där visade BMC dålig koll och överskattade sig själva.
Citat:
Om man lägger upp det så här.

Det var: BMC/Xteam Göteborg VS hela Angered som innefattar 7 småstadsdelar som skulle gå under namnet Gårdstens alliansen, sen utöver det Bergsjön, Kortidala, Backa, Biskopsgården, Frölunda, Tynnered, Tigrarna, Albaner 2 st familjer, familjer från Arabiska/kurdiska delar som Alikhan mm, Asir.
Sluta få det att verka som det var ett världskrig.

Citat:
Vad man inte får glömma är att Hells Angels och RWC som inte vågade visa vad dom tyckte eller vart dom stog underkonflikten med hjälpte till.

Vilka skulle HA hjälpa menar du?

Citat:
Sen ska man inte glömma att det fanns massa andra små nätverk som anslöt sig ,krig är krig och har man bjudit upp till dans så får man dansa men kom-ihåg att det var inte bara dom röd gula som dansade tango folk vet mycket väl att dem fick dansa tango då och då. Man får inte en hel stad emot sig för att man inte har gjort något. Så glöm inte en sak Hells Angels hade bajsat ner sig om dom satt i samma sitts. 100 mot 10 är inga odds.
Nu får du sluta, det var inte en hel stad, och HA bajsar aldrig ner sig, aldrig nånsin. De är riktigt tighta med de ledande i orten så de hamnar aldrig i dessa konflikter. De i orten vet att det är bäst att vara polare med HA, HA har makt, HA är trevliga, HA kan styra upp saker, men visst skulle HA förmodligen inte lösa alla dårar i orten, men HA står aldrig nånsin där som veka idioter. Du kan inte känna en enda jävel i HA när du snackar som du gör.

Citat:
I dag frodas rödgula och dom vinner mark och dom finns åter igen i samma förorter där dom inna fanns och jag som själv är från förorten kan prata för förorten här i Göteborg har vi mer respekt för BMC än Hells Angels.

ja, visst, nu när mehd'' är ute igen så börjar det bli ordning på torpet. men bara för att sätta det på sin spets, BMC kallas hattarna i orten men ingen snackar nedsättande om HA. Ingen. Och den som gör det har ingen koll. Inte ens dårarna på vasa snackar skit om HA.

Citat:
Om jag förklarar det så här.
BMC är huved värk
Hells Angels är ro.
BMC är huvudvärk, HA kan bli din död om du har otur, så lägg ner.

Du känner uppenbarligen inte till dem väl, det märks.

Citat:
X-team är ingen Mc klubb och därför kör ingen hoj
Raw får bära väst därför kan de köra hoj.
fel, RWC bär väst oavsett, de som kör hoj bär en annan väst. Sluta lek insatt.

Citat:
Vad vet du om mulat finns det en bok du har där hemma vem som mular. För att Raw har åkt fast och dömts till morden är ju fan inget att klappa händerna för. Finns gäng och nätverk som mulat flera gånger utan att det skryts om det fattar du väl, sen så är OMC är inget och hänga i granen. Eller du är så jävla dum och tro att I DAG MULADE BJÖRN LIGAN EN AV FISK LIGAN. Idiot.
Kallar du mig idiot din oinsatta jävla nolla.

Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
Ligger en hel del sanning i det här faktiskt.

Att HA inte gav igen efter VASA kommer garanterat få oönskade effekter framöver om de inte redan har det.

Säg att en ny organisation eller angereds killarna hamnar i luven på HA en gång till. Denna gången kanske det handlar om en tyngre affärstvist - vem ska sälja vad eller vidare. När man vet att HA backar så kommer man utan tvekan att köra över dem en gång till.

Därigenom dalar de i hierarkin undan för undan.

och du kan spekulera i ändlighet, du har ingen koll du heller. HA står inte där med svansen mellan benen, jag vet hur snacket går, vasa är ruskigt starka men de går inte och skryter om bråket. Det är tråkigt även för dem att behöva flippa så, de är polare med HA och HA skulle aldrig i livet underkasta sig som hundar.
Citera
2014-12-24, 16:58
Medlem
Citat:
Ja, de skulle kunna svara upp mot vilka som helst.

Jag vet exakt alla som är med i HA och BMC och jag vet exakt alla som är att räkna med i orten, visst att första upplagan av x-team var tuffingar från Hisingen med flera riktiga dårar, men så är det inte idag. RWC krossar teamet när som helst, RWC skulle inte kunna stå sig mot eliten i orten men HA skulle kunna ge dem en seg match men de skulle tvingas kapitulera till slut för idag har du för många dårar i orten och de har en helt annan struktur med lite maffia-stuk på sina grejer.

