2014-12-23, 01:03
Medlem
knarress avatar
Haha den där gamla goda butiken, den känner ju alla till i Camden, ligger helt öppet o allt. Den besöktes flitigt när jag bodde i London. Jag köpte dock bara weed, ett riktigt jävla killer-weed dessutom
2014-12-23, 01:04
Medlem
McBrowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Se på fan

Är fortfarande inte nöjd med bevisen helt dock. Känns lite väl skumt detta.

Det är en sak om myndigheterna skulle se mellan fingrarna för cannabis och kanske svamp. Men kokain etc NO WAY.
Håller faktiskt med dig! Jag är lika skeptisk som du är, men fyfan vad häftig om detta stämmer!
2014-12-23, 01:06
Medlem
abowbrorsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Knark är inte lagligt i England.

Nej, det vet jag mycket väl.

Citat:
Se på fan

Är fortfarande inte nöjd med bevisen helt dock. Känns lite väl skumt detta.

Det är en sak om myndigheterna skulle se mellan fingrarna för cannabis och kanske svamp. Men kokain etc NO WAY.

Han la liksom upp en lina helt öppet på disken samtidigt som det var annat folk därinne, och du ser ju på videon att dörren är helt öppen och det är påsar med gräs helt öppet.

Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det låter för bra för att vara sant.

Det måste ju vara det, fattar ingenting...
2014-12-23, 01:07
Medlem
gato12s avatar
Och vad bevisar filmen? Att man kan köpa bongar och påsar med örter?
2014-12-23, 01:07
Medlem
abowbrorsans avatar
Citat:
Det är nog du som är efterbliven om du tror att folk inte får troll-vibbar av en sån trådstart som du gjorde. Men tanke på att du la upp NOLL bevis för din sak. Om du hade varit lite mindre efterbliven så hade du själv använt Google och Youtube redan från början.

Jag hade ingen aning om vad butiken hette så det blev lite svårt. Du däremot, som till och med fick namnet, kan inte ens googla upp det...
2014-12-23, 01:08
Medlem
McBrowns avatar
Citat:
Sluta, det var de mest löjliga någon har skrivit i denna tråden.
2014-12-23, 01:09
Medlem
abowbrorsans avatar
Citat:

Fast nu har ju andra sagt att de har varit i butiken och sett det med egna ögon även de. Jag vet som sagt inte om det är lagligt ens, mycket möjligt att det är något kemikalieskit, jag vet inte.
2014-12-23, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abowbrorsan
Fast nu har ju andra sagt att de har varit i butiken och sett det med egna ögon även de. Jag vet som sagt inte om det är lagligt ens, mycket möjligt att det är något kemikalieskit, jag vet inte.

Skulle gräset vara kemikalieskit? Det borde ha uppmärksammats på en gång av de som har köpt, förhoppningsvis iaf.
2014-12-23, 01:14
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Jag hade ingen aning om vad butiken hette så det blev lite svårt. Du däremot, som till och med fick namnet, kan inte ens googla upp det...

Hur efterblivet är det inte att vara så efterbliven att du glömmer namnet på den den affär som du just handlat "LAGLIGT" knark ifrån?
2014-12-23, 01:14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Sådana butiker får gärna finnas i Sverige.
2014-12-23, 01:21
Medlem
abowbrorsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neriliah
Skulle gräset vara kemikalieskit? Det borde ha uppmärksammats på en gång av de som har köpt, förhoppningsvis iaf.

Jag vet inte, men om E:et nu skulle vara skumt så känner jag mig inte så jättetaggad på att testa det.

Citat:
Hur efterblivet är det inte att vara så efterbliven att du glömmer namnet på den den affär som du just handlat "LAGLIGT" knark ifrån?

Jag var för uppspelt. Men nu har jag ju bevisat att butiken finns, eller hur? Nu är det upp till dig att bestämma om du tror på det eller inte, that's your business. Jag ställer mig kritiskt till att det verkligen är lagligt, men det är den informationen jag har fått.
2014-12-23, 01:22
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Det måste ju vara det, fattar ingenting...

Ja, kanske det. Har aldrig varit i England så visst det kan ju finnas. Men som sagt låter ju för bra för att vara sant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in