2015-01-14, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbexStockholm
vart kan man hitta montana black till schyssta priser? highlights tar lite på plånboken

Kör på Ironlak istället om du vill ha bra och billiga burkar .
Citera
2015-01-14, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbexStockholm
vart kan man hitta montana black till schyssta priser? highlights tar lite på plånboken

Kolla på urbnarts.se
Där har dom burkar som är lika bra som montana black.
Citera
2015-01-14, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klottrig
Kolla på urbnarts.se
Där har dom burkar som är lika bra som montana black.

Hur jävla snål får man bli? 40 pix, vill du ha kaviar till eller? Men gör en storbeställning på randomburkar på henxs sparar du några kronor, 150 euro frakfritt men om du klagar på HL's priser så antar jag att du inte kan undanhålla dom summorna på burkar ändå.
Senast redigerad av divadude 2015-01-14 kl. 14:37.
Citera
2015-01-14, 15:39
Medlem
hjarntvattads avatar
För att förtydliga. Vilken av spanska montana seriens caps är mest lik en montana black orginal?
Citera
2015-01-14, 21:11
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Nu var det ett tag sedan jag körde dessa burkar men og capen på dessa är väl fan som på gamla black eller? outline någonting tror jag att dem heter?

Typ en lvl 4 skulle jag säga. perfekt för outline!
Citera
2015-01-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Typ en lvl 4 skulle jag säga. perfekt för outline!
Inte i närheten av ett Level 4-cap. Läs vad han skrev.
Citera
2015-01-15, 13:52
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Inte i närheten av ett Level 4-cap. Läs vad han skrev.
Vadå inte i närheten? Förklara?
Citera
2015-01-15, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Vadå inte i närheten? Förklara?
De satt Banana Grey/German Outline-caps på den föregående versionen av Montana Cans Black. Det är caps du inte kan likställa med Level 4-caps. Du kan inte heller likställa något av de capsen som sitter på Montana Colors Hardcore med Level 4-caps.
Senast redigerad av cay 2015-01-15 kl. 16:00.
Citera
2015-01-15, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Hur jävla snål får man bli? 40 pix, vill du ha kaviar till eller? Men gör en storbeställning på randomburkar på henxs sparar du några kronor, 150 euro frakfritt men om du klagar på HL's priser så antar jag att du inte kan undanhålla dom summorna på burkar ändå.

Var det jag som skulle handla burkar eller? Nej.
Kom bara med ett tips om man tycker hl är dyra.
Citera
2015-01-15, 18:55
Medlem
Snatta era burkar som äkta vandaler så slipper ni göra av med några pengar
Citera
2015-01-15, 19:10
Medlem
muntiis avatar
Highlights har randomburkar för 15kr styck just nu! Mest svart, vitt, metallic och flourescerande
Citera
2015-01-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
har ostabil ekonomi efter torsk men känner fortfarande abstinensen efter att gå ut och måla. highlights har schyssta priser aa, men eftersom att jag alltid köper mindre än 12 cans så blir det ganska dyrt i slutändan. kan inte heller ha burkar hemma då jag har familj som ständigt blir besvikna varenda gång de får reda på att jag målar så att beställa hem massor utav cans är inget riktigt alternativ för mig.men vafan får väl bli en storbeställning på henx då. någon som vet om hardcore-burkarna är lika bra som black?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in