Det var väl för fan inte hela GBG, det var en oplanerad sammanslagning av lite tuffingar från Angered som bara reagerade och störde sig på BMC, jag käner dem och jag vet att de stör sig rent allmänt på foll som kaxar sig i västar, men HA är inte ute där och utmanar dem och HA beter sig och HA har pengar och kan bjuda in dem på feta fester och annat. HA bemöts med respekt för HA har koll och HA kan, om de verkligen lägger all kraft, ge dessa en jävligt svår match, de kan engagera de ledande albanerna, och iaf få till ett möte där orten måste lyssna vad som sägs, man kan inte bara pissa på HA, inte heller på BMC, men för att återknyta så var alliansen ingen jävla sammansvärjning av GBG, det var ca 10 st tuffa pojkar från ena sidan av stan.

jag vet inte om jag fattar dig rätt här, men säger du att albanerna försvunnit nån gång? Inte en enda jävla gång har de vikit ner sig, visst hade de problem med Hamdi och OG, men då hade ju OG de värsta jävlarna i landet. De kan vara den galnaste gruppen som existerat, varenda jävel där har skjutit folk i skallen för fan.

men albanerna har aldrig försvunnit, de är starkast idag och de var starkast då, säger du annat har du noll koll.

jag vet exakt vad BMC går för, jämför backa med killarna på vasa, de skulle äta upp backa på en månad, de skulle kunna få alla i backa att flytta från stan om de ville, de är klasskillnad så det stänker om det. Skulle vasa utmana BMC så må hända att BMC skulle anta detta, men det skulle inte vara roligt och de skulle veta vad som väntade.

skulle du kunna konkretisera vad du vet om detta som inte jag vet? Jag vet att jag har bättre koll och jag träffar dessa dagligen så vad försöker du säga?

gamla teamet var tuffingar, men just starten på en konflikt var lite komisk, där visade BMC dålig koll och överskattade sig själva.

Sluta få det att verka som det var ett världskrig.

Vilka skulle HA hjälpa menar du?

Nu får du sluta, det var inte en hel stad, och HA bajsar aldrig ner sig, aldrig nånsin. De är riktigt tighta med de ledande i orten så de hamnar aldrig i dessa konflikter. De i orten vet att det är bäst att vara polare med HA, HA har makt, HA är trevliga, HA kan styra upp saker, men visst skulle HA förmodligen inte lösa alla dårar i orten, men HA står aldrig nånsin där som veka idioter. Du kan inte känna en enda jävel i HA när du snackar som du gör.

ja, visst, nu när mehd'' är ute igen så börjar det bli ordning på torpet. men bara för att sätta det på sin spets, BMC kallas hattarna i orten men ingen snackar nedsättande om HA. Ingen. Och den som gör det har ingen koll. Inte ens dårarna på vasa snackar skit om HA.

BMC är huvudvärk, HA kan bli din död om du har otur, så lägg ner.

Du känner uppenbarligen inte till dem väl, det märks.

fel, RWC bär väst oavsett, de som kör hoj bär en annan väst. Sluta lek insatt.

Kallar du mig idiot din oinsatta jävla nolla.

och du kan spekulera i ändlighet, du har ingen koll du heller. HA står inte där med svansen mellan benen, jag vet hur snacket går, vasa är ruskigt starka men de går inte och skryter om bråket. Det är tråkigt även för dem att behöva flippa så, de är polare med HA och HA skulle aldrig i livet underkasta sig som hundar.

Du är en stor jävla bluff.
Om du hade så mycket inför pannbenet och kunde hålla dig till sanningen någon gång.

En sak du inte visste var att Backa boys redan utmanat Ali Khalil och Gårdsten redan 2011-12 och att Gårdsten backade undan rejält.
Om det va så mycket sanning i dina ord så snälla hur kan du ha missar det här. Du som ärså proffsig snälla fråga dina källor om när backa stod fullt beväpnade i Gårdsten vid Angereds bron då när Hårdsten och Angered inte kom. Allt löste sig sen med prat genom att Ali Khalil fick äta upp dina ord.

Snälla du är en bluff om inte fråga din källa så kommer du veta fakta.
Citera
2014-12-24, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Du är en stor jävla bluff.
Om du hade så mycket inför pannbenet och kunde hålla dig till sanningen någon gång.

En sak du inte visste var att Backa boys redan utmanat Ali Khalil och Gårdsten redan 2011-12 och att Gårdsten backade undan rejält.
Om det va så mycket sanning i dina ord så snälla hur kan du ha missar det här. Du som ärså proffsig snälla fråga dina källor om när backa stod fullt beväpnade i Gårdsten vid Angereds bron då när Hårdsten och Angered inte kom. Allt löste sig sen med prat genom att Ali Khalil fick äta upp dina ord.

