Jahapp som utlovat kommer här en recension.
Stegade in på en salong som ligger i närheten av området där det för ett tag sedan fann en arena som hade stora problem med skadedjur.
Första besöket för mig med nuvarande ägare/regi och jag hade redan innan bestämt mig för att tacka nej till extra om det erbjöds.
Receptionen ren, fin och julpyntad

sitter två tjejer och surfar i soffan. En runt 30 och mullig, en runt 25 och smal. Båda hälsar välkommen på engelska och ropar på mama-san som är en parant dam i 50-årsåldern. Välsminkad, smal och elegant. Klädd i leggings och blommig blus och välsvarvad för sin ålder men kanske inte världens skönhet.
Visar sig att det är mama-san som masserar idag och jag blir visad till ett rum i de bakre regionerna med madrass på golvet, riktig dörr och värmeelement.
Intar magläge i bara mässingen med handduk över rumpan och mama-san kommer in nu utan blus och under visar det sig att hon har ett urringat linne. Hon inleder med att fråga om jag har några besvär och jag nämner mina datoraxlar och rygg som naturligt blir lite stela av att sitta framför en skärm hela dagarna.
Nu tar en MYCKET proffsig massage sin början. Hon använder inte bara olja utan även något sorts liniment på vissa punkter som värmer skönt samtidigt som jag får mig en rejäl omgång.
Hon använder både händer, handlovar, armbågar och knän för att noga pressa sig igenom varenda liten muskelknut hon hittar och stundtals är det riktigt smärtsamt.
När det kommer till insidan av låren både fram och bak så packar hon in paketet i handduken och inte ens antydan till snudd kommer. Hon håller blicken sedesamt sänkt och undviker ögonkontakt även när hon glider upp över mig så att urringningen hamnar 10 cm från ansiktet, fnissar lite och säger "ojdå"
Vändningen kommer och hon håller upp handduken och tittar bort. Hela hon utstrålar verkligen seriositet. I ryggläge är det lika snuddfritt som innan och handduken ligger hela tiden och täcker paketet men hon masserar riktigt bra.
Vi småpratar lite under tiden. Jag berömmer hennes teknik och hon frågar om jag tränar mycket (det gör jag inte

)
Hon knäcker både rygg och fingrar och jag börjar förbereda mig på att trava mot duschen när hon plötsligt "råkar" komma åt handduken så att hennes oljefyllda hand sveper rakt över paketet.
"hoppsan fniss fniss är han vaken?"
Det är "han" inte för jag har haft rätt ont under hennes behandling och är inte ett dugg kåt och jag säger att han oftast sover när jag får hård, bra massage.
Hon blinkar och fnissar, "men annars då?" och drar några runktag på honom som yrvaket konstaterar att nån tafsar på honom och lyfter huvudet för att se vad som står på.
Jag erkänner att han normalt annars är väldigt vaken och att han gillar thai och hon ler skälmskt och gestikulerar med en handgest och höjda ögonbryn frågan om jag vill ha extra.
Jag avböjer och säger att jag inte har några mer pengar med mig och hon blinkar och säger "kom tillbaka snart då så ska jag hålla honom vaken"
Dusch, vattenglas, tack och hej så står jag på gatan utanför och det känns helt fantastiskt i kroppen även om jag har lite blueballs för hon var rätt läcker (jag gillar äldre damer som tagit hand om sig)
Kommer definitivt återvända efter julhelgerna.