2014-12-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
CoversAll 1, 2, 3 vad föredrar ni?
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Molotow CoversAll 1 (Ruff Black) har en matt ton och ganska lågt tryck. CoversAll 2 (Outline Black) har ett högre tryck och starkare pigment/bitumen vilket leder till en mörkare kulör. CoversAll 3 (Black Top) är mer eller mindre en uppgradering av CoversAll 2 i form av pigment och torktid.

CoversAll 1 finns i 500 ml-burkar.
CoversAll 2 finns i 150, 400 och 600 ml-burkar.
CoversAll 3 finns i 400, 600 och 750 ml-burkar.
Smaksak. Skillnaderna är inte enorma.
Citera
2014-12-24, 00:32
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Smaksak. Skillnaderna är inte enorma.

Okej tack för ett bra svar, har enbart använt tarblack i flera år så det känns som jag bör vidga vyerna. CoversAll har snygg design, 1 blir ett givet val för mig då jag är ute efter lägre tryck.
Citera
2014-12-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
Okej tack för ett bra svar, har enbart använt tarblack i flera år så det känns som jag bör vidga vyerna. CoversAll har snygg design, 1 blir ett givet val för mig då jag är ute efter lägre tryck.

snygg design? you faah reaaal ?
Citera
2014-12-30, 15:23
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
snygg design? you faah reaaal ?

Ja det tycker jag! Den påminner mig om stilen på sovjetisk propaganda, asvackert.
Citera
2015-01-13, 04:22
Medlem
hjarntvattads avatar
Tänkte testa köpa lite av spanska montana. typ mtn mega och hardcore. vilken av deras caps är mest som en montana black orginal cap. eller funkar den c appen bra på spanska med? gudomlig cap till allt
Citera
2015-01-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjarntvattad
Tänkte testa köpa lite av spanska montana. typ mtn mega och hardcore. vilken av deras caps är mest som en montana black orginal cap. eller funkar den c appen bra på spanska med? gudomlig cap till allt

Original capen på montana black funkar helt okej på mtn hardcore. Dock är det ju högre tryck i hardcore så du kan räkna med att den sprayar större.
Citera
2015-01-13, 16:11
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:

hardcore 2ans original cap funkar till det mesta!
Citera
2015-01-13, 16:15
Bannlyst
Vad är detta för cap:
https://www.youtube.com/watch?v=3bDv28UO-vY

Tack!
Citera
2015-01-13, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LevLivet999
Vad är detta för cap:
https://www.youtube.com/watch?v=3bDv28UO-vY

Tack!

http://www.montana-cans.com/products/Accessories/Montana_Caps/Fat_Cap_Silver/37
Citera
2015-01-13, 18:00
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Alla caps som funkar på black skall nog funka på hardcore 2an nu tror jag. Innan så funkade rusto fats på hardcore, men inte på black, nu funkar inte rustos någon utav dem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
hardcore 2ans original cap funkar till det mesta!

Nu var det ett tag sedan jag körde dessa burkar men og capen på dessa är väl fan som på gamla black eller? outline någonting tror jag att dem heter?
Citera
2015-01-14, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Nu var det ett tag sedan jag körde dessa burkar men og capen på dessa är väl fan som på gamla black eller? outline någonting tror jag att dem heter?
Smått annorlunda är dem eftersom Montana Colors Hardcore-serien har något högre tryck.
Citera
2015-01-14, 13:39
Medlem
vart kan man hitta montana black till schyssta priser? highlights tar lite på plånboken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in