2014-12-23, 16:24
Medlem
Urinprov om nån timme, efter 10 dagar på tjack som avslutades 22.00 igår. Positiv=död

Hej

Hur löser jag detta? Har varit ren länge och amfetamin har jag inte tagit sen typ 2010 så jag fattar inte ens hur jag hamnat i denna sits. Jag ska gå och lämna urinprov när jag vågar för att få komma hem igen, lssboende nämligen. Jag har absolut ingen annanstans att ta vägen och var ute och gick 3h igår till en polare jag fick sova hos, men som jag inte kan sova hos igen, och 3 muskler bara tvärdog under en längre period så ska jag behöva vara ute inatt då blir det självmord allså. Det finns absolut ingenstans i denna håla att värma sig, helt sjukt.

Ja, jag vet att jag är helt dum i huvudet, men kan ni snälla ge tips? Jag pimplar vatten men det är inte direkt lätt då jag har ont i hela kroppen och känns som jag kommer krampa sönder snart trots att jag tagit mina förskrivna ikto.

Snälla, hjälp.

Mvh David
2014-12-23, 16:34
Medlem
Åh, stackars dig. Även om du "själv satt dig i denna sits". Finns säkert kontext för det.
Tyvärr kommer du inte undan att provet kommer visa positivt.
Försök att få ordentlig behandling den här gången. Och lycka till.
2014-12-23, 16:34
Bannlyst
Du är rökt.
2014-12-23, 16:36
Medlem
Binx-Bollings avatar
Hej

Har du ett LSS boende har jag svårt att se att de slänger ut dig bara så där. Jobbar med beroendeproblematik och förmodligen så kommer du bli flyttad eller liknande men inte hemlös. Du har otroligt mycket rättigheter som berättiga av LSS stöd.

BInx-Bolling
2014-12-23, 16:38
Medlem
Det är inte LSS per definition utan det är liknande. Och jo, dom slängde ju ut mig igår när jag visade positivt. Kul att jag är rökt. Men förstod nästan det då tjo funkar lite så.
2014-12-23, 16:47
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Om du har tjackat i 10 dagar behöver du för fan åka in på akuten. Din kropp kommer kollapsa.
Efter att din kropp återhämtat sig ska du jobba med ditt beteende, du beter dig som en jävla barnunge när du försöker undkomma behandling.
2014-12-23, 16:49
Medlem
ninjutsus avatar
Finns alltid någonstans man kan sova. Kan du inte sova hos polare så kan de väl öppna upp så du kan sova i källarutrymme, om inte så kanske du får låna en sovsäck.
2014-12-23, 16:51
Medlem
Binx-Bollings avatar
Vad är det för boende om det inte är LSS men som du anger som det? Vilken stad bor du i? Finns flera alternativ till boende om du bor i en större stad.
2014-12-23, 16:51
Medlem
Dom står ju inte direkt och tittar på min snorre när jag pissar utan ganska enkelt att fejka. Dock där jag sitter nu har alla både rökt tjackat och bensat. Om man kan fixa lite ljummet vatten så ökar ju chanserna, även om det är kört ändå antar jag?
2014-12-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackmetalboyboy
Om du har tjackat i 10 dagar behöver du för fan åka in på akuten. Din kropp kommer kollapsa.
Efter att din kropp återhämtat sig ska du jobba med ditt beteende, du beter dig som en jävla barnunge när du försöker undkomma behandling.

Jag har sovit 14h nånting nu. Jag har varit dokumenterat ren sen 2013 och råkade göra ett dumt misstag som kostade mer än det smakade. Och ja, jag har ont i varenda jävla muskel, sådär, njut. Idot.
2014-12-23, 17:11
Medlem
anonymnoss avatar
du har två alternativ..

1 - dyk inte upp på provet.. håll dig undan tills du är ren.. ljug ihop vad som helst..

2 - erkänn vad som har hänt. säg att du ångrar dig.. aka krypa till korset..
2014-12-23, 17:50
Medlem
SWAGINATIONs avatar
Vart bor du någonstans och hur gammal är du?

Du får nog leta efter någon annans piss och försöka slinka i det istället.

Har blivit frågad om jag skulle köpa piss av en kille när jag fick pissprov, men tackade nej och drack jäävligt mycket vatten så det blir utspätt lix

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in