2014-12-23, 11:43
Medlem
operatics avatar
Fråga:

Sportbar i Gbg, stammisbord märkta med fasta plaketter med texten "Falangen".
Är det en liga eller random vanliga snubbar?
Citera
2014-12-23, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11866-Stockholm
Faktum är att man kan "hänga" med folk utan att själv behöva vara som dem.

Ja, det vet jag att det finns, men vad vill du att jag ska svara på det? De är fortfarande primitiva när de slåss...

Om du inte är en av oss komner du aldrig förstå..... Och finns inget intresse att förklara något för dig heller..

xtroverto umgås du med yngre eller äldre Wm ..
Citera
2014-12-23, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Ja för wm var ju så jävla bäst vid universitetet? visst dfg var fler men inte fan var det nummer som avgjorde...
Det är rätt tufft att köra emot en liga som är dubbelt så stor, sen så var det inte WISEMEN - DFG, det var uppgjort GYD/YCG - Djurgårdens Yngre (nej jag vet ärligt talat inte vad de kallar sig) men hela deras liga kom..

Men som en av våra pionjärer en gång sa
"Ligor som möter oss ska kunna komma dubbelt så många utan att skämmas, vi är så pass bra att vi ska kunna ta minst två var"

Citat:
Ursprungligen postat av operatic
Fråga:

Sportbar i Gbg, stammisbord märkta med fasta plaketter med texten "Falangen".
Är det en liga eller random vanliga snubbar?
Det är antagligen nått blattegäng

Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Man är aldrig bättre än sin senaste prestation. Hur är det ens relevant att ta upp en fight för 4 år sen när DFGs nuvarande form diskuteras?

Just nu är WM obestridligen bäst liksom FB var runt 2009. Kommer några steppa upp och sätta WM på plats eller kommer deras dominans fortsätta under de kommande åren? Blir mycket intressant att följa.
Scenen har i stort sett varit död de senaste åren, det är bara WM och ibland FB som vill köra
Jag kan förstå att man inte vill köra liga emot liga med de största, men samtidigt, har man avtalat exempelvis 20-20 eller 30 - 30 så har man som firma inga ursäkter att komma med. Flera gånger har man hört av sig på lördagen och då är alla jävligt laddade, sen dagen därpå när man börjar närma sig och motståndarna är bakis och börjar inse vad de gett sig in på, då kommer undanflykterna
Citera
2014-12-23, 15:48
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Faktum är att man kan "hänga" med folk utan att själv behöva vara som dem.

Ja, det vet jag att det finns, men vad vill du att jag ska svara på det? De är fortfarande primitiva när de slåss...
Så du är en kretin som umgås med kretiner, förenade i oförmågan att föra ett resonemang med inledning, avhandlande del och avslutadande analys? Typifieing, den slöa och obildades genväg ner i ett dike i jakt efter kunskap.
Senast redigerad av sirhector 2014-12-23 kl. 15:50.
Citera
2014-12-23, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Så du är en kretin som umgås med kretiner, förenade i oförmågan att föra ett resonemang med inledning, avhandlande del och avslutadande analys? Typifieing, den slöa och obildades genväg ner i ett dike i jakt efter kunskap.

Ditt försök till verbal förminskning av min person är komisk.
För att klargöra; jag umgås inte enbart med fotbollsgrabbar!
Citera
2014-12-23, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Om du inte är en av oss komner du aldrig förstå..... Och finns inget intresse att förklara något för dig heller..

xtroverto umgås du med yngre eller äldre Wm ..

Jag förstår varför, men jag anser att det är ett primitivt beteende.
Citera
2014-12-23, 18:16
Medlem
Citat:
Jag förstår varför, men jag anser att det är ett primitivt beteende.

Att var primitiv är något positivt.
Citera
2014-12-23, 19:14
Medlem
Citat:
Nja, jag har polare som inte har adhd, det var "ligisterna" jag skrev om sitter med adhd, iallafall de flesta av dem...

Avancerat folk? Du menar akademiker? Bara för att man inte omringas av akademiker så betyder det inte att man ligger på botten.

är dock advokater, läkare, tandläkare etc som är med och slåss.
Citera
2014-12-23, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
är dock advokater, läkare, tandläkare etc som är med och slåss.
En minoritet är inte talande för en hel grupp, som alltid. Det är mest vanliga knegare som är aktiva grabbar och på läktarna, faktum. Inget fel med det öht dock kan jag väl tillägga.
Citera
2014-12-23, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.J.Jackson
Av alla talanglösa troll är du det värsta. Ingen på FB är så mördande humorbefriad som du. Och ni andra som faktisk nappar på detta bekräftar alla mina fördomar om huliganer som svagbegåvade.

Äh, ge dig. Adonis lyfter denna annars halvsömniga tråd till en hyffsad grad av läsbarhet. Han är ju nästan roligare att läsa än dem som söker 1-1 box via pm. Där har vi en skribent som faktiskt har humor. Dessutom med snygga boxar-smileysar.
Citera
2014-12-24, 10:15
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ditt försök till verbal förminskning av min person är komisk.
För att klargöra; jag umgås inte enbart med fotbollsgrabbar!
Kalla det vad du vill, jag skulle nog välja att kalla det en sumering av dina prestationer i tråden.
Citera
2014-12-24, 10:48
Medlem
operatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123

Det är antagligen nått blattegäng

Blattegäng på Plain Kitchen? Nja....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto