2014-10-08, 17:22
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
FB mot Jungvolk hade varit något.

Eller en Sverige mobb som 2009 mot Danmark. Vore skönt med sånna här härliga scener igen som på 80 och 90:talet. Men chanserna är nog små tror jag...

http://www.youtube.com/watch?v=ft21VMLbAvM
Citera
2014-10-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
So what, mannen? Vad spelar det för roll när en firma bildades? Du kommer väl ihåg när True Rockers sopade mattan med hbt-killarna i Frontline, förlåt hbg-killarna i Fjantline, för ett antal år sedan. Då spelade åldern på firman ingen som helst roll. Hehe! Tugga Asfalt var namnet, hehe! Grabbarna var helt enkelt bättre trots sin något kortare existens. Hehe! Dessutom har True Rockers (likväl som Malmoe United) sina rötter i Rödagårdens Rudeboys, så vi har alltid kunnat ta för oss. Sanna mina ord.

Hur länge en firma har funnits betyder ingenting, Malmö United är som bekant ännu yngre men precis som Kolindrobas skrev så kommer ni få se en hel del av oss i framtiden, både på läktaren, gymmet och på gatan

Btw, finns ingen anledning att smutskasta Malmös grabbar, för vi har alltid kört fair och det är mer man kan säga om tex Hbgs Fjantline.

Människa... Vad fan knarkar du för något? Och vad i HELVETE är True Rockers???
Citera
2014-10-08, 19:18
Bannlyst
Citat:
So what, mannen? Vad spelar det för roll när en firma bildades? Du kommer väl ihåg när True Rockers sopade mattan med hbt-killarna i Frontline, förlåt hbg-killarna i Fjantline, för ett antal år sedan. Då spelade åldern på firman ingen som helst roll. Hehe! Tugga Asfalt var namnet, hehe! Grabbarna var helt enkelt bättre trots sin något kortare existens. Hehe! Dessutom har True Rockers (likväl som Malmoe United) sina rötter i Rödagårdens Rudeboys, så vi har alltid kunnat ta för oss. Sanna mina ord.

Hur länge en firma har funnits betyder ingenting, Malmö United är som bekant ännu yngre men precis som Kolindrobas skrev så kommer ni få se en hel del av oss i framtiden, både på läktaren, gymmet och på gatan

Btw, finns ingen anledning att smutskasta Malmös grabbar, för vi har alltid kört fair och det är mer man kan säga om tex Hbgs Fjantline.

Haha ni har ALDRIG klått HBG i uppstyrt. Och TR vill jag inte kalla firma, en liten kärna tillsammans med kickersblattar och MMA-gym. Tuffa ni var i Sthlm föresten

Edit: att du ens refererar till Kolindrobas (Flashbacks genom tidernas största skojare och hooliganstv.com-runkare) säger tillräckligt. Hade knappt behövt skriva ovan.
Senast redigerad av nicknightinggale 2014-10-08 kl. 19:21.
Citera
2014-10-08, 19:42
Medlem
http://i62.tinypic.com/30w1jis.jpg

Tydligen delar av HBGY nere i malmö nu senast.
Citera
2014-10-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987

När gick Rofferuff med i hbgy?
Citera
2014-10-09, 11:06
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Lego
Adonis:

Jag hoppas du förstår hur efterblivet det är bara att var Sveriges tredje största stad och vara sist med en firma!?

Alltså. Hela... Då menar jag hela, Sverige skrattar!

Fuck you, mannen! Ingen skrattar åt Malmö och du hade garanterat inte skrattat ifall du hade träffat mig irl. Hehe!

Malmö United är en firma att räkna med i framtiden. Pushkick all the way, baby! You better Believe it! Vi kanske inte var först på den svenska ligistscenen men jag kan garantera att vi idag spelar i samma liga som både FB och Wisemen, då vi lever the casual way 24/7. Nästa säsong, då kommer huvuden att rulla. Hehe!
Citera
2014-10-09, 13:27
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Fuck you, mannen! Ingen skrattar åt Malmö och du hade garanterat inte skrattat ifall du hade träffat mig irl. Hehe!

Malmö United är en firma att räkna med i framtiden. Pushkick all the way, baby! You better Believe it! Vi kanske inte var först på den svenska ligistscenen men jag kan garantera att vi idag spelar i samma liga som både FB och Wisemen, då vi lever the casual way 24/7. Nästa säsong, då kommer huvuden att rulla. Hehe!
Du skrev väl likadant inför denna säsong?
Citera
2014-10-09, 16:53
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Du skrev väl likadant inför denna säsong?

Det stämmer bra att han gjorde.
Citera
2014-10-09, 20:23
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:

Av alla talanglösa troll är du det värsta. Ingen på FB är så mördande humorbefriad som du. Och ni andra som faktisk nappar på detta bekräftar alla mina fördomar om huliganer som svagbegåvade.
Citera
2014-10-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigescenen
Bajen tog även förnedrande bilder av andra skadade yngre AIK-grabbar som man inte tvekade att lägga ut på olika nätsidor.

Någon som sitter och trycker på dessa bilder?
Citera
2014-10-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.J.Jackson
Av alla talanglösa troll är du det värsta. Ingen på FB är så mördande humorbefriad som du. Och ni andra som faktisk nappar på detta bekräftar alla mina fördomar om huliganer som svagbegåvade.
Avundsjuk för att du inte lever the casual dream?
Citera
2014-10-09, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987

Fas-3-gänget. Förtidspension. Obs-klass. Försörjningsstöd. Gruppboende.

De referenser jag drar när jag ser en sådan bild. Går det att bli mer misslyckad än att hänga upp sitt liv på att slåss med andra för att de håller på ett annat fotbollslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in