• 1
  • 2
2014-12-23, 00:16
Medlem
McBrowns avatar
Ja, detta är ingen tråd där jag frågar vad ni lever för utan vad era ambitioner med livet är, Vad vill ni uppnå? Är det att ha en lyckad familj? Bra jobb?

Har funderat länge på vad min ambition med livet är och vad jag egentligen vill göra.
Citera
2014-12-23, 00:18
Medlem
McBrowns avatar
Såg nu att det fanns 100 andra trådar om detta..
Citera
2014-12-23, 00:20
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McBrown
Ja, detta är ingen tråd där jag frågar vad ni lever för utan vad era ambitioner med livet är, Vad vill ni uppnå? Är det att ha en lyckad familj? Bra jobb?

Har funderat länge på vad min ambition med livet är och vad jag egentligen vill göra.

Inget speciellt... Slipper jag röra på mig för mycket så är jag nöjd. Stillasittande jobb, mycket godis. Shropshireost till frukost är gott.
Citera
2014-12-23, 00:36
Medlem
messiasibids avatar
Hög bildning, flera intressen, stort umgänge, fantastisk fru, fin familj, välbärgad ekonomiskt.
Upplevt världen, utmanat mig själv, ett givande arbete som låter mig prestera maximalt. Fascination och nyfikenhet för världen och ny kunskap.

Framför allt vill jag absolut inte att det ena året ska te sig likt det förra. För då har jag ju egentligen endast upplevt 1 år fast som har krävt i betalning 2 års fortskridande av min tid.

Hur vet man att tiden går om ingenting förändrats? Jo, man dör oavsett.
Citera
2014-12-23, 00:49
Medlem
McBrowns avatar
Haha verkligen olika ambitioner med livet här! Men det är bara roligt
Keep going
Citera
2014-12-23, 01:30
Medlem
Vagnsleres avatar
Inte ta livet av mig innan 70 och hunnit komma på nya ambitioner utanför alla "måsten" känns som min största ambition just nu...
Citera
2014-12-23, 02:12
Medlem
Förut hade jag jättemånga -- mer än vad man skulle hinna med på en livstid.

Nu har jag inga alls istället.

Jag har alltid varit radikal på det viset.
Citera
2014-12-23, 02:19
Att sköta mig själv och skita i dem som förtjänar det.
Citera
2014-12-23, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagnslere
Inte ta livet av mig innan 70 och hunnit komma på nya ambitioner utanför alla "måsten" känns som min största ambition just nu...

70 år är inte pjåkigt! Du är ambitiös.
Citera
2014-12-23, 03:38
Medlem
Milford.Cubicles avatar
vara hora och bara ha sex

men har inte den ambitionen längre för jag ska bilda familj.
mitt mål är nog att ha en bra familj, resten känns inte så viktigt
Citera
2014-12-23, 06:28
Medlem
Drinkycrows avatar
Att lyckas överleva utanför systemet och frodas litegrann. Vilket jag iofs gör men är lite väl fattig i perioder.

Sen har jag inte för mycket mål. Det blir som det blir och det kommer antagligen hända massa sjuk skit. Jag är beredd.
Citera
2014-12-23, 07:01
Medlem
qbits avatar
För mig är ambitionen att se, lära och uppleva nya saker hela livet. Och även att känna att jag adderar värde i livet hos andra människor. Så länge jag gör det, känner jag att livet är värt att leva.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in