• 3
  • 4
2015-01-10, 18:25
Medlem
Inga ambitioner alls
Citera
2015-01-11, 22:32
Medlem
VlClOUSs avatar
Jag vill lämna ett odödlig arv efter mig. Mitt medvetna liv går ut på att skapa arvet och ge det dess mening.
Citera
2015-01-11, 22:50
Medlem
Bygga mig en egen designad båt och hus.
Ha relationer med människor som bidrar till lycka.
En kärleks relation i nöd och lust.

Här är något jag kanske också vill eftersträva

Skriv en bok som alla läser,
ge pengar till ett institut.
Gör en sång som barnen sjunger,
när terminen tagit'slut.
Sy upp en kollektion med kläder,
ge ditt namn åt ett gevär.
Va det extra i parfymen,
den som vackra kvinnor bär.
Säg ett ord som blir bevingat,
sätt en flagga på en topp.
Spring på under tre minuter,
ett 1500 meters lopp.
Korsa apor med kaniner,
få ett pris ur kungens hand.
Se till att skaffa några ungar,
eller sätt en värld i brand.
Citera
2015-01-12, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McBrown
Ja, detta är ingen tråd där jag frågar vad ni lever för utan vad era ambitioner med livet är, Vad vill ni uppnå? Är det att ha en lyckad familj? Bra jobb?

Har funderat länge på vad min ambition med livet är och vad jag egentligen vill göra.

Mina ambitioner är att träffa en tjej och göra henne med barn, när jag har blivit miljonär och har det jävligt gött ställt så jag kan uppfostra mitt barn bra, så han inte blir som mig.

detta kommer troligtvis aldrig hända, har försökt för länge nu, börjar nästan bli patetiskt.. Så jag kommer nog dö ensam och utan några barn att föra mina gener vidare. Men jag klagar inte, livet har ju ändå vart ett rent helvete sen jag föddes.. kanske lika bra att förskona mina avkommor från det lidandet som livet innebär.
Citera
2015-01-20, 21:23
Medlem
Rita och bygga mitt eget hus. Omringa mig bland empatiska, sympatiska och oegoistiska människor. Träffa min själsfrände. Släppa en skiva. Släppa en diktsamling. Sälja tavlor. Resa jorden runt. Bestiga berg och drunkna i sjöar. Mina ambitioner är att göra allt så långt min fantasi sträcker. Jag vill leva ett liv utan rädslor. Jag vill älska och bli älskad.

Jag vill göra allt jag vill. Jag vill leva ut mina drömmar....eller leva i mina drömmar.
Citera
2015-01-20, 23:35
Deprimerande nog enbart att göra det mina förfäder misslyckades med. Att göra rätt med andra ord. Att gå emot flödet och försöka bearbeta det. En uppgift som låter enkel men som knäcker en mentalt. Lättare att bara flyta med som en död fisk.
Citera
2016-12-07, 02:14
Medlem
Inga ambitioner, bara leva o må bra.
Citera
2016-12-07, 02:19
Medlem
Att göra som Ash i pokemon. Fånga så många könssjukdomar som möjligt!
Citera
2016-12-07, 02:29
Bannlyst
njuta av min frihet helt , tänja på gränserna lite till , blir 2017 min sista sommar så gör det inget , död och begraven vid årets slut är helt ok , jag lever på övertid ändå och skulle vara mull vid detta laget ändå och ingen kommer att sakna mej , så jag kör mitt race och ser vad som är möjligt , nyfiken som man är
Senast redigerad av frifart 2016-12-07 kl. 02:31.
Citera
2016-12-07, 02:34
Medlem
Att mina barn får en god start på livet och att även deras barn får blå ögon. För egen del har jag nått alla de mål jag haft och letar efter nya.
Citera
2016-12-07, 11:47
Medlem
Belavias avatar
Earn money, bang girls!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto