Så länge man inte kan gå i god för en som e dömd för dessa brott mot kvinnor och barn och gamla som dömts i tings rätt och hovrätt och till och med högsta domstolen så ska man inte uttala sig om att det är skit snack om man inte är en ,pappa,mamma syskon eller partner. Men förstår inte folk som går i god för en sån människa när den ej känner eller träffat den. Det e som att gå i god för en golbög man aldrig sätt eller träffat eller känner utan att ha sätt dens papper. Elle varför inte gå i god för Nicklas Lindgren, våldtäkts mannen i Örebro, Anders Eklund, Baby face Göteborg, Elin som våldtogs i Biskopsgården Hisingen göteborg, eller varför inte Nancys våldtäkts man från Hjällbo Angered Göteborg. Jag kan räkna upp flera stycken.
Sen e det fel av mig att påstå någonting när jag inte kan vara säker på om det e så eller inte men det har tingsrätten och h-rätten gjort prisis som i dom andra fallen så varför inte.
Kan man döma andar så varför inte en HA medlem som påstår att det är skit snack. han har all bivisning i mot sig som alla andra.

Ni e bara för roliga.
Eller finns det någon här som kan gå i god för honom att han är oskyldig. Med sitt goda samvete med handen på hjärtat Som ej känner honom sätt honom eller vet ens hur han ser ut.
.