2012-02-12, 23:50
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Detta gäller inte svenska HA. Försök förstå det. Vilka skulle de frukta?

Jo, det var många år sedan kriget var, det va på 90-talet.

Det är ett falskt rykte, men jag vet hur det startade. En dildo hittades av snuten hos en medlem vid husrannsakan, och då började folk snacka att han använde den. Det de borde tänkt på var att den va hans tjej.

Och, hur vet du att den domen är sann? Den killen ser sig knappast om axeln. Stor som ett as och en jävel på att slåss.

Han sitter på vanlig avdelning på rikskåken nu och inte en jävel rör honom.

1. Hur vet du att den inte e sann domen. Nu e han dömd prisis som alla andra och ingen säger att dessa våldtäkts men är oskyldiga. Hade han inte varit Ha medlem så hade du antagligen sagt att han är skyldig säkert. Snälla trodde att du hade lite mer vätt i skallen.

Vet att man inte ska tro på alla domar. Men e man dömd i tings rätt och hov rät så e man skyldig i allas ögon och det vet du och jag sen kan det vara så att man inte är skyldig.

Sen att skylla på tjejens dildo låter lite planerat. Som att hitta frun i kompisens sov rum mitt i natten och säga att de bara tittade på tv tillsammans i under kläder.

Sen kan dessa var oskyldiga men då ska man säga så om alla. Alla hävdar att dom e oskyldiga till och med Haga manen gjorde det. Anders Eklund med mera

Sen att ingen rör honom kan var sant. Han är inte den ända som är dömd för det brottet som sitter på normal avd det trodde jag du visste.

Big fot vet du vem det e. Dömd för kvinno brott och våldtäkt. Satt på kumla och hall. finns flera typer.
Senast redigerad av loto 2012-02-13 kl. 00:11.
Citera
2012-02-13, 00:20
Medlem
lotos avatar
Så länge man inte kan gå i god för en som e dömd för dessa brott mot kvinnor och barn och gamla som dömts i tings rätt och hovrätt och till och med högsta domstolen så ska man inte uttala sig om att det är skit snack om man inte är en ,pappa,mamma syskon eller partner. Men förstår inte folk som går i god för en sån människa när den ej känner eller träffat den. Det e som att gå i god för en golbög man aldrig sätt eller träffat eller känner utan att ha sätt dens papper. Elle varför inte gå i god för Nicklas Lindgren, våldtäkts mannen i Örebro, Anders Eklund, Baby face Göteborg, Elin som våldtogs i Biskopsgården Hisingen göteborg, eller varför inte Nancys våldtäkts man från Hjällbo Angered Göteborg. Jag kan räkna upp flera stycken.

Sen e det fel av mig att påstå någonting när jag inte kan vara säker på om det e så eller inte men det har tingsrätten och h-rätten gjort prisis som i dom andra fallen så varför inte.
Kan man döma andar så varför inte en HA medlem som påstår att det är skit snack. han har all bivisning i mot sig som alla andra.

Ni e bara för roliga.

Eller finns det någon här som kan gå i god för honom att han är oskyldig. Med sitt goda samvete med handen på hjärtat Som ej känner honom sätt honom eller vet ens hur han ser ut.

.
Senast redigerad av loto 2012-02-13 kl. 00:29.
Citera
2012-02-13, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
1. Hur vet du att den inte e sann domen. Nu e han dömd prisis som alla andra och ingen säger att dessa våldtäkts men är oskyldiga. Hade han inte varit Ha medlem så hade du antagligen sagt att han är skyldig säkert. Snälla trodde att du hade lite mer vätt i skallen.
Skyldig eller ej, diskussionen handlade om att behöva kolla sig över axeln, och det behöver inte han.

Citat:
Sen att skylla på tjejens dildo låter lite planerat.
Så tjejer kan inte ha sina sexleksaker hos sin kille?
Citera
2012-02-13, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
I Sverige med min vän.
Svenska HA springer inte runt och ser sig över axeln. De ligger inte i konflikt med någon de fruktar.
Citera
2012-02-13, 01:48
Medlem
Fromlandss avatar
Jag undrar hur många av dessa sk MC-klubbars medlemmar alt "prospects" som ens kör båge.
Jag kan slå vad om att en majoritet inte ens har mc-kort eller ens kan köra mc. Än mindre meka, byta olja, tändstift mm
Många klarar inte ens av att handla mat, betala hyra, köpa kalsonger och andra vuxenbestyr utan sammhällets (våran) hjälp. Stackare..
Citera
2012-02-13, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fromlands
Jag undrar hur många av dessa sk MC-klubbars medlemmar alt "prospects" som ens kör båge.
Jag kan slå vad om att en majoritet inte ens har mc-kort eller ens kan köra mc. Än mindre meka, byta olja, tändstift mm
Många klarar inte ens av att handla mat, betala hyra, köpa kalsonger och andra vuxenbestyr utan sammhällets (våran) hjälp. Stackare..

Alla proppar har båge, medlemmar också givetvis. Mc-klubb heter det och inte MC-korts klubb.

Jag slår vad om att du inte kan göra vad du vill när du vill. Stackare.
Staten bestämmer allt du ska göra, och som den ynkryggen du är så rättar du dig i ledet.
Citera
2012-02-13, 02:23
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Alla proppar har båge, medlemmar också givetvis. Mc-klubb heter det och inte MC-korts klubb.

Jag slår vad om att du inte kan göra vad du vill när du vill. Stackare.
Staten bestämmer allt du ska göra, och som den ynkryggen du är så rättar du dig i ledet.
Trodde att det hörde till gamla skolan att faktiskt ha o åka båge.
Citera
2012-02-13, 02:34
Medlem
Citat:
Trodde att det hörde till gamla skolan att faktiskt ha o åka båge.
Ja, det är det man gör i en mc-klubb. Har du åkt 50-75 mil hoj om dagen i några veckor?

Alla kör hoj, vissa mer, andra mindre.
Citera
2012-02-13, 02:43
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Ja, det är det man gör i en mc-klubb. Har du åkt 50-75 mil hoj om dagen i några veckor?

Alla kör hoj, vissa mer, andra mindre.
Åkte mycket förr ca 2000mil/år.
Okej, då var det inte så illa som jag trodde. Min bild (rätt eller fel) var att det var mer bågeåka och intresse förr med HD, hemkört, grillfester o schyssta brudar och att det nu var få som ens körde hoj och det mest handlar om indrivning och droghandel..
Citera
2012-02-13, 02:48
Medlem
Citat:
Åkte mycket förr ca 2000mil/år.
Okej, då var det inte så illa som jag trodde. Min bild (rätt eller fel) var att det var mer bågeåka och intresse förr med HD, hemkört, grillfester o schyssta brudar och att det nu var få som ens körde hoj och det mest handlar om indrivning och droghandel..
Du ska veta att det grillas utav bara helvete så fort vädret tillåter, och brudar är de inte ont om

Sedan kan det väl hända att man hjälper en stackare som blivit lurad att se till så han får igen sina pengar. Är det fel, enligt dig?
Citera
2012-02-13, 03:01
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Du ska veta att det grillas utav bara helvete så fort vädret tillåter, och brudar är de inte ont om

Sedan kan det väl hända att man hjälper en stackare som blivit lurad att se till så han får igen sina pengar. Är det fel, enligt dig?
Definitivt inte. Det är som vilken business som helst så länge man sköter det schysst.
Citera
2012-02-13, 03:06
Medlem
Citat:
Definitivt inte. Det är som vilken business som helst så länge man sköter det schysst.
Man ringer ARN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in