Citat:
Ursprungligen postat av
jackielackiesaki
Vattnas i munnen som vanligt, det är en ren fröjd att kolla på dina bilder!
Grym uppläggning också
Till något annat OT; tänkte göra lite juliga ribs till matbordet och vill minnas att du hade något recept med julmust (kanske inte gör dom så juliga), stämmer det? Försöker luska fram den tråden men hittar inte..
Tack så mycket. Jag har inte sett det här innan så jag hann inte svara. Nu är det väl för sent. Jag skiter faktiskt i julsmak på mina ribs och kör exakt samma som jag brukar göra med hemgjord rub och sen en glaze baserad på lime, lönnsirap, dijon och tomat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rati
Perfekt. Så ska det se ut!
Tack så mycket
Citat:
Ursprungligen postat av
alwayslook
Vackert Anders

Süperklasse hade den gode Spackelackan sagt
Ett litet foliepaket med fisk, potatis, soltorkade tomater, örter, vitt vin osv
http://i.imgur.com/iATz1jG.jpg
Tackar. Ditt ser inte alls äckligt ut heller
Citat:
Ursprungligen postat av
Pattson
Kroketterna måste jag prova. Getost är fantastiskt gott. Kan tänka mig att det gör sigbra i kroketter.
Ja gör det. De här blir jäkligt bra och håller ihop också. Det absolut viktigaste är att inte tempen sjunker för mycket i frityrgrytan när man friterar, då spricker de. Det är den största fördelen med fritös, doppvärmaren är bra på att snabbt korrigera tempen.
Citat:
Ursprungligen postat av
cookalong2
Mycket tjusigt, men det brukar dina rätter vara. Måste prova den rätten någon gång när jag hittar bra fläskfilé.
Tack tack. Det var en nyårsrätt som jag hade med i en tidning så vi firade lite mininyår för ett par veckor sedan :-)
---------
GOD JUL bästa flashback-tråden. Ät nu väldigt ordentligt och kom ihåg att det är precis i sin ordning att vara lite mjukare på mitten.