2014-12-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Fjantline i Hbg dyker aldrig upp som avtalat, dom vågar för övrigt inte sätta sin fot i Malmö. Hehe! Gayline vet hur det kan gå. Dom har tuggat asfalt förr. Hehe!

Men visst skulle det vara kul att våldta hbg. Inget snack om den saken. Den som lever får se. Hehe!

Väl mött, loosers! Over & out! Testo 4-life, baby!

Du är väl enligt egen utsago själv bi? Och dessutom hemmahörande i Stockholm, vad har du med MFF att göra?
Citera
2014-12-22, 04:39
Medlem
GSE_s avatar
VM klart bästa ligan på scenen just nu. Känns som DFG verkade opeppade? Vissa av dom slängde ju sig för fan på marken.
Citera
2014-12-22, 12:02
Medlem
Enligt min wm-kontakt så skulle både isko-boys och bröndbys youth klippa DFG.

Allt är inte som det en gång var
Citera
2014-12-22, 12:08
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbigheten
Enligt min wm-kontakt så skulle både isko-boys och bröndbys youth klippa DFG.

Allt är inte som det en gång var

"enligt min wm-kontakt"

Ditt inlägg symboliserar verkligen trådens användare. Tyckare, inga aktiva grabbar. Du raljerar över dfg men har du själv deltagit i ett box?
Citera
2014-12-22, 18:39
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Du är väl enligt egen utsago själv bi? Och dessutom hemmahörande i Stockholm, vad har du med MFF att göra?

För den sakens skull är jag väl knappast bög? Är du dum i huvudet eller? Kurar du dåligt eller har du åkt i backen för många gånger, jävla tönt! Hahaha! Looser!

Jag arbetar bla i Malmö och såg att MFFs hårdföra supporterskara hade potential, därför beslöt jag mig för satsa på dom. Jag har på kort tid blivit något av en topboy, iof inte så konstigt med mitt fördelaktiga utseende och min goda fysik. Respekt, mannen! You better Believe it, baby!

Blotta åsynen av Mina pumpade biceps får vilken brud som helst på fall, så det är inte konstigt att grabbarna vill ha med mig, dessutom är jag en god organisatör som har obegränsat med cash. Har en schysst bil också, en vit BMW x3. Sug på den, jävla fattiglapp!

Har utvecklat en god relation med arvtagarna till TR & Rödagårdens Rudeboys & flertalet av Supras. Är något av en legend. Hehe Är accepterad trots att jag är en 08. Hehe!

Over & out!!!!
Citera
2014-12-22, 20:31
Medlem
Citat:
För den sakens skull är jag väl knappast bög? Är du dum i huvudet eller? Kurar du dåligt eller har du åkt i backen för många gånger, jävla tönt! Hahaha! Looser!

Jag arbetar bla i Malmö och såg att MFFs hårdföra supporterskara hade potential, därför beslöt jag mig för satsa på dom. Jag har på kort tid blivit något av en topboy, iof inte så konstigt med mitt fördelaktiga utseende och min goda fysik. Respekt, mannen! You better Believe it, baby!

Blotta åsynen av Mina pumpade biceps får vilken brud som helst på fall, så det är inte konstigt att grabbarna vill ha med mig, dessutom är jag en god organisatör som har obegränsat med cash. Har en schysst bil också, en vit BMW x3. Sug på den, jävla fattiglapp!

Har utvecklat en god relation med arvtagarna till TR & Rödagårdens Rudeboys & flertalet av Supras. Är något av en legend. Hehe Är accepterad trots att jag är en 08. Hehe!

Over & out!!!!

Även om du är oerhört pinsam och jag är Malmö kan jag inte låta bli att tycka att du ger den här tråden en ny dimension med dina inlägg. Någorlunda underhållande faktiskt.
Citera
2014-12-22, 20:32
Medlem
Citat:

Over & out!!!!

Även om du är oerhört pinsam och jag är Malmö kan jag inte låta bli att erkänna att du ger tråden en ny dimension haha. Någorlunda underhållande faktist.
Citera
2014-12-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
"enligt min wm-kontakt"

Ditt inlägg symboliserar verkligen trådens användare. Tyckare, inga aktiva grabbar. Du raljerar över dfg men har du själv deltagit i ett box?

Så går faktiskt snacket i Gbg. (Helt ärligt)
Citera
2014-12-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crock2
Så går faktiskt snacket i Gbg. (Helt ärligt)

Ja för wm var ju så jävla bäst vid universitetet? visst dfg var fler men inte fan var det nummer som avgjorde...
Citera
2014-12-23, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Ja för wm var ju så jävla bäst vid universitetet? visst dfg var fler men inte fan var det nummer som avgjorde...
Man är aldrig bättre än sin senaste prestation. Hur är det ens relevant att ta upp en fight för 4 år sen när DFGs nuvarande form diskuteras?

Just nu är WM obestridligen bäst liksom FB var runt 2009. Kommer några steppa upp och sätta WM på plats eller kommer deras dominans fortsätta under de kommande åren? Blir mycket intressant att följa.
Senast redigerad av Tiddlywank 2014-12-23 kl. 01:20.
Citera
2014-12-23, 05:00
Medlem
WM har haft lite tur, om man kan kalla det så, med sin generationsväxling, för deras unga grabbar som blommat ut nu ser riktigt vassa ut. De kör på ordentligt och det verkar dessutom vara ett större intresse rent allmänt idag. Visst hade WM en ruskigt grym liga när de var som bäst, men undra om inte dessa som kommit upp nu kommer bli minst lika bra, dels för att de de facto är bra, men för att de är så hungriga och angelägna om att föra WMs anda vidare.

Jag trodde mycket av WMs storhet skulle falna ut när de ledande började trappa ner, men det har visat sig vara fel då de nya, i viss kombo med några sega rävar från förr, verkligen visat sig värdiga att axla manteln från många av de goa gubbarna som satte WM på kartan.
Citera
2014-12-23, 07:50
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=TAyvYjKUglQ - Ett gäng apor. Antar att dessa brukar slå ner kvinnor bakifrån med en träpåk, kasta dem på axeln och gå hem med dem.

Helt ärligt, jag känner en del ur diverse stockholms lags slagskämpar, men eftersom vi är polare så pratar jag inte så här med dem. De är roliga att dricka med, trots deras reptilhjärnor...men mer än så är de inte.

Hur i helvete kan man vara stolt över att bete sig som grottmänniskor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in