Snälla du är en bluff om inte fråga din källa så kommer du veta fakta.
Med all respekt för Ali, men han blev själv utmanad och fick tiga där och då. Han är inte den som representerar Gårdsten.
Citera
2014-12-24, 20:51
Medlem
Citat:
Med all respekt för Ali, men han blev själv utmanad och fick tiga där och då. Han är inte den som representerar Gårdsten.

Bra där din pajas då nämner du det i ditt inlägg då och inte hemlig gör det som om Backa inget var, Backa utmanade hela Gårdsten sen var det Ali som tog ledningen och fick hybrisen och gapa med dom andra tät i följd behöver inte nämna namn.

Han representerar inte Gårdsten men det var inte bara han som blev utmanad han hade killar som Ns son och flera andra tongivande personer dom blev utmanade med tillsammans med honom. Dom och han backade för utmaningen och låt inte det här låta som det var bara Alis problem det var deras, enu något du inte visste om eller du inte vill ofantligt göra.

Där är ett bevis på att du är en stor jävla bluff antingen väljer du vad du vill skriva eller så vet fu inte ett piss.

Angered är splittrade och är inte som dom var när dom var en allians med dom andra gängen som AZLOT säger dom ingick i en packt MOt BMC det vet du och det vet alla till och med dom själva har och kan bekräfta att dom samarbetade med andra gäng och nätverk under det kriget som till exempel Bergsjön, vissa ur Ali Khan, vissa ur Albanerna så sluta spela kunnig dom var minst 30-40 personer som ingick i en allians resten var springisar.

Säg sanning i stället man är tvungen o slå dig på fingrarna för att du ska tala om utmaningen mot Backa som du föklara som aldrig hänt eller att Gårdsten aldrig blivit utmanade och backa Mot just Backa
Senast redigerad av vanto 2014-12-24 kl. 20:58.
Citera
2014-12-24, 20:57
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Bra där din pajas då nämner du det i ditt inlägg då och inte hemlig gör det som om Backa inget var, Backa utmanade hela Gårdsten sen var det Ali som tog ledningen och fick hybrisen och gapa med dom andra tät i följd behöver inte nämna namn.

Han representerar inte Gårdsten men det var inte bara han som blev utmanad han hade killar som Ns son och flera andra tongivande personer dom blev utmanade med tillsammans med honom. Dom och han backade för utmaningen och låt inte det här låta som det var bara Alis problem det var deras, enu något du inte visste om eller du inte vill ofantligt göra.

Där är ett bevis på att du är en stor jävla bluff antingen väljer du vad du vill skriva eller så vet fu inte ett piss.

Angered är splittrade och är inte som dom var när dom var en allians med dom andra gängen som AZLIT säger ingick i en packt MOt BMC det vet du och det vet alla till och med dom själva kan bekräfta att dom samarbetade med andra gäng och nätverk under det kriget som till exempel Bergsjön, vissa ur Ali Khan, vissa ur Albanerna så sluta spela kunnig.

Säg sanning i stället man är tvungen o slå dig på fingrarna för att du ska tala om utmaningen mot Backa som du föklara som aldrig hänt eller att Gårdsten aldrig blivit utmanade och backa MIT just Backa

Du skriver som en kråka. Men jag håller med dig till fullo att xtroverto är en stor jävla bluff.
Citera
2014-12-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Du skriver som en kråka. Men jag håller med dig till fullo att xtroverto är en stor jävla bluff.
Förlåt rättar lite då och då efter inläggen skriver på en sån dålig jävla samsung mobil.

Xtro är en riktig bluff.

Han håller sanningar och händelser utanför och sen bekräftar dom när man slår han på fingrarna. Antingen vet han ingenting eller så är han en mytoman Pajas som vet allt men bara älskar och ljuga.
Senast redigerad av vanto 2014-12-24 kl. 21:05.
Citera
2014-12-24, 21:13
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Förlåt rättar lite då och då efter inläggen skriver på en sån dålig jävla samsung mobil.

Xtro är en riktig bluff.

Han håller sanningar och händelser utanför och sen bekräftar dom när man slår han på fingrarna. Antingen vet han ingenting eller så är han en mytoman Pajas som vet allt men bara älskar och ljuga.

Ja, förmodligen sitter han i rummet bredvid Joel Rapo och skriver. En jävla nolla helt enkelt. Om han känner alla dessa människor som han påstår så förstår jag inte varför han sitter här och fiskar information. Nyss kom det fram att han är bästa kompis med alla som grundade Wisemen. Ändå sitter det harmynta mongot och frågar saker han direkt borde känna till om han nu är så tajt med de riktiga WM gubbarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in